دیمیتری مدودف، معاون رئیس شورای امنیت روسیه: «جنگ داخلی در آمریکا قریب‌الوقوع است»

العربیه: به گزارش خبرگزاری «تاس»، دیمیتری مدودف، معاون رئیس شورای امنیت روسیه شنبه 17 شهریور در ادامه اظهارات جنجال‌آفرین خود گفت که جنگ داخلی در آمریکا، قریب الوقوع است.

او افزود: «فروپاشی ایالات متحده در چارچوب یک جنگ داخلی جدید، امری قریب الوقوع است.»


مدودف شنبه در کانال تلگرامی خود نوشت: «در طول قرن بیستم، تحریم‌هایی علیه اتحاد جماهیر شوروی وجود داشت که در قرن بیست و یکم در مقیاسی بی‌سابقه‌، احیا شد.»

نایب رئیس شورای امنیت روسیه در اظهاراتش مدعی شد که «فروپاشی ایالات متحده در چارچوب یک جنگ داخلی جدید، امری قریب الوقوع است و این تصادفی نیست که هالیوود در حال ساخت فیلم‌هایی در مورد آن است».

این اظهار نظر مدودف، در چارچوب سلسله حملات کلامی است که او هر از گاهی علیه ایالات متحده آمریکا به عنوان بخشیاز تشدید تنش و ادامه جنگ تبلیغاتی مستمر میان مسکو و واشینگتن، ابراز می‌کند.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۶۰
گور دجال زار می بینم - نیده، ترکیه
آرش آرامش، یک قلاده دمکرات فاسد دیروز در ایران اینترنشنال گفت که ایران و روسیه دارند تئوری تقلب را پخش میکنند و داشت زمینه را آماده میکرد که بعد از تقلب انتخاباتی که حتمی هم هست! بیاید و بگوید ما گفته بودیم این تئوری توطئه ایران و روسیه بود! اما جنگ داخلی قشنگی در آمریکا اتفاق خواهد افتاد انشاالله.
شنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۷
۳۶
Munchen - مونیخ، آلمان

این مرتیکه کودن مافیایی باز هم ودکای بنجل روسی زیاد خورد و چرند گفت،مثل رئیس استخبارات عراق زمان صدام میمونه که فقط چرند و اراجیف و فیک نیوز پخش میکرد حتی وقتی نیروهای آمریکا نزدیکیهای بغدادرسیده بودند.یکی نیست بگه مردک،اون موقع که اتحاد جماهیر شوروی بودید و ده برابر امروز وسعت و قدرت داشتید چه غلطی کردید که الان این رویا پردازیها رو بکنید؟ چند ساله توی اشغال یک کشور عقب مانده و بشدت ضعیف و فقیر گیر کردید و نیرو و تجهیزات برای همانجا هم کم آوردید،آمریکا وقتی کار به جاهای باریک برسه همه مردمش هرچقدر هم دوکانگی و اختلافات فرهنگی عقیدتی داشته باشند در نهایت عاشق کشورشان هستند و با هم متحد هستند و شما جوجه کمونیستهای ورشکسته مافیایی خواب به پایین کشیدن آمریکا و نظم جهانی رابه گور میبرید.همونطور که سید علی گدا خواب تقدیم اسرائیل به وحوش حماس و حزب الله را به گور میبره.
شنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۹
۵۰
samamos - میدلزبرو، انگلستان
روسیه در دام دموکراتهایی آمریکا افتاده و حالا مثل جمهوری اسلامی از نابودی آمریکا صحبت میکنه.
شنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۵
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.