کیف ضد گلوله در دست محافظان علی خامنه‌ای

آفتاب‌‌نیوز می نویسد: یکی از ابزار‌های حفاظتی که برای حفاظت از شخصیت‌ها در برابر حملات تروریستی از آن استفاده می‌شود سپر ضد گلوله است.

این سپر به شکل کیف طراحی شده است که محافظان شخصیت‌ها می‌توانند به راحتی آن را با خود حمل کرده و در مواقع لزوم از آن استفاده کنند.


متخصصان دفاعی کشورمان هم موفق به طراحی و تولید این سپر‌های ضد گلوله شده‌اند. این وسیله دفاعی در زمانی که نیاز به استفاده از آن باشد، توسط محافظان باز شده و در مقابل بدن شخصت مورد نظر قرار می‌گیرد تا از اصابت گلوله به وی جلوگیری کند.

اندازه این سپر‌ها طوری طراحی شده است که می‌تواند تمام قد یک انسان را بپوشاند و مواد به کار رفته در آن می‌تواند از نفوذ گلوله جلوگیری کند.
 کیف ضد گلوله در دست محافظ خامنه‌ای

نمونه از سپر ضدگلوله در حفاظت از روحانی
نمونه‌ای از سپر ضدگلوله در حفاظت از رئیس جمهور ونزوئلا
 
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۷
ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا
اون گروهبان گارسیا را بزارند جلو چلاق علی کار صدتا کیف را میکنه هر چند اسرائیل صد قدم جلوتر از ایناست
شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۰
۳۶
Munchen - مونیخ، آلمان
خنده داریش در اینه کار به جایی رسیده تو پایتخت کشوری که اشغال کرده از ترس جانش و بی اعتمادی به همه مجبوره اینجوری بیاد بیرون و سریع برگرده بره پناهگاهش مخفی بشه،بعد این گاگولهای ارزشی بسیجی شاد هستند که این اومده نماز جمعه سخنرانی کرده و بعد هم در رفته تو سوراخش و از این قضیه حس پیروزی میکنند.
شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۷
۵۴
به امید فردایی بهتر - تهران، ایران
اسرائیل وقتی بزنه، سی متر زیر زمین هم که رفته باشه باز میزنتش، پس مگر خودش بخودی خودش بره زیر گِل، وگرنه وقتی بزنه نه کیف نه سامسونت نه چمدان کاریش نمیکنه، مگر کفنش ایشالله😂😂
شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۱:۵۶
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.