بدن‌سازان از طریق اینترنت مربی‌گری کنند

سلامتی و تندرستی به داشتن اندامی‌ سالم و متناسب بستگی دارد به خصوص در شهر‌های بزرگ و با توجه به کوچکی آپارتمان‌ها و محل زندگی اگر امکان انجام حرکات بدنی و بدن‌سازی در منزل فراهم شود قدر مسلم بسیاری از افراد جامعه به آن رو خواهند آورد.

در حال حاضر بسیاری از مردم از این روش و از طریق دیدن نوار و لوح فشرده برای حرکات بدنی استفاده می‌کنند ولی در این روش مربی قادر به کمک به استفاده‌کننده نیست و امکان پاسخگویی به او را ندارد.


داشتن مربی هم به دلایل متعدد از قبیل کمبود وقت، رفت و آمد‌های مکرر و برای همه میسر نیست اما استفاده از مربیان آن‌لاین روشی است که برای بسیاری از مردم امکان‌پذیر است و با توجه به اینکه در این روش مربی را مشاهده و امکان صحبت و گفت‌وگو و رفع مشکلات بدون خروج از منزل دارند علاقه‌مندان بسیاری پیدا کرده است.


برای راه‌اندازی چنین شغلی ابتدا نیاز است تا وب سایتی را طراحی و راه اندازی کرده که دارای صفحات متعددی باشد و در هر بخش حرکات مورد نظر بر اساس برنامه تنظیمی ‌روزانه آماده و بر روی صفحات قرار گیرد تا مخاطب بتواند با تنظیم و طی جلسات مختلف از ابتدا تا انتهای برنامه ادامه دهد.

همچنین در چنین روش‌هایی باید برنامه غذایی هم اعلام شود و پس از هر تعداد از جلسات تمرینی نتایج باید کسب و اعلام شود تا مخاطب بتواند پیشرفت تمرینات خود را مقایسه کند.

داشتن مدرک کارشناسی و بالاتر در رشته‌های تربیت بدنی، مشاور بهداشتی و سلامتی، علوم غذایی، گذراندن دوره‌ای خاص بدن‌سازی، توانایی کسب آخرین اطلاعات پزشکی، شناخت دارو‌ها و ابزار مناسب و مدرن، آگاهی از روش‌های مدرن روز، داشتن تناسب اندام و قدرت بیان و دانش استفاده از اینترنت از جمله مهارت‌های لازم برای راهیابی به این شغل جدید است.

برای اینکه مخاطبان زیادی جذب وب سایت شما شوند باید تبلیغات گسترده‌ای از طریق جست‌وجوگر‌ها و سایر سایت‌های پربیننده، نشریات و مجلات تخصصی و عمومی‌ و... انجام شود.

همچنین برای افزایش درآمد می‌توانید با نمایندگی‌های فروشگاه‌های وسایل ورزشی و بدن‌سازی، دارو‌ها و کرم‌ها، مکمل‌های غذایی مورد تایید وزارت بهداشت وارد مذاکره شوید و با اخذ مجوز برای تبلیغ آن‌ها ضمن تدریس و مربی‌گری آن‌ها را نیز معرفی کنید.

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.