شکست سنگین خامنه‌ای در لبنان‌؛ پشت پرده جنجال پزشکیان درباره خلع سلاح جمهوری اسلامی


ایران اینترنشنال: به رغم ادامه حملات اسراییل به لبنان، که به نابودی تقریبی فرماندهی نظامی حزب‌الله منجر شده، خامنه‌ای حرفی از پاسخ متقابل نزده، اما از فرماندهان ارشد نظام خواسته شده تا حد ممکن از تلفن همراه دور بمانند. به نظر برای تهران، چاره‌ای جز فرار از مهلکه نمانده.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۲۵
romano - تهران، ایران

آره خامنه‌ای شکست خورد باشه تو درست میگی صداشم یک جوری میکنه انگار فیلم سینماییه (البته برای ایرانی کم سواد خوبه). مردم ایران دارند لحظات حیاتی را برای گرفتن آزادی از دست میدهند جنبش مهسا قطعا یکی از بزرگترین حرکات دموکراتیک مردم ایران حتی خاورمیانه در ۱۰۰ سال اخیر بود. این تلویزیونها کارشون اینه فکر ایرانی را به شرو ور مشغول کنند تا حکومت ایران هزینه ندهد. انهدام دهها‌هزار راکت حزب‌الله جوک میگی ژیار گل گلی؟ حزب الله از بین رفتنی نیست حزب‌الله از دل اشغال لبنان توسط اسرائیل در آمد. حماس رفتنی نیست همین زمان که اسرائیل هزاران نفر را به خاک و خون کشید ۵۰ هزار زن آبستن شدند چه سربازگیری از این بهتر برای حماس؟ زمانی که همه میگفتند اسد رفتنیست نرفت و ماند زمانی که میگفتند حوثی‌ها رفتنیست نرفت بلکه دست بالا هم گرفت. اینها همه شطرنج همین ملاها و آفرینندگانشان در غرب برای بقا بود (غرب و اسرائیل منافع مشترک دارند اما اسرائیل بازی خود را میکند). اسرائیل یک راه دارد با همه کنار بیاید مهاجران اسرائیلی نظامی نیستند و بیشتر برای درآمد به این کشور میایند لذا آینده اسرائیل نبرد نیست.
‌چهارشنبه ۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۱:۵۷
۳۴
arian1 - ابادان، ایران

روزهای آخر شما آخوندهای فاسد و جنایتکار رسیده است و نمی توانید از انتقام مردم در امان باشید از هر سوراخی که شماها خودتان را پنهان کنید بیرون می کشیم جنازه‌ پلیدتان را.
‌چهارشنبه ۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۵:۲۹
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

وقتی مغز پوسیده ١٤٠٠ سال پیش میوفته رو اموال ایران همین میشه. چندین تریلیون ثروت رو به باد دادن که نهایت یک پروژه چند ده میلیارد دلاری پهپاد و موشک رو برپا کنن اونهم میخوان بذارن زمین. اون الاغهای عرزشی بیان تحویل بگیرن که دادشون هواست که اسراییل رو از بین میبریم
‌چهارشنبه ۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۵:۵۰
۴۵
مهرداد2538 - تهران، ایران
زرشکیان بدستور خامنه ای در ادامهء راه ابراهیم رئیسی، پس از انفعال درمقابل کوچاندن افغانیها به مناطق فارس نشین ایران صحبت از انتقال پایتخت به سواحل جنوب ایران می کند که مرکزیت قدرت از آذربایجان و کردستان فاصله بگیرد، سپس برای اولین بار بعنوان رئیس جمهور ایران به اقلیم کردستان و بصره در عراق می رود و با آنها خوش و بش و هماهنگی می کند، و اینبار سخن از خلع سلاح ایران به بهانهء حسن نیت با اسرائیل به میان می آورد. ملت اگر همچنان دنبال شورت و کُرست مهسا امینی باشد و از دروغِ سوریه شدن ایران بترسد و همچنان برای بازپس گیری ایران در مقابل این نظام دست به اسلحه نبَرد، باید انتظار تکه تکه شدن ایران را در دوران این مردک مغول زاده داشته باشد.
‌چهارشنبه ۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۵
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +499ویدیوی جالبی از نحوه معرفی شاهزاده رضا پهلوی در نشست شورای «اسرائیلی- آمریکایی»
  • +400شاهزاده رضا پهلوی: کشتار ۷ اکتبر اسرائیل و ۱۴۰۱ ایرانیان معترض، یک مجرم دارد و آن هم علی خامنه‌ای است
  • +329راننده اتوبوس آلمانی در اتوبوس رو‌ قفل کردو به خانواده مهاجر گفت تا اینجارو تمیز نکنید نمیذارم برید
  • +181صدای شکستن استخوان‌های مقاومت خامنه‌ای در خاورمیانه، از لبنان تا اصفهان
  • +175اوضاع و احوال این روزهای اعضای حماس و حزب‌الله و کلا نیروهای محور مقاومت
  • +148محسن رضایی: ممکن است متجاوزان صهیونیست پس از لبنان، جنایات خود را به سمت ایران بکشانند
  • +143وزیر دفاع اسرائیل: ارتش ما در حال نابود کردن آن چیزی است که حزب الله طی ۲۰ سال ساخته
  • +133علی افشاری: امروز رضا سراج، بازجوی دوران سخت بازداشتم، بعد از تحمل بیماری سخت مرد!
  • +128وزیر کشور جدید فرانسه، ستایشگر فرح پهلوی و مخالف مهاجران
  • +120وزیر خارجه اسرائیل درخواست «آتش‌بس ۲۱ روزه» با حزب‌الله را رد کرد: به مبارزه ادامه می‌دهیم