اسماعیل هنیه در قلب تهران ترور شد


خبرگزاری فارس وابسته به سپاه پاسداران، جزییاتی از کشته شدن اسماعیل هنیه ارائه کرد و گفت این اتفاق حدود ساعت دو نیمه‌شب رخ داده است.


بر اساس این خبر، او در یکی از «اقامتگاه‌های ویژه جانبازان در شمال تهران» مستقر بود.

به گفته فارس، هنیه با «اصابت پرتابه‌ای از هوا» کشته شد.

میزان به نقل از المیادین: هنیه «با شلیک موشک از کشوری دیگر» کشته شده است
خبرگزاری میزان وابسته به قوه قضاییه جمهوری اسلامی به نقل از شبکه «المیادین» ادعا کرد که یک «منبع آگاه ایرانی» گفته است که کشته شدن اسماعیل هنیه در تهران «با شلیک موشک از کشوری به کشور دیگر بوده و از داخل ایران انجام نشده است.»

بامداد روز چهارشنبه روابط عمومی سپاه پاسداران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد محل اقامت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسیِ گروه تروریستی حماس در تهران مورد اصابت قرار گرفته و در پی این حادثه هنیه و یک نفر از محافظان او کشته شدند.

کمیسیون امنیت ملی مجلس در مورد کشته شدن هنیه در تهران جلسه تشکیل می‌دهد
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه این کمیسیون درباره حادثه کشته شدن اسماعیل هنیه در تهران خبر داد.

خبرگزاری تسنیم به نقل از ابراهیم رضایی ادعا کرد که این اقدام «به دست اسرائیل» صورت گرفته است.

بامداد روز چهارشنبه روابط عمومی سپاه پاسداران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد محل اقامت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسیِ گروه تروریستی حماس در تهران مورد اصابت قرار گرفته و در پی این حادثه هنیه و یک نفر از محافظان او کشته شدند.

حماس، اسرائیل را مسئول این ترور اعلام کرده است. اسرائیل تاکنون واکنشی به این موضوع نشان نداده است.

واکنش روسیه و ترکیه به خبر کشته شدن هنیه در تهران
خبرگزاری‌های روسی به نقل از وزارت امور خارجه روسیه «قتل رئیس سیاسی حماس» در تهران را «کاملاً غیرقابل قبول» دانستند.

خبرگزاری آناتولی ترکیه نیز در خبری کشته شدن اسماعیل هنیه در تهران را «محکوم» کرد.

بامداد روز چهارشنبه روابط عمومی سپاه پاسداران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد محل اقامت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسیِ حماس در تهران مورد اصابت قرار گرفته و در پی این حادثه هنیه و یک نفر از محافظان او کشته شدند.

واکنش وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی به کشته شدن هنیه: پیوند تهران و «مقاومت» مستحکم خواهد شد
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی می‌گوید کشته شدن هنیه در تهران «پیوند عمیق و ناگسستنی تهران، فلسطین و مقاومت را مستحکم خواهد کرد.»

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه حکومت ایران گفت: «خون هانیه هرگز هدر نخواهد رفت.»
بامداد روز چهارشنبه روابط عمومی سپاه پاسداران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد محل اقامت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسیِ گروه تروریستی حماس در تهران مورد اصابت قرار گرفته و در پی این حادثه هنیه و یک نفر از محافظان او کشته شدند.
تصاویری از اسماعیل هنیه در آغوش پزشکیان در حاشیه مراسم «تحلیف»

پزشکیان: از تمامیت ارضی و شرفمان دفاع و اسرائیل را پشیمان می‌کنیم
مسعود پزشکیان در واکنش به کشته شدن هنیه گفت: «دیروز دست فاتحِ او را بالا بردم و امروز باید روی شانه‌هایم او را تشییع کنم.» پزشکیان در ادامه تاکید کرد با کشته شدن هنیه، پیوند جمهوری اسلامی و فلسطین مستحکم‌تر از قبل خواهد شد. رییس دولت چهاردهم گفت جمهوری اسلامی از «تمامیت ارضی و عزت و حیثیت و افتخار و شرف خود دفاع» و اسرائیل را از «اقدام بزدلانه خود پشیمان خواهد کرد».
شبکه العربیه گزارش داد محافظ اسماعیل هنیه که همراه او در تهران کشته شده است، وسیم ابو شعبان بوده است.در تصویر زیر، ابو شعبان در کنار پرچم فلسطین دیده می‌شود.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۳۴
arian1 - ابادان، ایران

