ادعای کیهان: موشک‌های ایران در کمتر از ۱۰ دقیقه تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کند

رادیو فردا: روزنامه تندرو «کیهان» به مدیر مسئولی حسین شریعتمداری مدعی شد که جمهوری اسلامی ایران می‌تواند «در کمتر از ۱۰ دقیقه تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان کند».

این روزنامه در شماره روز دوشنبه ۱۶ مهر خود در ارتباط با اظهارات رهبران اسرائیل در خصوص واکنش به حمله موشکی ایران، نوشت: «قبل از این‌که هواپیماهای اسرائیل بخواهند فاصله دو تا سه ساعتی تل‌آویو- تهران را طی کنند و به آسمان ایران برسند، موشک‌های ایران در کمتر از ۱۰ دقیقه تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهند کرد».


شلیک ۱۸۱ فروند موشک بالستیک ایران به اسرائیل در شامگاه ۱۰ مهر و همچنین پرتاب ۳۱۳ موشک بالستیک، کروز و پهپاد انفجاری در بامداد ۲۵ فروردین به سوی خاک اسرائیل، آسیب مالی جزئی وارد کرده و به مرگ هیچ اسرائیلی منجر نشده است.

حمله شامگاه ۱۰ مهر جمهوری اسلامی تنها به کشته شدن یک کارگر فلسطینی در شهر اریحا در نتیجه اصابت پوکه موشک ایران به سر او منجر شد.

ارتش اسرائیل تأیید کرده که دومین حمله ایران خسارت اندکی به سازه‌هایی در دو پایگاه هوایی «نواتیم» و «تل‌نوف» وارد کرد اما به «هیچ نیروی نظامی و هواپیمایی» آسیب نزده است. بقیه موشک‌ها توسط سامانه دفاع هوایی «حتص ۳» که ویژه مقابله با موشک‌های دوربرد است، رهگیری شدند.

رسانه‌های اسرائیل گفته بودند ایران در حمله دهم مهر از مهم‌ترین موشک‌هایی که در زرادخانه‌اش دارد، استفاده کرد.

معلوم نیست موشک‌هایی که روزنامه کیهان مدعی توان «نابودی تل‌آویو و حیفا در ۱۰ دقیقه» شده است، از چه نوعی هستند.

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل، روز ۱۴ مهر گفت اقدام اخیر ایران «سنگین‌ترین حمله موشکی تاریخ» بود و اسرائیل به آن پاسخ خواهد داد.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۴
Momijii - توکیو، ژاپن
حسین شیره ای باز اُور دوز کرد و یه نصفه لول بیشتر از حد مجاز ، زد تو رگش و افتاد به مزخرف گویی ! همیشه همینطوره ، بعد از زِر و زِر اضافی ، چون نشئگیش زده بالا ، وافور و حقه اش رو در جا اماله میکنه تا دو سر کِیف بشه !!
دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۱
۳۹
MrJason - جابلسا، انگلستان
شریعتمداری نگران نباش F-15I در کمتر از یک ساعت بالای دفتر روزنامه کیهان هست جهت درج پاسخ. البته اینم بگم F35 اصلا نیاز نداره وارد اسمان ایران بشه که ارادتش رو اثبات کنه. از همون وسط صحرای کربلا هم میتونه از خجالت امام رضا دربیاد.
دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۲
۳۹
Abukhalid - دبی، امارات متحده عربی
عجب روی داره. عجب مغزی (زرشک)داره. بابا خفه نمیشی تو جرا. بس کن. ابروی جنک و موشک و دنیا را بردی شماها. هنوز هم میکی !. اندکی صبر
دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۴
۸۴
siavash786 - شیکاگو، ایالات متحده امریکا
این دفعه چی کشیدی داشی ؟ دو بار انجام دادید ، اینجا که بویش پچیده بود ولی چه چیزی نصیبتان شد ؟ دلار ۷ تومانی رسید به ۶۷۰۰۰ تومان . زنده باد شماها که دلار را به قیمت اصلی آن می رسانید . واقعا که باید به شما جایزه داد
دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۳
۴۴
Moorche - تهران، ایران
نه گول آخوند نه گول هاخام نه گول رضادیبا رو بخورید. نتانیاهو و همین هنیه یا نصرالله پسرعموی هم حساب میشن اما هر 2 وحشی مسلمون ازنسل محمدرسول الله و یهودی ازنسل موسی کلیم الله به 2 پسر ابراهیم خلیل الله میرسن یعنی اسماعیل و اسحاق این رو آخوند پفیوز و خامنه ای میدونن اما نمیگن تانقدی شیعه عراقی متواری از بعث عراق بیاد بگه جوان های ایرانی که هیچ ربطی به این 2 تا ندارن پشت دفترماصف کشیدن واسه اعزام به لبنان وفلسطین آشغالی نه اشغالی. خامنه ای هم که میگه نسل ما ایرانی هابه آریایی ها و. برمیگرده احتمالارفته سراغ شیشه که فراموش کرده پدرش آ سیدجوادمتولد نجف عراق بوده ونهایتا 100-110سال پیش اومده سمت مناطق آذری نشین ایران که باز توهم داره فکر میکنه ایران غیرازکارمندان سفارت ترکیه ترک هم داره. ما فقط آذری داریم یاحتی فقط آذری زبان چون به آذربایجان شوروی حداقل وصل نبودیم. نمیدونم یاشیشه میزنه یا بلاخره شیشه این رو میزنه درنهایت. آزادی درکشور من نام یک میدان است و بس. توکشور ترامپ ترسو هم اسم یک مجسمه و بس !!!
دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۰
۵۴
hamid4053 - اصفهان، ایران
باز این حسین شیره ای نعشه شد
دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۳
۵۸
Geelongcats - سیدنی، استرالیا
آیا کیهان در مورد اتمی بودن اسراییل اطلاع داره؟
دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۴
۵۶
مهدی52 - روتردام، هلند
این دفعه دیگه حسین بازجو اوردوز کرده کار از هذیان گذشته
دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۱
۵۰
دو کلمه حرف حساب - حصارک، ایران
ای امان از دست این دنیای هپروت. دادش موشک بار بداز آتش ذوقال بزارش رو فیتله. موشک پرید.
دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۱
۳۵
سرباز رهبر - لندن، انگلستان
البه اکبر بنازم به این همه قدرت و هیبت،‌ با یک اشارت مقام معظم رهبری رژیم صهیونیستی در عرض کسری از ثانیه پاک و محو خواهد شد گوش به فرمان تو هستیم ای امیرکبیر زمانه
دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۹
۴۹
Persian2600 - استکهلم، سوئد
آره دو بار دیدیم چطور با خاک یکسان کردید، زدید و خورد به بیابون و مرغدونی. باید اعتراف کرد که سران وحشی جمهوری کثیف آخوندی و اسحالی تو دروغ و چاخان و اغراق و گنده ....اول دنیاست.
دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۴
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
داداش! هنوز فکر میکنی موشک نزدین؟ علی الحساب ١٠ هزارتا حزب الله زده شما هم ٥٠٠ تا فعلا. چیزی شده؟
دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۱
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.