حمله پهپادی حوثی‌ها به تل‌آویو؛ تایید رسمی از سوی ارتش اسرائیل + ویدیو


یورونیوز: ارتش اسرائیل می‌گوید در حال بررسی یک حمله پهپادی است که در ساعات اولیه روز جمعه مرکز تل‌آویو در نزدیکی کنسولگری آمریکا را هدف قرار داد.


پلیس پایتخت می‌گوید جسد یک مرد ۵۰ ساله با آثار ترکش روی بدنش در آپارتمانی نزدیک به محل انفجار پیدا شده و وضعیت در حال بررسی است.

فیلم‌های گرفته شده از محل، شیشه‌های شکسته را نشان می‌دهد که در پیاده‌روهای شهر پراکنده شده‌اند.
حوثی‌های یمن مسئولیت این حمله را بر عهده گرفته‌اند. یحیی سریع، سخنگوی نظامی این گروه، در پیامی تصویری گفت: «این عملیات با یک پهپاد جدید به نام 'یافا' انجام شده است که می‌تواند سامانه‌های رهگیری دشمن را دور بزند».

ارتش اسرائیل گفته است که به هنگام این حمله آژیر هوایی به صدا درنیامده و مشغول تحقیق این حادثه است.

این انفجار ساعاتی پس از آن رخ داد که ارتش اسرائیل تایید کرد یکی از فرماندهان ارشد حزب‌الله تحت حمایت ایران را در جنوب لبنان کشته است.

العربیه: آمریکا یک موشک و ۳ پهپاد حوثی‌ها را منهدم کرد اما پهپاد چهارم به تل‌آویو رسید

العربیه به نقل از منابع آگاه گزارش داد نیروهای آمریکایی یک موشک بالستیک و سه‌ پهپاد حوثی‌ها را سرنگون کردند، اما پهپاد چهارم به تل‌آویو رسید.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۶۳
mina minavand - هانور، آلمان

هر جایی که پای ترور باشه ایران اونجاست.حالا اگر اسراییل جواب بده میگن مردم بیگناه شهید شدند.مردم گناهی ندارند اما شماها که در این دنیای گذرا دنبال قدرت هستید جوابگو هستید.شرم و ننگ بر شماها باد.
جمعه ۲۹ تیر ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۲
۶۰
جناب - استکهلم، سوئد

این نتیجه سیاستهای تمامخواهی اسرائیل است که "با دست پیش میکشاند و با پا پس میزند". یعنی جان به لب کردن مردم محرومِ فلسطین که آنچنان تحت ظلم و ستم قرار گرفته اند و به نقطه کور رسیده باشند که همانند ناپلئون بگویند: "دنیا بعد از ما، چه آب، چه سراب". و از طرف دیگر، با باز گذاشتنِ بیحد و مرزِ دستِ تندروهای افراطی در این سرزمین، آنها را به " فعالین مایشاء" تبدیل کرده، تا جائیکه همزمانِ با کندنِ گورِ دیگران، قبری هم برای خود، در کنارِ آن حفر نمایند! این یعنی بازیِ جهنمیِ باخت-باخت!
جمعه ۲۹ تیر ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۰
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.