به احتمال زیاد ج.ا. کاری که با قاسم سلیمانی کرد با اسماعیل هنیه هم همان کرد یعنی آنکه محل اقامت او را به اسرائیل خبر داد. جان رهبر حماس در قطر و فلسطین و ترکیه در امان بود اما در قلب تهران ترور شد.
‌چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۶:۲۹
۳۸
freedom of the press - تهران، ایران

موشک مستقیم به بدن اسماعیل هنیه برخورد کرده و ایشان پودر شده اند. یعنی در روز قیامت خدا میگه یک روح کم است . صد در صد خامنه ایی با آمریکا و اسرائیل بر سر هنیه معامله کرده اند. این آخوندها برای بقا خودشان همه را فدا می کنند.
‌چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۱
۵۴
به امید فردایی بهتر - تهران، ایران

فقط خاطر نشان کنیم که، خامنه ای نفر بعدی خواهد بود، لذا کوچکترین تردیدی باعث مشود تا عمو‌بنجامین باز یه غذای جدیدی درست کند. با قاسم کنلت، رئیسی و دار و دسته اش کباب و اسماعیل هنیه سالاد شد، فکر کنم خامنه ای و ‌پسران مفعولش هم سوپ. از دوستان هر غذایی دوست دارن تو کامنت بنویسند. پس خامنه ای ال دنگ، زر مفت نزن که اکر حتی عزرائیل پیدایت مکند، ما میتوانیم.
‌چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۱
۴۹
Nagonsar - مونیخ ، آلمان

#اول قاسم حالا جاسم....اسمایل هنیه ابوچمدان الدلار کتلت شد و به ابو کتلت قاسم ملعون پیوست. خدا سایه سربازان گمنام حضرت موسی را از سر منطقه کم نکنه. خب حالا گنده گ. منطقه که میگه اشراف عملیاتی حتی روی تنبان علی گدا داره چه غلطی میخواد بخوره
‌چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۳
۴۵
Ali Nazari - میامی، ایالات متحده امریکا

خدا را شکر که این خبر خوشحال کننده را به ملت ایران دادید. انشاالله این توفیق نسیب خامنه ای و دیگر سران آدم کش‌و دزد این نظام فاسد بزودی بشود تا باعث سرفرازی ملت ایران گردد.
‌چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۵
۶۰
گور دجال زار می بینم - نیده، ترکیه

این جواب دندان شکن به فرقه دمکرات امریکا، تا دیگر دستور حمله به اسرائیل ندین، وقتی که انتخابات آمریکا را هم باختید، بقیه ماجرا را هم خواهید دید! پشت به نتانیاهو کردید و نتیجه اش را خواهید دید!
‌چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۵
۴۵
amirHassna - سیدنی، استرالیا

به درک. تمام.
‌چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۶
۳۳
FTH12 - تبریز، ایران

اگر تا الان شک داشتم با این کار اسرائیل مطمئن شدم که ابراهیم رئیسی هم با موشک اسرائیل ترور شده خبر خوبی بود مرسی اسرائیل عزیز دفعه بعد بیت سید علی مفعول 😉😄
‌چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۸
۵۷
hamidesabz - لندن، انگلستان

حالا اسرائیل ثابت کرد که اگر بخواهد میتواند! اگر تک تک سران رژیم به همین منوال از میان برداشته نشوند تنها نتیجه ایی که از این اتفاق میتوان گرفت این است که این یک توافق پشت کرده بین ایران و اسرائیل بود درست مثل توافق خامنه ایی و ترامپ بر سر سلیمانی!
‌چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۱
۶۰
گور دجال زار می بینم - نیده، ترکیه

در لفافه بگویم برادران صالح و سلیمی در سپاه میباشند که خوراکشان هنیه بازیست، این برادران فرید و امینی هستند که با پلک زدنی حتی شناسنامه خود سید اَلی را هم باطل میکنند!
‌چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۲
۲۹
Esperanto - لندن، انگلستان

اسراییل با یک تیر دو نشون زد هم یکی از دشمنانش رو از میان برداشت هم ایران رو با اینکارش تحقیر کرد و نشون داد هیچ جای ایران محل امنی برای سران حکومت و تروریست ها نیست
‌چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۳
۲۴
فاطی کماندو - قرچک، ایران

