حقوق خبرنگاران شبکه ایران‌ اینترنشنال چه میزان است؟

روزیاتو: بررسی صورت مالی شرکت Volant Media (مالک تلویزیون ایران اینترنشنال) نشان می‌دهد این شرکت طی سال ۲۰۲۳ تعداد ۳۹۱ کارمند در بخش‌های مختلف داشته و مجموع حقوق و دستمزد پرداختی به این افراد نزدیک به ۲۴ میلیون پوند بوده که با احتساب بیمه و بازنشستگی، این مقدار به بیش از ۲۷ میلیون پوند می‌رسد.

با احتساب همان ۲۴ میلیون پوند حقوق و دستمزد، میانگین دریافتی سالانه هر نفر از کارکنان تلویزیون ایران‌اینترنشنال به حدود ۶۱ هزار پوند و میانگین ماهانه دریافتی این افراد به حدود ۵۱۰۰ پوند معادل ۶۸۰۰ دلار (۴۰۸ میلیون تومان ماهانه) می‌رسد.


گرچه بیان رقم ریالی دریافتی خبرنگارن این رسانه صرفا برای تصور مخاطب بوده، اما رقم ۶۱ هزار پوندی درآمد خبرنگاران ایران اینترنشنال درحالی است که  متوسط ​​درآمد خانوارها در کل انگلستان طی سال گذشته حدود  ۳۴۵۰۰ پوند بوده است. به‌عبارتی، درآمد خبرنگاران این رسانه، ۲برابر میانگین درآمد مردم انگلستان بوده است.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۴
AKBAR_KACHAL - لندن، انگلستان
ایران اینترنشنال = وطن فروش. به بهانه مبارزه با حکومت ایران دارن پول به جیب میزنن، مثل منو تو، مسیح علی نژاد و بقیه شارلاطان های دزد
‌سه شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۲
۵۰
ab5534 - هلسینکی، فنلاند

اکبر کاچال! تو و علی‌ علیزاده در بلاد کفر چکار می‌کنید ؟ چرا نمیرید لبنان یا سوریه باد تونو خالی‌ کنی‌ یا خالی‌ کنند.
‌سه شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۰
۵۰
ab5534 - هلسینکی، فنلاند

طبیعیه کسی که کار می کند زحمت میکشه حقوق هم می‌گیر ه
‌سه شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۶
۷۴
Sasan 55 - پاریس، فرانسه
نوش جونشون حداقل دارند به ملت آگاهی و امید به آزادی می بخشند ! چرا از مخارج و بریز و بپاش نجومی صدا و سیمای میلی بدون مخاطب رژیم ملاها آمار نمی دهید که تنها وظیفه اش خاویار مالی مفعولان حکومت و حرص دادن به ملت ایران است ؟!
‌سه شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۵
۸۱
گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
این که ایران اینترناشنال یک سازمان ملی است که البته نیست اما وجودش برای ملت ایران مفید است
‌سه شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۰
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.