تصادف رولزرویس و وانت پراید در خیابانی در تهران


بی بی سی: ویدیوهایی که از لحظه تصادف یک خودروی رولزرویس ریث در خیابان‌های تهران با یک وانت پراید منتشر شده، واکنش‌های زیادی به همراه داشته است.


به نظر خودروی رولزرویس در این ویدیو در حال به اصطلاح «کورس گذاشتن» با خودرویی دیگر است که از پشت به یک وانت پراید می‌کوبد.

بسیاری در شبکه‌های اجتماعی از این تصادف به عنوان «گران‌قیمت‌ترین تصادف تاریخ ایران» یاد کرده‌اند.  

قیمت رولزرویس ریث بسته به مدل و سال ساخت آن از ۲۸۰ هزار پوند به بالاست و قیمت متوسط دست دوم آن هم حدود ۱۰۰ هزار پوند است.

این خودروها با پلاک گذر موقت در خیابان‌های تهران تردد می‌کنند و طبق قوانین فعلی واردات خودرو، شانسی برای دریافت پلاک دائمی در ایران ندارند. واردات خودرو طبق قوانین فعلی فقط شامل مدل‌هایی با حجم موتور ۲ هزار و ۵۰۰ سی‌سی به پایین و قیمت حداکثر ۲۰ هزار یورو می‌شود.  

طی ماه‌های اخیر ویدیوهای دیگری هم از تردد خودروهای گران‌قیمت با پلاک موقت در تهران و دیگر شهرهای ایران منتشر شده است. از جمله ویدیویی که ماه گذشته منتشر شد و یک رولزرویس مدل گوست را در حال حمل یک تلویزیون بزرگ به شکل غیرمجاز روی سقف نشان می‌داد.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۷۰
senator x - تهران، ایران
یک مثال معروف ایرانی میگه زیاد,,,,(دان) خرج بکواسیر میشه یعنی این.آخه تهرون و با این ترافیک خر تو الاغ رولرزوبس سواری خیلی حرف داره.اولا سافکاری اون خرج زیادی نداره مثل سافکاری گلگیر پیکان هست خلاصه چوسی آومدن هم حدی داره . امدی دل جوانان را بسوزونی,ک.. خودت سوخت؛؛؛مبارکه
دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۲
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.