صحنه تصادف خودروی سوخت‌بر تحت تعقیب و فرار خودروی ماموران انتظامی پس از دیدن سانحه

بی بی سی: به گزارش رسانه‌ها در ایران، در جریان یک تصادف شدید در جاده میناب - بندرعباس که روز شنبه ۱۳ مرداد اتفاق افتاده، چهار نفر کشته شده‌اند.

ایرنا به نقل از حبیب بهادری، فرماندار بندرعباس نوشته که تصادف خودروی نیسان سوخت‌بر با یک دستگاه سمند در جاده میناب، منجر به مرگ «چهار نفر» شده است.


به گفته این مقام محلی، «این خودروی سوخت‌بر در خلاف مسیر حرکت جاده در حال تردد بوده و بر اثر سرعت زیاد تعادل خودرو از دست رفته و با یک خودروی عبوری در محور برخورد کرده است، حجم تصادف در حدی زیاد بوده که هر دو خودرو دچار آتش‌سوزی شدند.»

در ویدیویی که از این حادثه منتشر شده دیده می‌شود که یک وانت، شبیه به خودروهای نیروهای انتظامی در پی خودرویی است که دچار حادثه می‌شود. تصاویر با این توضیح منتشر شده که این تعقیب و گریز حادثه آفریده است.

تعقیب خودروهای سوخت‌بر توسط نیروهای انتظامی بارها حادثه‌ساز شده است. گزارش‌هایی از اعتراض مردم محلی پس از حادثه روز شنبه هم منتشر شده است.

به گفته فرماندار بندرعباس، در پی آتش‌سوزی، این جاده برای ساعاتی مسدود بود و با پایان عملیات امدادرسانی، بازگشایی شده است.

جاده بندرعباس به میناب یکی از مسیرهای اصلی قاچاق سوخت در جنوب ایران است و هر ساله تصادف‌های منجر به مرگ متعددی در این محور روی می‌دهد.
لینک مرتبط:
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۳۷
azadi2011 - تورنتو، کانادا
چه نام های دلبرانه ای هم برای یک باند قاچاقچی غیر قانونی انتخاب کرده اند! سوخت بر، کولبر!!!، هیچکس نمی پرسد، سختبر این سوخت را به کجا می برد؟! آنها سوخت ارزان ایران را که با نرخ گزاف از خارج وارد شده است، و برای اینکه ارزان به مصرف کننده برسید سوبسید گرفته، به نام سوختبر از کشور خارج می کند، آن طرف مرز چند شهر پاکستانی از این سوخت ارزان خوش می گذرانند! گزارش بی بی سی را دیدید که این شهرها پس از بسته شدن همرزمان به چه روزی افتادند؟ کولبران هم همین داستان دارند!
یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۱
۸۴
siavash786 - شیکاگو، ایالات متحده امریکا
فکر نمیکنم از ۵۰۰ لیتر بنزین یا گازوئیل بیشتر بوده باشه که مسلما ارزش آنهمه خسارت مالی و جان ۴ نفر را نداشت . مملکت را کشتی کشتی غارت کردن وخوردند و دنبال ۵۰۰ لیتر مواد سوخت هستی ؟ اگر عرضه دارید برید دنبال آنکه خونتان را می خورد و حق او را می دزدد
یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۱
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.