مرکز اسلامی هامبورگ با دستور وزارت کشور آلمان تعطیل شد

ایندیپندنت فارسی: وزارت کشور آلمان صبح روز چهارشنبه اعلام کرد که مرکز اسلامی هامبورگ و سازمان‌های زیرمجموعه‌‌اش را تعطیل کرده است. به گفته وزارت کشور آلمان، این مراکز اهداف افراطی و رادیکال و تبلیغ اسلام افراطی را دنبال می‌کردند.

پیش‌تر گزارش‌هایی درباره روابط مرکز اسلامی هامبورگ با جمهوری اسلامی منتشر شده بود و درخواست‌هایی برای تعطیلی این مرکز مطرح شده بود.


به گزارش رویترز، صبح چهارشنبه ۵۴ مکان مربوط به مرکز اسلامی هامبورگ در هشت منطقه آلمان بازرسی شد.

گزارش رویترز حاکی از آن است که جستجوی ۵۵ مکان مربوط به مرکز اسلامی هامبورگ در ماه نوامبر، زمینه را برای ممنوعیت مرکز اسلامی هامبورگ IZH (Islamisches Zentrum Hamburg) فراهم کرد.

نانسی فیزر، وزیر کشور آلمان در این زمینه گفت: «ما امروز مرکز اسلامی هامبورگ را که اسلام افراطی و ایدئولوژی تمامیت‌خواهی را ترغیب می‌کرد، تعطیل کردیم.»

او گفت که این ممنوعیت به معنی ممنوعیت  تعالیم «صلح‌آمیز» مذهب شیعه نیست.

وب‌سایت مرکز اسلامی هامبورگ در حال حاضر برای عموم در دسترس نیست و مقامات این مرکز به درخواست رویترز برای توضیح پاسخ نداده‌اند.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۷
shahab46 - هانوفر، آلمان

دست گلشون درد نکند فاحشه خونه اسلامی تعطیل شد 
‌چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۴
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

