یک مقام ارشد امنیتی ایران: ایران در صورت شکست نشست دوحه به اسرائیل حمله می‌کند

موشک ساخت ایرانیورونیوز: یک مقام ارشد امنیتی ایران هشدار داد که اگر مذاکرات آتش‌بس در غزه به نتیجه نرسد، ایران به اسرائیل حمله خواهد کرد.

این مقام امنیتی در گفتگو با رویترز گفت که اگر روشن شود که دولت بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل، مذاکرات نتیجه‌بخش با گروه حماس را به تاخیر می‌اندازد، ایران و متحدانش از جمله حزب‌الله حمله مستقیمی به اسرائیل انجام خواهند داد.


در همین حال، سه مقام ارشد ایرانی به رویترز گفتند که تنها دستیابی اسرائیل و حماس به توافق آتش‌بس می‌تواند ایران را از حمله مستقیم علیه اسرائیل منصرف کند؛ حمله‌ای که ایران آن را انتقام‌جویی از کشته شدن اسماعیل هنیه، رهبر سیاسی حماس در تهران می‌داند، هر چند که اسرائیل تا کنون مسئولیت این کشتار را برعهده نگرفته است.

قطر امروز میزبان نشست آتش‌بس میان اسرائیل و گروه تروریستی حماس خواهد بود. نشستی که حماس اعلام کرده در آن شرکت نخواهد کرد.

تا کنون تمامی نشست‌های آتش‌بس میان دو طرف، طی ۱۰ ماهی که از آغاز درگیری‌ها در نوار غزه می‌گذرد، بدون حصول نتیجه‌ای به پایان رسیده است.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
الاغها!! خود اون مرتیکه سینوار گفت نمیاد 😀 حالا ببینیم بعد از اینهم باز بهانه دارین که دنبلان نداشته اتون رو پنهان کنین؟
جمعه ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۷
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
یک مقام امنیتی دیگر نیز اعلام کرد که پس از آن نشست منتظر خواهیم بود که ببینیم نشست های دیگر هم به نتیجه میرسند یا خیر. اگر رسیدند که دو حالت دارد، اگر نشست به نتیجه رسید که خوب، اما اگر نرسید دو حالت دارد. یا حمله میکنیم و یا نمیکنیم. اما اگر کردیم دو حالت دارد و الی آخر. صلوات بلند!
جمعه ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۵
۵۷
ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا
حالا با چی میخواید حمله کنید؟ پراید یا نیسان آبی ؟ چون تنها سلاح کشنده تون همیناست. خسته نمیشید از چسی اومدن ؟ جنگ مرد جنگ و خامه میخواد که ندارید
جمعه ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۶
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.