تلویزیون آذربایجان: تبریز، ارومیه، اردبیل و زنجان آزاد خواهند شد!

تابناک: ویدیویی در فضای مجازی وایرال شده است که ادعا میشود متعلق به تلویزیون رسمی باکو است : «ما امروز بدون ترس می‌گوییم که تبریز خاک آذربایجان است.
 
این ادعای ارضی نیست، بلکه صرفاً یک حقیقت تاریخی است. هم تبریز، هم اردبیل، هم ارومیه، هم خوی، هم زنجان خاک تاریخی آذربایجان است و هر زمان که باشد تبریز و دیگر شهرهای خاک قدیم ما در ایران آزاد خواهند شد!»
بر اساس بررسی‌های تابناک این ویدیو دست‌کم متعلق به یک سال پیش است و دوباره وایرال شده است. این ویدیو dعجیب را با زیرنویس فارسی می‌بینید.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۴
Momijii - توکیو، ژاپن

کُل ایران از شر و نکبت آخوند آزاد خواهد شد و آذربایجان دوباره و یکپارچه به مام وطن ، ایران بزرگ باز خواهد گشت ! مرگ بر تجزیه طلب و وطنفروش لیس زن ، بیضه بیگانگان !!
یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
۴۱
Homeland - هلسینکی، فنلاند

مورچه چیه کله پاچه ش چی باشه ، بزودی ترتیب استاندارتون رو هم میدیم و کل استان رو برمیگردونیم ، کلش کار یک شب و روزه
یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۲
۵۷
دلاور - استهکلم، سوئد

اذربیجان در خواب بیند پنبه دانه گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه ! مگر شهر هرته یک بخش بزرگ از ایران جدا شود چون مردمانشان ترک زبان هستند؟ چنین جنگی رخ دهد برای تصر ف و جدا کردن چندین استان از ایران ! همانطور 27 ماه قانونی سربازی کردم و حدود یک سال در منطقه جنگی حضور داشتم و روبرو همراه با دیگر نیروهای نظامی ایران بر ضد عراقیها میجنگیدم , اذربیجان چنین جسارتی کند و به ایران حمله کند به ایران عزیزم بر میگردم و همراه با هم وطنانم بر علیه اذربیجان هم میجنگیم و !گر زود کشته نشوم تا شکست کامل اذربیجان در جنگ حضور خواهم داشت خیلی از هم وطنان دیگر که در خار ج هستند در صورت لزوم به ایران باز خواهند گشت تا در جبه جنگ حضور داشته باشند!
یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۹
۳۵
سرباز رهبر - لندن، انگلستان

الهام لنگ دراز ...خورد با هفت جد و اباد اربابای صهیونیست کثیفش وقتش رسیده ایران یه سیلی اساسی به این این حرا..زاده ها بزنه و آذربایجان رو برگردونه به ایران
یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۵
۳۳
Hassan1479 - تهران، ایران

بنظرم در اولین فرصت ، باید آذربایجان به مام وطن باز گردد .
یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۱:۱۷
۵۴
نسل بی سواد - اسلو، نروژ

خوشحال میشیم آزاد بشیم و شما رو با سوتین در کلوب شبانه همراه با دوپیک تیکیلا و نمک ملاقات کنیم . دوست دارید نمک رو از روی شکم بلیسید به پایین ؟
یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۱:۴۴
۴۹
Persian2600 - استکهلم، سوئد

در صورتی که این ویدیو حقیقی باشه و فیک نباشه در جوابش باید گفت گ.خوری مفت و بیلاخ رو بش نشون داد. ولی همزمان این موضوع به ذهنم خطور کرد که این ویدیو میتونه از طرف خود سران رژیم کثیف و متعفن آخوندی و اسلامی هم باشه و بخوان باز این موضوع رو به خورد ملت بدهند که ببینید اگه ما نباشیم ایرات تجزیه خواهد شد و کلان بخوان ذهن و حواس مردم رو از براندازی ببرند جای دیگه؟ به هر حال خوبه همیشه قبل از واکنش نشان دادن موضوع کمی فکر کرد.
یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۲:۵۶
۶۰
طلوع ازادی - لوس آنجلس ، ایالات متحده امریکا