کی به gay club تبدیلش میکنن که طبق کاربری اصلی اش ازش استفاده بشه؟
‌چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۵
۴۴
Momijii - توکیو، ژاپن
باید بشه یا سکس شاپ و یا بار و دیسکو .
‌چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۶
۶۱
یا فاطمه زهرا - کپنهاک ، دانمارک
شما فقط یک جا پیدا کنید که شیعیان غیر از صلح و اشاعه دین بر حق، کار دگری کرده باشند. خود من هفته پیش برای امر خیری آنجا بودم. بعد دورتادور مسجد مملو بود از مشرکین صلیبی که به زور قصد تحمیل دین داشتند، یهودا ویدنا که اصلأ نمی‌دونم چی‌چی هست. بغیر از اسلام بقیه باطل هستند.
‌چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۹
۶۴
zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
1:از تاریخ می‌‌شود آموخت. ما را خودشناس می‌‌کند. تاریخ گذشته به ما یاد می‌‌دهد که جامعه و محیط ایران قبل از ۵۷ بر روی سنگ ساخته نشدند. بلکه رضا شاه کبیر بر مبنا بیش از ۱۲۰ رفرم جامعه درب و داغان ایران قجار را باسازی کرد. ایران قبل از ۵۷ نتیجه یک فرایند تاریخی بود و ایران بعد از ۵۷ در طول زمان تغییر کرد. هر تغیری یک عامل دارد. پدر کشتگی با نسل ۵۷ ندارم ولی وظیفه خود دانم تا زنده نسل جوان را آگاه در مورد این قشر خیانتکار کنم. یکی‌ از بزرگترین عامل‌ها آمدن شیخ ننگ همین مسجد بود .اگر ما خود را با تاریخ این مسجد و ننگی با نام خمینی مشغول کنیم . چندین سال بعد از اینکه امام ننگ قشر ۵۷ تا سه طلاقه کرد و همه به دامان امپریالیست پناه بردند. یادشان آمد که شاه مذهبی بود. و مرتب که شاه بوجه این مسجد را پرداخت می‌‌کرد. در اینکه شاه مذهبی بود تردیدی نیست. گناه کبیره هم نیست. مذهبی بودن. اگر انسان فرق مذهب و اسلام سیاسی را نداند. می‌‌شود پفیوز ۵۷تی. در همین سایت هم پر است از پیرزنها گرفته تا چسدق روحت شاد، که مرتب ایراد شاه مذهبی بود.
‌چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۳
۶۴
zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
2: که مرتب ایراد شاه مذهبی بود.و روزی نبود که در اینجا مدعی. شاه بوجه این مسجد را می‌‌داد. تا تاریخ این مسجد بیرون آمد و روشن که این قشر ۵۷ چقدر فاسد. دروغگو می‌‌باشند. هیچ ساختمانی مانند این مسجد نماد اسلام سیاسی و حامیان آنها نیست. اگر از ۱۹۵۵ میلادی تا ۱۹۷۴ تاریخ این مسجد را ببینیم. چه کسی‌ امام جمعه آن بود. محمد محققی . بهشتی‌. شبستری. خاتمی. مقدم. باقر انصاری. حسن نصب .همه از دم از روزی که بنیاد این مسجد گذشته شد. یا مصدقی یا از یاران خمینی . در آلمانی به دستور دهنده ساختن می‌‌گوید Bauherr . یعنی‌.آقای ساختمان .هنوز که هنوز در دفتر اداره ثبت هامبورگ مالک این مسجد ایتلا بروجردی ثبت شده .بروجردی که بود؟ آموزگار خمینی. این مسجد با پول مصدقی‌ها و دار دسته خمینی .پول دار‌ها بازار سنتی ایران .فرش فروشان مذهبی ساخت شد. و از همان روز اول لانه جاسوسی بر ضد پهلوی بود. سفارت ایران در فرانکفورت در آن زمان بار‌ها و بار‌ها کوشش مانع ساختن یا دست کم کوشش که این مسجد در دست اسلام سیاسی‌ها مانند شریعتی .ال احمد و حامیان آن ها چپی ولایت مدار قرار نگیرد.
‌چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۴
۶۴
zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
3:مانند شریعتی .ال احمد و حامیان آن ها چپی ولایت مدار قرار نگیرد. سفارت ایران بار‌ها اعلام .شما خواهید دید این‌ها که هستند. و امروز می‌‌بینم نتیجه آن را. که در هامبورگ به خیابان و حکومت اسلامی می‌‌خواهند. تمامی کوشش سفارت ایران به شکست بر خورد. می‌‌دانید چرا ؟ ۱۹۵۵ در هامبورگ سوسیال دمکرات‌ها سر کار بودند. حکومت مرکزی دست کریس مسیحی‌ بود. ولی ساخت و ساز در آلمان مرکزی هدایت نمی‌‌شود. هر استانی برای خود تصمیم می‌‌گیرد. یعنی‌ این مسجد با کمک دمکرات ها. سوسیال دمکرات ها . دار دسته خمینی. ملی‌ مذهبی ها. و حمایت چپ ولایت مدار ساخته شد. نتیجه اخلاقی‌ اگر یکی‌ در این سایت دوباره دری وری گفت. شاه مذهبی‌ بود. پاسخ. تیر چراغ برق جلو مسجد امام علی‌ به آنجا چاخان گویان.
‌چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۴
۶۰
طلوع ازادی - لوس آنجلس ، ایالات متحده امریکا
شق القمری از حکومت مثلاً مردمی آلمان ، اگر خیلی مرد هستید پروفسور ریش بزی سمیعی جراح دژخیمان رو هم بیرون کنید تا اعتماد دنیا به شما جلب بشه.
‌چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۲
۳۶
Munchen - مونیخ، آلمان
آفرین به آلمان که بالاخره این لانه زنبور اطلاعات سپاه و اقداماتی از جمله جاسوسی و ارعاب ایرانیان مخالف رژیم و ساماندهی و ساپورت تظاهرات وحوش طرفدار حماس و ترور لسلام را تعطیل کرد.همه اطلاع داریم یک لانه زنبور و مرکز فساد اسلامی بزرگ رژیم هم در لندن وجود داره اما بعید میبینم دولتهای موازی و شر اسلامی / چپ حاکم بر انگلستان چنین اراده ای داشته باشند.
‌چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۲
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +286علی کریمی: کسی که از پهلوی انتقاد میکنه یا ذی‌نفع جمهوری اسلامیه یا باعث بوجود اومدن جمهوری اسلامیه
  • +250ویدیویی از رابطه جنسی سردار سپاه حسن ابراهیم پور با همسر یک پاسدار
  • +245جی‌دی ونس، نامزد معاونت ترامپ، بریتانیا را «اولین کشور اسلامی دارای بمب هسته‌ای» دانست
  • +184آمریکن اسپکتیتر: شاهزاده رضا پهلوی در مورد «ائتلاف نامقدس» میان اسلام‌گرایان و مارکسیست‌ها به غرب هشدار داد
  • +174شهروندی به یاد خدانور که تشنه جان باخت در مقابل هیات عزاداری در عاشورا دست به اعتراض نمادین زد
  • +171علی کریمی: اپوزیسیون به من می‌گوید بی‌سواد و کسی که فهم سیاسی ندارم؛ باشه شما خوبید
  • +157حمله هوایی سنگین اسرائیل به حوثی‌ها/ نتانیاهو: محل ورود «سلاح‌های ایرانی» را هدف گرفتیم
  • +147عربستان پرواز هواپیماهای «ماهان ایر» را بر فراز این کشور ممنوع اعلام کرد
  • +147انتقاد رضا کیانیان از پزشکیان: در لباس پوشیدن خودتان تجدیدنظر کنید، شما آبروی یک ملت هستید
  • +134وحشت خامنه‌ای از بازگشت ترامپ به قدرت؛ جمهوری اسلامی از وعده انتقام سخت عقب نشست