روضه‌خوانی مسعود پزشکیان علیه اسرائیل


ویدئویی از روضه‌خوانی مسعود پزشکیان در هیأت «زاگرس‌نشینان» منتشر شده که وبسایت «انتخاب» می‌گوید مربوط به جمعه شب ۲۲ تیرماه به مناسبت عزاداری (شب هفتم محرم) است.


پزشکیان با اشاره به روایت شیعی از تیر خوردن «علی اصغر» فرزند حسین امام سوم شیعیان در واقعه عاشورا، آن را یک «نامردی» توصیف کرد و گفت همین کار را امروز اسرائیل در غزه می‌کند.

 وی بدون اشاره به عملیات تروریستی حماس در «هفت اکتبر» علیه شهروندان غیرنظامی، خطاب به رهبران اسرائیل گفت «اگر مرد هستید بیایید با مردها بجنگید!»
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۴
Momijii - توکیو، ژاپن

در واقع این خر همون خره ، فقط پالونش عوض شده !!
دوشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۷
۵۷
ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا

این هرومزاده چند روز پیش از مردم ایران گدایی میکرد و هزار وعده و قول بهشون میداد ولی هیچی نشده یادش رفت و سرش رفت تو ماتحت فلسطیزی تروریست
دوشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۳ - ۰۲:۴۱
۴۴
Deer Park - واشینگتن، ایالات متحده امریکا

مرحوم احمد کسروی تبریزی:. بدبخت ملتی که تاریخ کشورش را نداند؛ شوربخت‌تر از آن ملتی که نخواهد تاریخ کشورش را بداند؛ تیره بخت‌تر از آن ملتی که تاریخ کشورش را به ریش خند بگیرد؛ و سیاه بخت‌تر مردمی که بخاطر تاریخ ننگین کشوری دیگر بر فرق می‌کوبد و عمده‌ی روز‌های سال خود را در عزاداری برای آن بیگانگانند. حماقت انسان را به کجا می‌برد".زنده باد کورش کبیر.،،زنده باد ایران.،،ننگ بر اسلام
دوشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۳ - ۰۳:۴۹
۴۴
Deer Park - واشینگتن، ایالات متحده امریکا

فاصله دو سپاه در هنگام نبرد معمولا 200 یا 300 متر بوده است. اگر قهرمان تیراندازی . را نیز بیاوریم نمی‌تواند از آن فاصله گردن کودک که هیچ حتی پدر کودک را نشانه بگیرد و به هدف بزند., برای چه حرمله (هرمله) نوزاد را نشانه گرفته؟ در تمام جنگ ها مهمترین شخص فرمانده سپاه است. حرمله باید حسین را می زده نه نوزاد را. کدام عقل سالمی چنین چیزی را می پذیرد؟ حرمله فرمانده سپاه را ول کرده و نوزاد را از پای درآورده؟ اگر به قول مسلمانان واقعاً هوا جهنمی بوده مگر این حرمله مازوخیسم داشته که در آن شرایط، جنگ را کش بدهد و خودش را بیشتر اذیت بکند؟ . آیا مذهب ذهنی را که فکر می کند نمی رباید؟
دوشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۳ - ۰۳:۵۳
۴۴
Deer Park - واشینگتن، ایالات متحده امریکا

این داستان علی اصغر هم از آن افسانه های جالب عاشوراست که تنها ذهن گنگ و مسخ شده یک مسلمان می تواند باورش کند. داستان از این قرار است: حسین , فرزند شیرخوارش را در بغل گرفته و جلوی سپاه می‌رود و می‌گوید دست کم به این طفل آب بدهید. از آن طرف (سپاه یزید) شخصی به نام هرمله که گویا تیرانداز قابلی بوده تیری را به قصد گلوی نوزاد رها کرده و او را می کشد، یا شهید می کند یا هر چه شما بگویید. در ظاهر تراژدی واقعا دردناکیست ولی با کمی تامل مطالبی دال بر خرافی و غیر واقعی بودن این داستان می‌یابیم. نخست آن که نوزاد شیرخوار و چندین ماهه اصلا گردنی به آن صورت که ما تصور می کنیم ندارد. اگر دقت کنید سر نوزاد به بدنش چسبیده است، دلیلش هم آن است که هنوز استخوان و عضلات گردن چنان رشد نکرده اند که وزن سر را تحمل کنند. پس تیر حرمله (هرمله) به کجا خورده است؟
دوشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۳ - ۰۳:۵۵
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

شما موتورت داره سه کار میکنه، حالا هی بیا پایین ایینه بغل رو گردگیری کن
دوشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۳ - ۰۴:۲۵
۳۳
Hassan1479 - تهران، ایران

مگه میشه ، شخصی را که خامنه ای جهت عبور از بحران فعلی انتخاب کرده ، آدم درستی باشه ؟!؟ قول میدم که به ۶ ماه نرسیده کثافتکاری و ضد بشری این فرد برای همه نمایان بشود .
دوشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۳ - ۰۵:۴۶
۶۰
طلوع ازادی - لوس آنجلس ، ایالات متحده امریکا

قابل توجه میهن فروشان، قشر ضایع و درپیتی خاک بر سری این هم آخرین دسته گلی که به آب دادید. ننگ ابدی بر شمایان🤬
دوشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۳ - ۰۶:۰۰
۵۷
دلاور - استهکلم، سوئد

به این رئیس جمهور بی خاصیت گفت ‌بدین دلیل اسرائیل کار به زن و بچه های فلسطینیان دارد چون نیروهای مسلح بزدل حماس و جهاد اسلامی خودشان را داخل شورت زنانشان و پشت بچه های معسومشان قائم کردن!
دوشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۴
۶۱
یا فاطمه زهرا - کپنهاک ، دانمارک

لطف خداوند این بود که با شهادت رییسی، گل سر سبد دیگری خدمتگزار و خادم امت شود.
دوشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۶
۸۱
گفتگوگر - پیتزبورگ، ایالات متحده امریکا
تمام این ها سر تا پای یک کرباسند. اصولا بیش از نیمی از مردم ایران گرفتار باورهای تشیع هستند و غلیان در این ظرف، اعم از اصول گرایان و دیگران راه به جائی نخواهد برد. از طرف دیگر مخالفان فقط در مخالفت اتحاد دارند و جام واحدی با عقاید منسجم نیستند.
دوشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۹
۵۰
samamos - میدلزبرو، انگلستان
چند بچه و نوجوان در در حکومت ولایی دولایی شما کشته شدند؟دخترانی که قبل از اعدام تجاوز شدند تا بگفته دین سر تا پا مزخرفتان باکره به بهشت نروند.
دوشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۸
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.