استقلال از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد

 کنفدراسیون فوتبال آسیا روز دوشنبه با ارسال نمابری به باشگاه استقلال تهران خبر قطعی حذف تیم فوتبال این باشگاه از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد. کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده‌است که پس از برگزاری جلسه‌ای با حضور نمایندگان باشگاه استقلال ، اسناد و مدارک باشگاه ایرانی مشاهده شد اما برای این که قانون در فوتبال آسیا اجرا شود تصمیم- گیری در این‌باره به کمیته اجرایی ارجاع داده شد.


بنابر این گزارش، این کنفدراسیون افزوده است که پس از جلسات این کمیته و برای آن که اجرای قانون موجب پیشرفت فوتبال در آسیا شود تصمیم به کنار گذاشته شدن استقلال از لیگ قهرمانان آسیا در فصل جاری گرفته شد و تمام بازی‌های این تیم برابر سه تیم دیگر در گروه دوم سه بر صفر به نفع حریفان اعلام شد.



پل مونی دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره‌ی حذف استقلال در نمابری که به باشگاه استقلال فکس شده گفته است: در ابتدا و پس از خبر ابتدایی حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا جلسه‌ی مفیدی با نمایندگان این باشگاه داشتیم که در آن اسناد و مدارک باشگاه ایرانی مشاهده شد. اما برای این که قانون در فوتبال آسیا اجرا شود تصمیم‌گیری در این باره به کمیته‌ی اجرایی AFC ارجاع داده شد و پس از جلسات این کمیته و برای آن که اجرای قانون موجب پیشرفت فوتبال در آسیا شود تصمیم به کنار گذاشته شدن استقلال از لیگ قهرمانان آسیا در فصل جاری گرفته شد و تمام بازی‌های این تیم برابر سه تیم دیگر در گروه دوم سه بر صفر به نفع حریفان اعلام شد.

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.