سرقت آرام و ماهرانه اسلحه یک مامور امنیتی در پمپ بنزین

در ادامه مرور بر جنایات و بی‌کفایتی نیروی انتظامی ؛  یکی از باورنکردنی‌ترین سرقت‌ها هفته‌های گذشته در یک پمپ بنزین در بندرماهشهر از خودروی یک مامور امنیتی انتظامی صورت گرفته است.

جوانی حدودا ۱۶ ساله خیلی ریلکس  اسلحه مامور فوق را از خودروی درحال سوختگیری به سرقت میبرد و از محل متواری می‌شود!

جالب اینکه مامور فوق که آنجا ایستاده اصلا متوجه نمی‌شود و فردی که در پمپ بنزین از دوربین امنیتی دیده به او اطلاع می‌دهد!
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۴
Momijii - توکیو، ژاپن

از آقا دایی کِیف که میگن ، همین گامیش بود !
جمعه ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۱
۵۱
malek khorshid - روتردام، هلند

اینها که پلیس نیستند. یک مشت خوک تن‌پرور و احمق که نئشه میکنند و با اسلحه می‌افتند به جون مردم و جوون‌های بدبخت این سرزمین. با خشمی که این مردم دارند، خدا به دادتون برسه، به زودی!
جمعه ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۶:۰۲
۴۴
JkFarzad - منچستر، انگلستان
پسره خر اول که اسلحه میخوای چیکار،دوم اسلحه مامور زیر یک ساعت پیداش میکنه قیافه آش میدن کامپیوتر کل چیزاش در میاد فکر میکنی کارت ملی برای چی بود که آمار همه را داشته باشن و در آخر کل خاندان را با این کار به ..داد حالا ببین ازش میپرسن با اسلحه میخواستی چیکار کنی کی ترور کنی اینقدر بهش میچسبونن اینقدر میزننش این دیگه به .. کامل رفت با این کار
جمعه ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۲
۴۲
paksan - ایران، ایران
مامور نبود چون این اسلحه اصلا اسلحه نیروهای امنیتی نیست. حالا یا اسلحه ساچمه زن بود و این یارو از عوامل ساچمه زن امنیتی بود یا اینکه این طرف از شکارچی های غیر مجاز یا مجاز بود که اون جوان با شناخت و ردگیری دنبال فرصت بود که سلاح رو برداره. به نظرم سلاح بادی بود که قطعا طرف نشان داده بوده و افراد دیده بودند و دنبالش کرده بودند.
جمعه ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۱
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.