حالا وقت آن رسیده که لواطکاران جمهوری کثیف اسلامی بگن کی موشک نقطه زن داره، اسرائیل که وسط تهران موشک رو زد کاملا وسط نقطه حاج اسمال یا موشک‌ها و پهبادهای لواطکاران که هر کدام راه خودشون میرن بگذریم، اسرائیل جان لطفا یکی از این موشک‌های نقطه زن بزن تو وسط نقطه مفعول بزرگ شیعیان جهان و خودتون و هم ملت ایران رو آزاد کن،
‌چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۷
۶۰
طلوع ازادی - لوس آنجلس ، ایالات متحده امریکا

این عمل اگر فقط در ظاهر نبوده و حقیقت داشته باشد و فیلم و خبر حقیقی از جریان تمیز کردن این مفعولالحال و کمپوت ع...ن موجود باشد، که با توجه به شرایط موجود بعید به نظر میرسد، زنگ خطر و آماده باشی است مهم برای مردم ایران مخصوصا قشر خاک بر سری که از این نقطه ضعف رژیم اشغالگر ایران استفاده کرده خود را از زیر بند این پدر مجهولان مادر صلواتی نجات دهند. شب دراز است و قلندر بیدار.....
‌چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۷
۲۵
romano - تهران، ایران

این کار خود تهران و آمریکاست هر دو میدونند بدون رهبرهای قدیمی حماس و نیتانیاهو هیچ راه حلی برای آینده نیست.ج ا عصبانی بنظر نمیرسه آمریکا هم زیاد دستپاچه نشده ماجرا بو داره.اگر DW انگلیسی رو نگاه کنید (دیشب) گفت که تهران با آتش بس حماس و اسرائیل موافقه و پشت پرده دارن مذاکره میکنند یعنی رهبرای قدیمی برای آینده مهره بدرد نخورند. طرف جایی که ۴۰ سال اقامت داشته کشته شده و این یعنی مشکل اطلاعاتی نیست. اون ماچها هم به سر و روی هنیه دیروز بی دلیل نبود. ایران الان اتفاقا دست بالا رو داره و یک لقمه خبری چرب برای همیشه داره که مظلوم نمایی کنه. مشکل اکثر هموطنان اینه که رژیم رو احمق فرض میکنند (بخاطر مطبوعات دوزاری اونور آب) که این سمه. رژیم ایران از هیچ چیزی در خارج نمیترسه فقط ترسش درونه.
‌چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۳
۸۴
siavash786 - شیکاگو، ایالات متحده امریکا

یکی را تو لبنان دیگری را در تهران ، چرا سران جمهوری اسلامی ایران نه ؟
‌چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۳
۴۶
رک و راست - لندن، انگلستان

روسیه و ترکیه از این قضیه خوشحال نیستند. ج ا همشون رو فروخت به آغاز رابطه با آمریکا..
‌چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۶
۴۴
Momijii - توکیو، ژاپن

یه مفتخور که از پول مردم ایران ارتزاق میکرد کتلت شد رفت ، اونطور که نادر رفت ، گاز از کو* قاطر رفت ! ولی موضوع بد جور بو داره ، مثل کشته شدن قاسی و ابرام !!
‌چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۸
۴۵
دوشنبه - تهران ، ایران

فرقه تبهکار اشغالگر میهن ، چرا اینطوری شد ؟ به هرحال لجنی به فاضلاب ریخته شد ⚠️ حالا این ملعون به جای هتل پنج و هفت ستاره در دوحه قطر الان در جنت با پیرزنان باکره بهشتی مشغول عشق و حال است 😅
‌چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۲
۳۳
Hassan1479 - تهران، ایران

از بغل کردن خیلی محکم پزشکیان معلوم بود که ج.ا برنامه ای برای هنیه دارد . این قتل بموقع خیلی کارها را برای پزشکیان آسان خواهد کرد .
‌چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۴
۳۹
کیانپور - ونکوور، کانادا

احتمالا کار خود حکومت است. چطور این شخص در قلب تهران مثل فخری زاده ترور شده؟ با وجود محافظان بسیار؟ یک کاسه ای زیر نیم کاسه است.
‌چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۹
۸۴
siavash786 - شیکاگو، ایالات متحده امریکا

نه فاطی اینجا استو نه مصدق روحت لجن ، نه سروان و نه چلیا ،حتما در حال جمع کردن گوشت و استخوان هنیه رفتن . اشتباهی دندان نکشید
‌چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۲
۵۷
دلاور - استهکلم، سوئد

