شکست بولتون از لیورپول در شب حضور تیموریان

شکست سنگین بولتون در شب حضور تیموریان

هفته بیست و دوم رقابتهای فوتبال لیگ برتر انگلیس با پیروزی پرگل لیورپول بر بولتون و حضور هافبک ملی پوش ایران در ترکیب تیم بولتون آغاز شد.

پیتر کراوچ، مهاجم بلند قامت تیم لیورپول گل اول تیمش را مقابل تیم بولتون به ثمر رساند

در این مسابقه تیم لیورپول موفق شد با گلهای کراچ، جرارد و کیوت برابر میهمان خود به پیروزی برسد و با ۴۰ امتیاز به رده سوم جدول صعود کند. بولتون نیز ۳۹ امتیازی ماند و به رده چهارم جدول سقوط کرد.

آندرانیک تیموریان هافبک ایرانی بولتون در این دیدار که در ورزشگاه آنفیلد برگزار شد، از دقیقه ۸۱ به جای کوین نولان وارد زمین شد.

نتیجه جالب دیگر این هفته پیروزی ۶ بر صفر تیم ریدینگ بر وستهام بود.

آخرین دیدار روز دوشنبه نیز بین دو تیم منچستر یونایتد و نیوکاسل برگزار شد که دو تیم در پایان نود دقیقه به تساور دو بر دو رسیدند.

در دیگر دیدارهای هفته بیست و دوم، روز سه شنبه چلسی با استون ویلا و آرسنال با چارلتون بازی خواهند کرد.

تیم های منچستر یونایتد و چلسی در حال حاضر - پیش از بازی سه شنبه تیم چلسی - با 54 و 47 امتیاز در رده های اول و دوم جدول رده بندی لیگ برتر انگستان قرار گرفته اند و لیورپول و بولتون در رده های بعدی هستند.

محکومیت استقلال و پرسپولیس به یک دیدار بدون تماشاگر

پرسپولیس و استقلال به علت رفتار تماشاگرانشان در دیدارهای اخیر خود در لیگ فوتبال ایران باید در مسابقه بعدی خود بدون تماشاچی باز کنند

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران، تیم‌های پرسپولیس و استقلال تهران را به برگزاری یک دیدار خانگی بدون تماشاگر محکوم کرد.

این حکم به علت رفتار تماشاگران دو تیم پرطرفدار تهرانی در دیدار برابر تیمهای راه آهن و سایپا در هفته گذشته صادر شده است.

تیم های استقلال و پرسپولیس تهران در هفته پانزدهم لیگ برتر ایران به ترتیب به دیدار تیمهای پاس و ذوب آهن اصفهان می روند.

کمیته انضباطی همچنین شیث رضایی مدافع تیم پرسپولیس تهران را به علت حرکات غیر ورزشی، دو جلسه از همراهی این تیم در دیدارهای رسمی محروم کرد و با توجه به یک بازی محرومیت این بازیکن به علت اخراج از زمین، رضایی نمی تواند سه بازی تیم پرسپولیس را همراهی کند.

مهرزاد معدنچی و مهدی ثابتی بازیکنان تیمهای پرسپولیس و راه‌آهن نیز به ترتیب ۵۰۰ و ۳۰۰ هزار تومان جریمه نقدی شدند.

کریستیانو رونالدو مرد سال ورزش پرتغال

کریستیانو رونالدو در بازی های باشگاه منچستر یونایتد و تیم ملی پرتغال در جام جهانی حضور موثری داشت

کریستیانو رونالدو بازیکن تیم منچستر یونایتد با پشت سر گذاشتن خوزه مورینیو به عنوان مرد سال ورزش پرتغال انتخاب شد.

روزنامه بولا که هر ساله مرد سال ورزش پرتغال را انتخاب می کند، "کمک رونالدو به گسترش فوتبال پرتغال در جهان" را دلیل انتخاب او دانسته است.

مورینیو، مربی تیم چلسی، که در سال ۲۰۰۴ این عنوان را بدست آورده بود در نظرسنجی امسال سوم شد. نونو گومژ، مهاجم تیم بنفیکا در جای دوم و بالاتر از مورینیو ایستاد.

سران آث میلان در پی ساموئل اتوئو

مسئولان تیم آث میلان ایتالیا در تلاش هستند تا مقدمات انتقال ساموئل اتوئو از بارسلونا را به این تیم فراهم کنند. اتوئو تابستان گذشته هم کاندیدای اول جانشینی شوچنکو در خط حمله میلان بود، اما مسئولان بارسلونا اجازه این انتقال ۲۰ میلیون پوندی را ندادند. اما میلان آماده است برای جذب اتوئو در فصل آینده، این مبلغ را افزایش دهد.

از سوی دیگر کافو در تدارک بازنشستگی است و میلان به یک مدافع راست قوی هم احتیاج دارد و چه آرا مدافع راست تیم اینترناسیونال برزیل برای جانشینی کافو مورد توجه سران میلان قرار گرفته است.

این بازیکن ۲۶ ساله توانست در فینال جام باشگاههای جهان در ترکیب اینترناسیونال به بهترین شکل رونالدینیو را مهار کند و مورد توجه قرار گیرد.

معرفی نامزدهای مرد سال فوتبال افریقا

دیدیه دروگبا مهاجم ساحل عاجی چلسی یکی از سه نامزد دریافت جایزه مرد سال فوتبال قاره آفریقا است

کنفدراسیون فوتبال افریقا روز یکشنبه سه نامزد اصلی دریافت جایزه مرد سال فوتبال افریقا را پس از یک رأی گیری از سرمربیان تیمهای ملی کشورهای عضو این کنفدراسیون معرفی کرد.

دیدیه دروگبا مهاجم ساحل عاجی چلسی، میشل اسین هافبک غنایی چلسی و ساموئل اتوئو مهاجم کامرونی بارسلونا سه نامزد دریافت این جایزه هستند.

نوانکو کانو و محمد ابوطریقه دو بازیکنی که پیش از این در فهرست پنج نفره کنفدراسیون فوتبال افریقا و کمیته های فنی آن قرار گرفته بودند، این بار از فهرست خارج شدند.

مرد سال فوتبال افریقا در سال ۲۰۰۶ طی مراسمی که قرار است در تاریخ اول مارس ۲۰۰۷ در اکرا پایتخت غنا برگزار شود، شناخته خواهد شد.

سال گذشته ساموئل اتوئو از کشور کامرون برنده این جایزه شد.

رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.