عروس انگلیسی جشن عروسی‌اش را بدون داماد خیانتکار برگزار کرد!

 العین فارسی: لیندزی اسلیتر، زن ۳۱ ساله اهل ناتینگهام انگلستان، پس از کشف خیانت نامزدش تصمیم گرفت مراسم عروسی ۴۶ هزار دلاری را بدون حضور داماد برگزار کند.

این زوج که ۱۲ سال با هم رابطه داشتند، قرار بود روز ۱۷ آگوست ازدواج کنند، اما لیندزی متوجه شد که نامزد ۳۶ ساله‌اش به او خیانت کرده است.


لیندزی که وکیل است، پس از مواجهه با این خبر شوکه‌کننده، ابتدا مراسم عروسی را لغو کرد. اما بعد تصمیم گرفت این روز را به یک "جشن آزادی" تبدیل کند. او به همه مهمانان روز عروسی پیام داد و خبر لغو مراسم را اعلام کرد، اما آنها را به شرکت در جشن دعوت نمود.

حدود ۶۰ تا ۷۰ مهمان در این مراسم شرکت کردند که شامل صرف شام، سخنرانی و جشن با حضور دی‌جی و نوازندگان بود. لیندزی حتی لباس عروس ۱۶۰۰ دلاری خود را پوشید و ساقدوش‌ها نیز با لباس‌های اصلی خود حاضر شدند.
این عروس تنها گفت: "نمی‌دانستم چطور می‌توانم از این شرایط جان سالم به در ببرم. ناراحت بودم، اما بخش بزرگی از وجودم احساس آزادی می‌کرد. این شروع دوره‌ای بهتر است."

مراسم با نوشیدنی‌های خوشامدگویی آغاز شد و سپس مهمانان به سالن غذاخوری رفتند. منوی شام شامل کیک ماهی، مرغ و کیک شکلاتی بود. مهمانان تا ساعت ۸ شب در فضای باز با آلپاکاها وقت گذراندند و سپس جشن با دی‌جی ادامه یافت.

لیندزی در سخنرانی خود که توسط خواهرش نوشته شده بود، از خانواده و دوستانش برای حمایت تشکر کرد. او گفت: "نمی‌دانستم چطور از این مصیبت جان سالم به در می‌برم، اما با دیدن چهره‌های حمایتگر همه شما، احساس بهتری پیدا کردم."

دی‌جی در طول شب آهنگ‌های قدرتمندی مانند "Strong Enough" از شر و "Survivor" از دستینیز چایلد پخش کرد که بر موضوع توانمندسازی تأکید داشتند.

لیندزی حتی به ماه عسل هم رفت و هفت روز را با دوستش در جزیره کرت یونان گذراند. او می‌گوید اگرچه هنوز آماده شروع رابطه جدیدی نیست، اما این عروسی تک نفره باعث شد احساس قدرت و توانمندی کند.
رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +509ویدیوی جالبی از نحوه معرفی شاهزاده رضا پهلوی در نشست شورای «اسرائیلی- آمریکایی»
  • +330راننده اتوبوس آلمانی در اتوبوس رو‌ قفل کردو به خانواده مهاجر گفت تا اینجارو تمیز نکنید نمیذارم برید
  • +185صدای شکستن استخوان‌های مقاومت خامنه‌ای در خاورمیانه، از لبنان تا اصفهان
  • +176نتانیاهو در سازمان ملل: به ظالمان تهران پیامی دارم هیچ جایی در ایران نیست که دست بلند اسرائیل به آن نرسد
  • +158وزیر دفاع اسرائیل: ارتش ما در حال نابود کردن آن چیزی است که حزب الله طی ۲۰ سال ساخته
  • +149محسن رضایی: ممکن است متجاوزان صهیونیست پس از لبنان، جنایات خود را به سمت ایران بکشانند
  • +141وزیر کشور جدید فرانسه، ستایشگر فرح پهلوی و مخالف مهاجران
  • +136علی افشاری: امروز رضا سراج، بازجوی دوران سخت بازداشتم، بعد از تحمل بیماری سخت مرد!
  • +133قطع کردن برق مراسم حکومتی بسیجی‌ها در شیراز توسط یک جوان
  • +121وزیر خارجه اسرائیل درخواست «آتش‌بس ۲۱ روزه» با حزب‌الله را رد کرد: به مبارزه ادامه می‌دهیم