شاهزاده رضا پهلوی: ناهید و کیمیا هر دو برنده‌اند و رژیم پلید جمهوری اسلامی بازنده است

شاهزاده رضا پهلوی با اشاره به رقابت کیمیا علیزاده و ناهید کیانی نوشت: «جمهوری اسلامی قهرمانان ایران را وادار می‌کند تا وطن‌شان را ترک و بر خلاف میل زیر پرچم کشورها در رقابت‌ها شرکت کنند.» او افزود:«ناهید و کیمیا هر دو برنده هستند؛ و بازنده، رژیم پلید و اهریمنی جمهوری اسلامی است.»
 
شاهزاده رضا پهلوی در واکنش به رویارویی  در واکنش به رویارویی ناهید کیانی و کیمیا علیزاده در رقابت‌های تکواندوی المپیک ۲۰۲۴ پاریس در ایکس نوشت: «فارغ از هر نتیجه‌ای، ناهید و کیمیا هر دو برنده این صحنه هستند؛ و بازنده، رژیم پلید و اهریمنی جمهوری اسلامی است».

آقای پهلوی ضمن آرزوی موفقیت برای هر دو ورزشکار نوشت: «باور دارم روزی دوباره، ورزشکاران ایرانی با افتخار و آزادانه زیر پرچم ملی ایران در مسابقات المپیک شرکت خواهند کرد، و با پشتیبانی یک ملت، برای ایران، افتخار به ارمغان خواهند آورد».


روز پنجشنبه، در وزن ۵۷ کیلوگرم از تکواندوی زنان، ناهید کیانی از ایران در آخرین ثانیه‌ها توانست از سد کیمیا علیزاده تکواندوکار ایرانی تیم بلغارستان بگذرد.

رویارویی این دو ایرانی واکنش‌های بسیاری در شبکه‌های اجتماعی در پی داشت.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۴
ایران من و شما - پاریس، آلمان

