معاون احمدی نژادودستوربرکناری عاملان حذف استقلال

رئیس سازمان تربیت‌بدنی دستور برکناری عاملان حذف استقلال از لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا را صادر کرد.
 


به نقل از پایگاه خبریسازمان تربیت بدنی ، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان تربیت بدنی در نامه‌ای به کیومرث هاشمی با ابراز تاسف شدید از سهل انگاری پیش آمده و حذف استقلال از لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا، خواستار برخورد با متخلفان و برکناری آنها از صحنه اجرایی ورزش شد.

در نامه محمد علی‌آبادی به کیومرث هاشمی، معاون سازمان و رئیس مرکز توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای آمده است: وصول خبر حذف قطعی استقلال از لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا که به دلیل سهل انگاری و بی‌توجهی برخی اعضای آن باشگاه به وقوع پیوست،‌ موجب تأثر شدید خانواده بزرگ ورزش و جریحه دار شدن احساسات میلیون‌ها هوادار علاقمند به این تیم بزرگ و خوش نام در داخل و خارج از کشور شد و علاوه بر محرومیت باشگاه از یک فرصت بزرگ ورزشی در سطح آسیا که با صرف هزینه های هنگفت به دست آمده بود،‌ موجبات خدشه دار شدن نام جامعه فوتبال شد و مشتاقان بیشمار فوتبال و باشگاه استقلال را متأثر و نگران و هواداران عزیز این باشگاه را از حق طبیعی خود محروم ساخت.

در ادامه این نامه آمده است: به قید فوریت نسبت به تشکیل کار گروهی مرکب از افراد ذیصلاح و صاحبنظر اقدام و نسبت به بررسی علل و عوامل این موضوع پرداخته و مقصران این بی توجهی غیر قابل گذشت را معرفی و از کار برکنار کنند. اینجانب تمامی اختیارات خود را در این زمینه به جنابعالی واگذار می‌کنم و توقع دارم با سرعت و دقت این موضوع را پیگیری و تصمیم لازم را اتخاذ و اقدام کنید.

حذف استقلال توسط AFC از مسابقات آسیایی بعد ازآن صورت گرفت که مدیران باشگاه استقلال در مهلت قانونی45 روزه  ، فهرست بازیکنان این تیم را بهAFC اعلام نکردند و پس از آن ، تمام بازی های استقلال مسابقات آسیایی امسال 3 -0 به نفع رقیبان اعلام شد .

به نظر می رسد با اقدام علی آبادی ، هرچند استقلال به مسابقات برنمی گردد ، ولی هم کسانی که از سوءمدیریت باشگاه استقلال در این آبروریزی ملی رنجیده اند تا حدی التیام می یابند و هم درسی برای سایرین می شود که احساسات مردم و حیثیت کشور را در عرصه های بین المللی این چنین به بازی نگیرند .

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.