صدای عرعر این مزدوران پوتین بالا گرفته، پروژه زنگزور رو مردم ایران نپذیرفتند و پوتین با استفاده ابزاری از الهام دماغ و تحریک ترکیه برای رویای ایجاد تورک خر فتنه ایجاد می‌کنه. خود پوتین مثل خر در گرداب اوکراین گیر کرده با این کار و ایجاد تنش و جنگ در نزدیکی مرزهاش توجه جهانی رو به جای دیگه جلب می‌کنه تا نفسی راحت بکشه. اکراین فسقلی ۳۰۰ و اندی کیلومتر در خاک روسیه پیشرفت کرده و این ننگ بزرگی برای پوتینه. و اما اگر معادلات این مثلث کرم ریز درست از آب دربیاید و با حمایت رهبر بی مغز داغستان و جوانان بدبخت اون حمله زمینی و هوایی به ایران به یک بهانه ای انجام بشه، موضوع اینجاست که جوان‌های ایرانی چون از نظر مادی چیزی برای از دست دادن ندارند و در میهن پرستی مخصوصا در سالهای اخیر مثل و مانند ندارند، این عر عر ها را در جای خود نشانده درسی بزرگ به آنها خواهند داد. مردم ایران همیشه در دفاع پیروز پیروزی جهانی داشته و سابقه بیشتر از ۸ سال جنگ تقریبا با تمام دنیا رو در کارنامه اش داره. بگرد تا بگردیم
یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۱
۴۱
rey kasravi - لندن ، انگلستان

واقعا بعد از رفتن شاه فقید اون ملت و کشور بی پدر شد،این روزها قطر شده یکی از شرکای سیاسی اقتصادی غرب و آمریکا، افغانستان و پاکستان واسه ما شاخ و شانه می کشند،عربستان که دیگه اصلا ایران و جایی راه نمیده و امارات هم که اصلا میگن ما جز خاورمیانه نیستیم و لولمون خیلی از خاورمیانه بالاتر هست، ترکیه هم فقط دنبال منافع خودش و گسترش عثمانی کردن خودش ،واقعا بدون شاه فقید و تیمش اون کشور و مردم یتیم و بی پدر شدند .
یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۹
۴۶
خردگرا - برن، سوییس

روی سخن ما ایرانیان وطن دوست به جریان منفور پانترکیسم:با اینکه از جمهوری اسلامی متنفر هستیم ولی اگر احساس کنیم که مرزهای جاودانه ایران مورد تعرض قرار بگیرند به یاری ارتش حتی زیر پرچم جمهوری اسلامی خواهیم رفت، بی خردان پانترکیسم در زمان جنگ چالدران و تجاوز ترکهای عثمانی به ایران زمین، این آذریهای دلاور بودنند که جان خودشون را در راه پایدار نگاه داشتن سرزمین زیبای مادریشون فدا کردنند.
یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۸
۳۷
azadi2011 - تورنتو، کانادا