راستی از یاسمین چه خبر
‌پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۸
۶۴
zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
حرف حساب جواب ندارد. زیباترین تفسیر , مبارزه این دو نفر با هم عمق فساد و ویرانی ایران را نشان می‌‌دهد. .همه را آواره کرده. اصلا هم خوشم نمیاد که یک عده به شکست اون یکی‌ اعتراض که چرا در مقابل جاسوس آخوند‌ها شکست خوردی؟ روانشناس نباید باشی‌ که از نگاه اولیه این دو نفر به هم .پی ببرید.چقدر زجر در چهره هر دو پنهان است. ....
‌پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۴
۲۴
فاطی کماندو - قرچک، ایران
درود بر شاهزاده رضا پهلوی گرامی، ای شاهزاده اگر یک سر سوزن از عشقی که شما و پدر شما یا حتی بهتر بگم خاندان پهلوی به ایران داشتند و دارند در دل این ملاهای پلید بود باورکنید که وضعیت ما مردم و ایران امروز به این فلاکت نبود، اخه چرا فرزندان ایران باید امروز از دست این ادم کشان قاتل همه در بدر بشن هرکدام یک گوشه دنیا پناهنده بشن دور از میهن، خانه و خانواده و امروز روبروی هم قرار بگیرند. شاهزاده برحق که درست فرمودید بازنده جمهوری کثیف اسلامیست که قدر این جوانها رو نمیدونه همه شدن یا بیکار یا معتاد و یا در بدر تو هر گوشه دنیا امیدوارم بزودی با همت شما و مردم دست بدست همدیگر هر چه زودتر از شر این بختک اشغالگر میهن عزیزمان ایران ازاد بشیم، جاوید ایران جاوید شاه.
‌پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۹
۶۴
zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
یاسمین به قبیله شیعه اثنا عشری که اخیرا شده بازیچه دست آخوند شیعه اثنا حشری شده، فرمودند. برو فکر نان باش که خربزه آب است. خوب است شب و روز شرت را پاهین می‌‌کشند اینقدر بی‌ حیا هستید، اگر نبود چه می‌‌کردید ؟ اخر مارمولک چه ربطی‌ دارد ؟ خارش داره؟ چرا اینجا ؟
‌پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۱
۵۳
rood120 - منچستر، انگلستان
خفه بابا بین تو دزد و آقا زاده های دزد فرقی نیست، با میلیون ها دلار پول دزدی که به ارث بردی داری تو آمریکا بهترین زندگی را می کنی بعد از درست کردن ایران قانونمند حرف می زنی . اگر فرزند شاه یکی از کشورهای اروپایی بودی به جرم شریک دزد الان تو زندان بودی یا قابلمه می شستی .
‌پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۰
۴۹
kurosh-h - گوتنبرگ، سوئد
همسر شاهزاده سالم و تندرست هستند ؛ شما چه خبر ؛با باجناق هنوز خوش میگزره
‌پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۴
۱۸
pirzan e irani - استکهلم، سوئد
۱-درهرنظامی که وقتی روسای آن جامعه هیچگونه تشابهی با مردم سرزمین خودنداشته باشند٬یعنی آن کشور با عدالت وحقوق مدنی واستقلال بیگانه است.در اینجاست که ج.ا. هیچ شباهتی به مردم کشورندارد.تا زمانیکه کاسه لیسان وچاپلوسان درراس قدرت هستند.ورزشکار،هنرمندوشاعر،نویسنده وتحصیلکرده باید مطیع باشند یا آواره ودربدر.نباید ازیادبرد که دیکتاتورها خط ومشی یکسان دارند.دررژیم اسلامی سردار ونظامی وسپاهی رییس ورزش هستند.دردوران پهلوی هم تیمساروسپهبد وفامیل های حاجی اسلام پناه(غلامرضا) در راس ورزش بودند.
‌پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۶
۱۸
pirzan e irani - استکهلم، سوئد
۲-در رژیم کنونی اگر ورزشکارمهربرپیشانی نزند یا میشود محروم یا آواره.بایدازآقای پهلوی پرسید:مثلاً جرم موحد قهرمان المپیک ۱۹۶۸مکزیکوسیتی که ۶ مدال طلای جهانی داشت چه بود، که ازتمام ورزش ها درزمان پدرشما محروم شد؟شما مسول کارهای پدرتان نیستید،ولی میتوانی اظهارنظربکنی!سخن ماندگار موحد ارزش خواندن را دارد که میگوید: من به کسی بی احترامی نکردم ولی عادت هم نداشتم دست کسی را ببوسم. من پای یک پیرزن ضعیف را می بوسم ولی دست کسی را که ادعای قدرت بکند، نمی بوسم.(یعنی شاه)
‌پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۹
