خنجر خیانت پوتین بر تمامیت ارضی ایران؛ حمایت مسکو از کریدوری که مرز ایران را از بین می‌برد


ایران اینترنشنال: حمایت پوتین از تصمیم باکو برای ایجاد کریدور زنگزور، تمامیت ارضی ایران را در مرز ارمنستان در خطر قرار داده.
خبرگزاری تسنیم، وابسته به سپاه، در اعتراض، وزارت خارجه روسیه را متوهم خواند و نوشت ایران هیچ تغییری را بر مرزهایش نمی‌پذیرد‌.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۲۵
romano - تهران، ایران

یک سوال از هموطنان عزیز. من با حکومت ایران موافق نیستم. اوکراین با غرب و آمریکا بود با اسرائیل خوب بود یک 1 سوم جمعیت اسرائیل از مهجران اوکراینی هستند و خلع سلاح شد الان برای گرفتن اسلحه متعارف التماس میکنه بهش نمیدن تازه از روسیه دارن نفت و گاز میخرند. دیروز در خبر خواندم که حتی افزایش واردات نسبت به پیش از جنگ پیدا کرده. الان راه حل ایران و ایرانی چی باید باشه که نه بوره و نه در دنیا کسی بیشتر از اوکراینی بهشون بها میده؟ من دیروز در مورد افغانستان نوشتم هزاره ها متحد ایرانند دوستان محبت کردند حرف هرزه ناموسی به من دادند گفتند ناموست را با افغانها شریک شو. حالا من نمیفمم شما که میفهمید آیا شما فکر میکنید با نغییر رژیم یا کاهش قدرت نظامی ایران غرب بیشتر از اوکراینی ها علیه روسیه از ایران حمایت نظامی میکنه؟ یا نه سر منافع و منابع قصدشون تکه تکه کردن بیشتر ایرانه. نقش اسرائیل که خیلی از شما میپرستبد اینجا کجاست؟ از منافع روسها بیشتر حمایت میکنه یا از منافع ایران حتی اگر رژیم عوض شه؟ لازم به توضیح است بیشتر جمعیت اسرائیل روس تبار هستند.
‌چهارشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۹
۳۷
azadi2011 - تورنتو، کانادا
یک مرام یا مسلک سیاسی در ایران مرسوم شده است که گناه آنچه در ایران اتفاق می افتد را به گردن این و آن می اندازند، ما باید مرز طلایی خودمان را به شمالگان را با قدرت تمام نگه داریم، حتی اگر لازم شد که به زور متوسل بشویم، تمام تاریخ گذشته ی ما در این مرز و دریای خزر خلاصه شده است، با هم باید متحد باشیم، علیرغم اختلاف نظر و سیاست، در یک کلام : هرکس در این مورد از باکو و ترکیه حمایت کند، خائن به ایران و مردم ایران است، ربطی به روسیه و چین هم ندارد،
‌پنجشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۲:۰۱
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.