روبرتو کارلوس از احتمال بازی خود در قطر خبر داد

"روبرتو کارلوس" مدافع برزیلی رئال مادرید اسپانیا از احتمال پیوستن خود به باشگاههای قطر خبر داد.

وی امروز جمعه به موج رادیویی "سر" اسپانیا گفت:" زمان تغییر فرا رسیده است و من اکنون به رفتن به قطر یا بازگشت به برزیل می‌اندیشم." روبرتو کارلوس تصریح کرد که هنوز تصمیم قطعی درباره پیوستن به تیم بعدی خود نگرفته اما برای رفتن از رئال مادرید مصمم است.

وی گفت که تصمیم خود برای خروج از رئال مادرید را به"پدجا میاتویچ" مدیر امور ورزشی و "رامون کالدرون" رییس باشگاه رئال مادرید اعلام کرده و به آنان گفته است دیگر قرارداد خود را تمدید نخواهد کرد.

روبرتو کارلوس افزود:" من هنوز قدرت ادامه فعالیت برای سه یا چهار سال دیگر را دارم و می‌خواهم به بازی در سطح عالی ادامه دهم اما نمی‌دانم دانم به برزیل، قطر یا کجا خواهم رفت".

بازیکن برزیلی ‪ ۳۳‬ساله رئال، انتقادهایی را که از بازی وی در مقابل تیم بایرن‌مونیخ در سه‌شنبه‌شب گذشته شد و حذف تیم رئال از جام قهرمانان اروپا را در پی داشت، مهمترین علت ترک این تیم اسپانیایی اعلام کرد.

وی گفت:"پس از رقابت با بایرن مونیخ احساس بسیار بدی داشتم. حرفهای بسیاری در مورد آن بازی زده شده و اکنون وقت پایان دادن به حیات ورزشی‌ام در رئال فرا رسیده است." اشتباه روبرتو کارلوس در آغاز رقابت رئال با بایرن مونیخ موجب شد تیم آلمانی در ثانیه ‪ ۱۰‬سریعترین گل را در این جام وارد دروازه رئال کند.

وی گفت:" شرایط پس از این بازی، برای من بسیار غمناک است و خانواده‌ام نیز در شرایطی مشابه به سر می‌برند."

روبرتو کارلوس افزود: من به تقدیر و سرنوشت بسیار اعتقاد دارم و به این خاطر، فکر می‌کنم اتفاقی که در مونیخ روی داد، علامتی از طرف خداوند بود تا بیدار شوم.

وی با این حال تاکید کرد که این عادلانه نیست که مسئولیت شکست رئال مادرید را در مونیخ به گردن او بیندازند.

روبرتو کارلوس گفت :" من ‪ ۳۳‬سال دارم و ‪ ۱۱‬سال است که در رئال به سر می‌برم. در طول ‪ ۷‬سال اول فعالیتم در این تیم جامهای بسیاری بردیم اما حالا پس از شکست در یک رقابت، تمام تقصیر به گردن من افتاده‌است و من نمی‌توانم این را بپذیرم ".

وی توضیح داد، هنوز با هیچ باشگاه دیگری توافق نکرده است و امسال هم به خاطر "فابیو کاپلو" سرمربی تیم در رئال مادرید مانده بود.

کارلوس یادآور شد که در حالی حضور خود را در رئال مادرید تمدید کرد که سال گذشته پیشنهاد خوبی را از تیم فنرباغچه ترکیه دریافت کرده بود.

وی گفت:"من هنوز هم معتقدم فابیو کاپلو - سرمربی رئال مادرید- بهترین سرمربی است اما اکنون فشار و انتقاد علیه من بسیار است."

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.