پاینده باد مرزهای جاویدان و طلایی شمالگان. بسیاری از این فیلم ها از طرف پانتورک های ساکن ترکیه ساخته می شود، ولی ماجرا جدی است، باید تمام کشور را برای مرز طلایی شمالگان بسیج کنیم، و در این میان رژیم هم باید »خط خودش را« با بیگانگان مشخص کند، و گرنه تکلیف آنرا مردم ایران در یک روز مشخص خواهند کرد. این سوریه و غزه نیست، بلکه »ایران« است
یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۴
۳۴
مساوات - مساوات، ایتالیا
چه احساسات پرشوری به خرج داده اند کاربران!! ایرانی ها همینجوری هستند!!! نترس از آن که های و هوی دارد بترس از آن که سر به توی دارد!! اصلاً خبر دارید که مملکتتون داره تو زمین فرو میره و دریاچه ها و رودخانه هاش دارند محو میشوند و جنگلهاش نابود میشه و چاههای نفتش ازبین میره و مملکتتون داره به کویر تبدیل میشه؟ اینقدر احساسات به خرج ندید آذربایجانی ها علی الخصوص الهام علفی جفت کرد از ترسش!! 🤣
یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۱
۴۹
Nagonsar - مونیخ ، آلمان
مملکت یک رضا شاه میخواد که تمام این مغلچه ها را بفرسته که تبدیل به دمپایی ارزان‌قیمت برای افریقا بشن. این شهرهایی که این اسم برده بل استان کردستان یند سرزمین‌ اقوام ماد وپارس و پارت و تعلق دارند و نه مغل اباد.
یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۷
۴۵
مهرداد2538 - تهران، ایران
اون قرومدنگ زرشکیان هم دیروز زِر زده که پایتختی سیاسی- تجاری کشور را باید از تهران گرفت و به جنوب کشور منتقل کرد! ما خرها سختمونه موقع صادرات- واردات بین تهران و بندر بار ببریم!
یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۹
۴۴
AKBAR_KACHAL - لندن، انگلستان
پشت دولت باکو 100 درصد اسرائیل و اردغان ترکیه قرار دارند، دقیقا همین ماجرا رو صدام حسین اوایل انقلاب که ایران شلوغ شده بود انجام داد و ایران کاری انجام نداد تا صدام حـ... حمله کرد و 8 سال کشور رو عقب انداخت. الان هم همون دوران هست یه عیبی که ایرانی ها دارند همیشه وای میستن اتفاق بیوفته بعد وارد ماجرا میشن، الان هم شرط میبندم این باکو و اردغان کار خودشو میکنن بعد ایران باید 100 برابر بیشتر هزینه کنه و با این انگل‌ها مبارزه کنه. راه کارش این هست اولا ایران اتمی بشه تا همه این حشرات کار دستشون بیاد، راه دوم باید نخجوان رو برگردونه به ایران و راه سوم کمک به ارتش ارمنستان هست. متاسفانه هیچ کاری انجام نمی‌دیدم فقط میگیم ما اجازه نمیدیم ما اجازه نمیدیم آخه با حرف زدن کاری پیش نمیره که
یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۱
۴۹
kurosh-h - لوند، سوئد
متاسفانه با تحریکات خارجی ، و بی کفایتی سران جمهوری اسلامی ، خطر رشد احساسات تجزیه طلبانه در آذربایجان ، بلوچستان ، کردستان بالاست ، وقتی جوان بیکار آذری ، که حسرت یک گوشی و‌موبایل مدرن را دارد ، و‌خود را با جوانان آذربایجان شمالی مقایسه می‌کند ، ابن جوان مشکل پیدا خواهد کرد ، باید هشیار باشیم
یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۸
۶۰
طلوع ازادی - لوس آنجلس ، ایالات متحده امریکا
مهربان، من و شما میتونیم و باید بتونیم که یک رضاشاه میهن پرست و نترس رو بسازیم و ازش حمایت کنیم دشمنان حقیقی ایران بیشتر از اون هست که فکر میکنیم، ۴۳ سال هست که ایران از همه برهه های تاریخی شکننده تر و پراکنده تر شده کار ما آسان نیست اما عشق به ایران ما را پیروز خواهد کرد. جاوید باد نام ایران زمین
دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۰
۵۷
hamidesabz - لندن، انگلستان
آذربایجان که همیشه ایران بوده و خواهد بود، استانهای آران و شروان هم که به تزویر روسیه به آذربایجان تغییر نام داده شده، بزودی به ایران باز خواهد گشت بعد از آزادی ایران از دست لاشخور های خامنه ایی!
دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۰
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.