شرافت قضایی ام را با هیچ چیز عوض نمی کنم

عبدالرحمن شاه حسینی دقایقی پس از استعفای خود از ریاست کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: شرافت قضایی ام را با هیچ چیز عوض نمی کنم.

رئیس مستعفی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پس از استعفای دسته جمعی اعضای این کمیته در گفتگو با خبرنگار مهر گفت : مسائلی پشت پرده فوتبال وجود دارد که نمی توانم آنها را بازگو کنم و مصلحت هم نیست که این مسائل برای افکارعمومی بازگو شود.

شاه حسینی افزود: تمام مسائلی که توان بازگویی آن را داشتم را در متن استعفا نامه ام مطرح کرده ام و امیدوارم مسائل مطرح شده توانسته باشد تا حدودی حقایق را روشن کند.

وی در خصوص اینکه آیا برای استعفا از سمت خود تحت فشار قرار داشتید یا خیر، گفت: کمیته انضباطی تاکنون درهیچ تصمیمی تحت تاثیر عوامل بیرونی قرار نداشته و همواره به صورت مستقل عمل کرده است.

شاه حسینی در خصوص اظهارات علی دایی مبنی بر اینکه شاه حسینی فاقد صلاحیت داوری است، گفت : در این که بنده در زمینه داوری تخصصی ندارم حرف دایی را می پذیرم ولی بنده همواره در کارم از همکاران مجرب داوری استفاده کردم و قرار هم نیست رئیس کمیته انضباطی به مسائل داوری اشراف کامل داشته باشد.

وی افزود: نمی خواهم در این مقطع پاسخ دایی را بدهم ولی تصمیمی که کمیته انضباطی در مورد وی اتخاذ کرد عین عدالت بود و هنوز هم دایی را مستحق چنین حکمی می دانم.

وی درپایان تصریح کرد: درطول دوران خدمتم هرگز شرافت قضایی ام را با چیز دیگری عوض نکرده ام و در طول دوره حضورم در فدراسیون فوتبال تمام تلاشم برقراری حق و عدالت در جامعه فوتبال بوده است هر چند در این راه تهمت ها و افتراهای بسیاری شنیده ام ولی هرگز تحت تاثیر مخالفان و مغرضان قرار نگرفته  و آماده ام تا از عملکردم در طول 9ماه گذشته دفاع کنم.

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.