خامنه ای اسماعیل هنیه را هم مثل جانشین ملا عمر طالبان و غیره دو دستی تحویل اسرائیل داد تا او را هم بکشند. از اول که حماس در ۷ اکتبر آن جنایت‌ها در اسرائیل انجام داد نوشتم اگر نظام اخوندی ایران با حماس همکاری کرده باشد در کشتار اسرائیلیهای بی گناه دو هدف داشته اول اینکه اگر حمله ۷ اکتبر حماس موجب از بین رفتن اسرائیل شد که شد اگر هم نشد خوب تمام کشورهای که حقوق بشر اولویتشان هست حماس که مذهب سنی را دارد را محکوم می‌کنن به آدم کشی و جنایت ولی شیعه ها را نه ! پس نتیجه میگیریم همه این کارهای که جمهوری اسلامی ایران انجام می‌دهد بخاطر این است که شیعه را در دنیا به یک مذهب نرمال بشناسند و سنی را به مذهبی خشن!
‌چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۴
۳۶
Munchen - مونیخ، آلمان

هلاکت رهبر تروریست حماس خبر بسیار خوبی بود،اما بهتر از اون انجام این عملیات دقیق در قلب تهران بیخ گوش خامنه ای ای و سپاه و تحقیر شدید رژیم منحوس که هیچ رقمه نمیتونند مخفی و لاپوشانی اش کنند! حال و روز فرمانده های سپاه و خامنه ای دیدنی هست! از این به بعد باید دو لایه پوشک پوشیده و احتمالا باید زیر زمین مثل موش زندگی کنند!
‌چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۱
۳۶
Munchen - مونیخ، آلمان

این رو نگی چی بگی 😂😂
‌چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۲
۴۵
سیمرغ ایران - برلین، آلمان

مردک عرب مفتخور اومده بود دلار ببره تابوت نصیبش شد. اما خبری از سایبری های رژیم نیست نه چسدق نه چلی خلی نه بقیه شون اینجور موقع ها زبان شون تو .....شون گیر میکنه. حتی از پیره زن چپول هم خبری نیست
‌چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۲
۴۲
solswe - مالمو، سوئد
اون به درک ، کاخ سعدآباد بگو به فنا رفت !
‌چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۳
۵۴
زنده باد رضاشاه دوم‌ پهلوی - پاریس، فرانسه

زنده باد اسراییل! ان شاالله ماشاالله نفر بعد خامنه ای است!
‌چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۴
۵۴
زنده باد رضاشاه دوم‌ پهلوی - پاریس، فرانسه

الی الجهنم! 😂
‌چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۵
۴۳
Guzzan - گوتنبرگ، سوئد

❤️❤️❤️🇮🇱🇮🇱🇮🇱❤️❤️❤️🇮🇱🇮🇱🇮🇱❤️❤️❤️🇮🇱🇮🇱🇮🇱. یه قدرت، یه عشق. یه آینده، عشق منی اسرائیل. تبریک به قلب اسرائیل و به تمامی انسان‌هایی که از ترور و تروریست متنفرند. این انگل‌ها رو اینجوری باید از میان انسان‌ها نابود کرد. به امید روزی که خبر علی چلاق هم همینجوری تمام دنیا رو خوشحال کنه. ❤️❤️❤️🇮🇱🇮🇱🇮🇱❤️❤️❤️🇮🇱🇮🇱🇮🇱❤️❤️❤️🇮🇱🇮🇱🇮🇱❤️❤️❤️
‌چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۴
۲۴
varied - ریزه، ترکیه

فقط میشه تبریک گفت دست اسرائیل درد نکنه
‌چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۱
۳۹
#شمشیر عدالت - نیمیخن، هلند
❤️❤️❤️وای که جگرم اول صبح حال اومد خامنه ای الان رفته ۳۰۰۰ طبقه زیر زمین قایم شده از این بهتر نمیشه جوری این رژیم اخوندی و قهوه ای کردند که با اسید هم پاک نمیشه😂😂😂😂😂😂😂😂😂
‌چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۰
۳۹
#شمشیر عدالت - نیمیخن، هلند
خود رژیم این و دادند که حسن خرسه لبنان زنده بمونه
‌چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۲
۳۶
Munchen - مونیخ، آلمان
در کاخ سعد آباد نبود،در یک مجتمع آپارتمانی امن تحت حفاظت شدید سپاه کپیده بود،که تبدیل به حموس شد.
‌چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۲
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.