۱۸
pirzan e irani - استکهلم، سوئد
۳-موحدمیگوید: به عنوان یک قهرمان نمی توانستم و نمی خواستم در برابر هیچ صاحب قدرتی کرنش کنم(شاه) .وقتی که خاطره خودش را از مشاهده تیتر محرومیت مادام العمرش از حضور در کلیه رشته های ورزشی دید، چشمانش پر از اشک شد و گفت: " من در زندگی ام خیلی کم گریه کرده ام ولی وقتی که آن تیتر را دیدم، اشک از چشمانم سرازیر شد و هنوز هم وقتی که به یاد آن تیتر می افتم، عمیقاً ناراحت می شوم. ."او ادامه میدهد وقتیکه پس ازدیداربا معینیان رییس دفترشاه جوابی دریافت نکردم به اوگفتم: من اهل شمالم و هوای ابری زیاد دیده ام. همیشه بالاخره آفتاب میاد و ابر می رود. این حکومت دوام نمی آورد. ".پس آقای پهلوی ازبَرخوانی،کورِ خود وبینای دیگران هنرنیست.
‌پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۲
۸۴
siavash786 - شیکاگو، ایالات متحده امریکا
با سلام ، باور کن که سرچ کردم ببینم این یاسمن است یا یاسمین و کیست که شما از آلمان از این شخصی میپرسی که تو را می شناسد ، نه پدر و مادرت را ولی همه شما را به یقین دوست دارد . ایران و ایرانی به او افتخار میکنند که همچنان برای شما و وطن خود مبارزه میکند . اما بعضیها از روی حسادت و دشمنی ، مخالف ایران و ایرانی و فراری از کشور خود در آلمان نشسته و هنوز در دوران پخمگی جوانی دست و پا میزنند و مزه می اندازند . نمیدانم آنها هنوز به شعور و فهم واقعی نرسیدن تا راه مباره را یاد بگیرند وبه ناموس دیگران احترام بگذارد ؟ اما تو دست گرام ، یاسمن و یامین هر دو ک گلی هستند که درهمان باغچه خوشبوتر هستند . موفق و پیروز باشید
‌پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۷
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • آمریکا به ایران هشدار داد:اگر بخواهید به اسرائیل ضربه بزنید، ضربه بزرگی متحمل خواهید شد
  • رسوایی تجاوز جنسی سربازان اسرائیلی به یک اسیر فلسطینی در زندان سدی تیمان با پخش ویدیوی آن
  • شاهزاده رضا پهلوی: ناهید و کیمیا هر دو برنده‌اند و رژیم پلید جمهوری اسلامی بازنده است
  • نگرانی پناهجویان ایرانی و افغان در هتل‌های محل اقامت‌شان از تظاهرات راستگرایان افراطی
  • خداحافظی غم‌انگیز کشتی‌گیر ایرانی‌تبار تیم جمهوری آذربایجان بر شانه بازیکن و مربیان ایرانی
  • شنیده‌هایی در مورد درخواست پزشکیان از خامنه‌ای برای اجتناب از جنگ با اسرائیل
  • بایدن: مطمئن نیستم که ترامپ در صورت شکست در انتخابات به انتقال مسالمت‌آمیز قدرت تن بدهد
  • عکسهایی جدید از عهدیه خواننده قدیمی در ایتالیا
  • «شاهزاده سرین» شهروند دو تابعیتی ایرانی نیوزیلندی به ۹ سال زندان محکوم شد
  • نتانیاهو: اسرائیل برای جنگ با کل محور ایران و شبه‌نظامیان آن در منطقه‌ آمادگی دارد
  • +265تصویر طنز منتسب به صفحه رضا عطاران: آقا کارات تموم شد؟ برق رو وصل کن ببینم آفتابه کجاست؟
  • +204علی ضیا: آقازاده‌ها غلط می‌کنند که مهاجرت کنند؛ باید بمانی و در مملکتی که پدرت ساخته، زندگی کنی‌
  • +193شاهزاده رضا پهلوی: حمله نظامی به اسرائیل بازی خامنه‌ای با آتش است
  • +153افشای نحوه کشته شدن اسماعیل هنیه با جزئیات توسط هفته نامه یهودی «جوئیش کرونیکل»
  • +151اخراج مدیر مرکز اسلامی جمهوری اسلامی در برلین، درگیر شدن با پلیس فرودگاه برای ورود به آلمان
  • +146طنزی که مردم برای جلسات جمهوری اسلامی در مورد تصمیم گیری برای حمله به اسرائیل ساخته‌اند
  • +139نتانیاهو: دشمنان را می‌زنیم، ما هم برای دفاع و هم برای حمله آماده‌ایم
  • +122کشته شدن فرمانده گردان قسام حماس و مقام ارشد «جهاد اسلامی» در دو حمله هوایی اسرائیل
  • +119۱۴ سال حبس برای پناهجوی ایرانی که روی دو کارمند زن مرکز پناهجویان هلند روغن داغ ریخته بود
  • +113پیام رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: آماده‌ایم تا مسافت های دور برویم صدمه بزنیم و بُکشیم