قربانی تازه‌ رسانه‌های اسپانیا و ماجرای اضافه وزن!

وی گفت: رونالدینیو بازیکنی کلیدی است با این حال او تنها بخشی از تیم ما است. با باید در کنار هم مراقب او باشیم

پس از رونالدو این بار نوبت به رونالدینیو هموطن او رسیده است تا هدف انتقادهای رسانه‌های اسپانیایی قرار بگیرد. این بار او قربانی رسانه‌های اسپانیا شده است.


رونالدو در زمان حضورش در رئال مادرید پیش از آنکه راهی میلان شود، بارها و بارها با انتقادهای رسانه اسپانیا درباره‌ اضافه وزنش رو به رو بود این رسانه این بار از رونالدینیو به همین دلیل انتقاد داشتند. این انتقادها در فاصله‌ چند روز پس از شکست دو بر یک خانگی بارسلونا برابر لیورپول در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا عنوان شده است.


این روزنامه‌ها رونالدینیو را مسوول شکست خانگی بارسلونا می‌دانند.

«El Periodico» یکی از روزنامه‌های محلی ایالت کاتالان در این باره نوشت:« این بازیکن ۲۶ ساله از آمادگی به دور است، چرا که او با مشکل چربی‌های زیاد روبروست. او قدرت حرکت انفجاری و سرعتی‌اش را از دست داده است.»

AS روزنامه‌ معروف ورزشی اسپانیا هم در مطلبی به این موضوع اشاره‌ای آشکارتر داشت. این روزنامه در صفحه نخست خود با چاپ دو عکس از رونالدینیو که یکی به سال 2003 و دیگری به چهارشنبه گذشته مربوط می‌شود به اثبات این موضوع پرداخت که اکنون مدت‌ها است که رونالدینیو از آمادگی آرمانی گذشته‌اش به دور است.

El Periodico هم با کنار هم قرار دادن عکس‌ها،‌ از این بازیکن «چاق» انتقاد کرد.

در بارسلونا هم جنجل‌ها رو به افزایش است. گفته می‌شود که رونالدینیو با مشکلات شخصی روبروست که این بازیکن چندی پیش به یکی از دوستانش گفته بود:« احساس خوبی ندارم.»

فرانک رایکارد، سرمربی هلندی بارسلونا هم با دفاع از بازیکن ارزشمند خود دفاع کرد و گفت:«رونالدینیو بازیکنی کلیدی است با این حال او تنها بخشی از تیم ما است. با باید در کنار هم مراقب او باشیم.»

ریکارد در عین حال جدایی زود هنگام رونالدینیو را از بارسلونا بعید دانست. این بازیکن برزیلی تا سال 2010 با آبی - اناری‌های کاتالان قرارداد دارد.

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.