رییس بنیاد شهید: پاسخ به ترور هنیه در تهران با حذف یکی از سران بزرگ اسرائیل

«امیرحسین قاضی زاده هاشمی»، رییس بنیاد شهید گفته است برای جبران کشته شدن هنیه در تهران باید یکی از سران اصلی اسرائیل هم سطح با «اسماعیل هنیه» حذف شود.

پس از  کشته شدن هنیه، رهبر سیاسی حماس در تهران شخصیت‌های مختلف در ایران از خونخواهی و انتقام سخت سخن گفتند از جمله «علی خامنه‌ای»، رهبر جمهوری اسلامی که گفته بود «اسرائیل با این اقدام زمینه مجازات سخت را فراهم کرده است.»


قاضی زاده هاشمی در مراسم تشییع هنیه تاکید کرد که پاسخ وقتی بازدارنده است که در همان سطح اتفاق بیفتد و وقتی یکی از رهبران حماس کشته شده باید یکی از سران اصلی اسرائیل حذف شود.

با وجود اینکه شخصیت‌ها مختلف پس از کشته شدن اسماعیل هنیه، اسرائیل را مسئول این حادثه عنوان کرده‌اند اما مقامات اسرائیل از جمله «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر اسرائیل تاکنون از اظهار نظر در این باره خودداری کرده‌اند.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۴
machan - لس انجلس، ایالات متحده امریکا

رژیم ایران از حمله به اسرائیل رسید به حذف مقامات اسرائیل. هفته بعد میرسند به حذف یک سرباز اسرائیل. بعدش هم خذف یک شهروند اسرائیل. آخه شما لواط کاران و قمبل کنان قهرمانانه را چه به جنگ؟ شما فقط بلدید بریزین تو خیابان و زنها را کتک بزنید.
‌پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۳
۴۰
TanTanMilo - دوبلین ، ایرلند

تورو خدا یکی از سران‌ اسرائیل و بزنید. فعلا که همش حرف زدین و در عمل صفر. ر. دین با این تهدیداتون و فقط مردم و هر روز تو فشار بیشتر میزارید
‌پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۱
۲۴
فاطی کماندو - قرچک، ایران
والا شما لوطکارها دنبلان گاو و گوسفند هم نمیتونید بخورید حالا تخم یک مرغ یا رهبر اسرائیلی که جای خود داره.
‌پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۸
۳۶
Munchen - مونیخ، آلمان
شامپانزه های اسلامی سپاه واقعا باورشان شده 😂 در حد و اندازه این حرفها نیستید،اقتدار و قدرت شما فقط برای زن و جوان بیدفاع ایرانه،هیچ گوهی نمیتونید بخورید و در صورت هر نوع موشک پراکنی،شخص خامنه ای،سلامی و حاجی زاده جنایتکار جنگی به سرنوشت همین گوساله فلسطینی هنیه و رئیسی دچار میشوند.
‌پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۲
۶۰
طلوع ازادی - لوس آنجلس ، ایالات متحده امریکا
زارررت....خشم مارمولک 😅😄🤣
‌پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۱
۶۰
طلوع ازادی - لوس آنجلس ، ایالات متحده امریکا
فردا یه دختر معصوم ایرانی رو تو خیابون برای حجاب می‌کشن، اینه تهدیدات و خالی بستن این قوم لوطی، باجناقباز، هزار پدر، مادر حرمله قسطی ووووو😡
‌پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۳
۴۴
Momijii - توکیو، ژاپن
رئیس بنیاد شهید ، یه گوهی خورد ، به دل نگیرید ، ببخشیدش ! آرزو بر بی بُته های لافزن و خالیبند عیب نیست !!
‌پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۸
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.