چهره زلنسکی هنگام شنیدن گاف بایدن از اینکه او را پوتین نامید

چهره زلنسکی هنگام شنیدن گاف بایدن از اینکه او را پوتین نامید.

بایدن، ترامپ را معاونش خواند؛ ترامپ: آفرین جو
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا در واکنش به اینکه جو بایدن، در کنفرانس خبری پنجشنبه شب او را معاون خود خطاب کرد، به بایدن آفرین گفت.
 
ترامپ در تروث‌سوشال نوشت: «آفرین جو!» او در ادامه با اشاره به دیگر لغزش‌های کلامی بایدن بار دیگر گفت که او به سندروم جنون ترامپ مبتلا است.
 
«سندروم جنون ترامپ» Trump Derangement Syndrome در ادبیات سیاسی طرفداران ترامپ به معنی این است که برخی آنقدر از ترامپ تنفر دارند که هنگام شنیدن نام او، منطق و عقلشان را از دست می‌دهند و به جنون مبتلا می‌شوند.
 واکنش تیم بایدن وقتی ترامپ را معاونش خطاب کرد
جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا در جلسه مطبوعاتی پنجشنبه شب، به اشتباه به جای کامالا هریس، دونالد ترامپ را، معاون رئیس‌جمهوری خطاب کرد. دوربین‌ها واکنش تیم رئیس‌جمهوری آمریکا به این اشتباه را ثبت کردند. در این تصویر آنتونی بلنیکن، وزیر خارجه، لوید آستین، وزیر دفاع و جیک سالیوان،‌ مشاور امنیت ملی آمریکا دیده می‌شوند.
 
سالیوان پس از اشتباه بایدن، برای لحظه‌ای دستش را روی دهانش می‌گذارد و مضطرب به‌نظر می‌رسد.
 
لغزش‌های کلامی مکرر رئیس‌جمهوری ۸۱ ساله آمریکا درحالی که برخی چهره‌های دمکرات و حامیان مالی دمکرات‌ها خواستار کناره‌گیری او از انتخابات هستند، برای تیم بایدن دردسرساز شده است. در پایان این کنفرانس خبری، یکی از خبرنگاران پرسید که حالا که ترامپ را معاونش خطاب کرده، با گوشه و کنایه‌های او چه خواهد کرد و بایدن هم به کنایه پاسخ داد: «به او گوش کنید.»
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۴
Momijii - توکیو، ژاپن

جالب می‌شد اگر از مفعول بعنوان معاون خودش اسم میبرد !! آمریکا هم با این پیرمرد خرفت مضحکه دنیا شده !!
جمعه ۲۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۴
۵۵
سهراب هیچستانی - لاهه، هلند

جو بایدن . زاده. ۲۰ نوامبر ۱۹۴۲. خوشبختانه نگفت که خدا از زبان او حرف می زند یا هنگام تولد یاعلی گفته است/. سیدعلی خامنه ای . زاده ۲۴ تیرماه ۱۳۱۸ مصادف با ۱۶ ژوئیه ۱۹۳۹ میلادی . طبعا سوتی های فراوانی میدهد اما به دلیل سانسور شدید اخبارش منتشر نمی شود.
جمعه ۲۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۷
۶۱
یا فاطمه زهرا - کپنهاک ، دانمارک

سید علی خامنه‌ای، ولی بر حق فقیه، مرجع تقلید، رهبر مسلمانان جهان هرگز. اگر میتونی بگیر و الا طبعاً، شاید و اینا از برای من تن‌پوش نمیشود.
جمعه ۲۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۰
۵۴
ایرانی دبش - تهران، ایران

تعجب می‌کنم کشور اول در دنیا از همه نظر چرا یک شخص را که بیماری دارد یا به خاطر پیری و سن و یا بیماری جسمی‌ و روحی چرا کنار نمیزارند ؟؟ جای تفکر داره همینها اگر کشور دیگری این موضوعات برای رئس جمهور کشور دیگری پیش میامد اون کشور رو به تمسخر میگرفتن اما این پیرمرد بیچاره را با زور امپول و قرص دنبال خودشون میکشند واقعا چرا آمریکا به کجا می‌خواد برسه دنیا به کجا داره میره
جمعه ۲۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۶
۴۴
Adamat7775 - خارکف، اوکراین
۱) امروز صبح، سایت‌های خبری اینترنتی خارکف (که همچنان روس‌زبان هستند)، این مساله رو با این دو تیتر به‌روسی نوشته بودن؛ "بایدن اشتباهی، رشته‌ی کلام را به پوتین سپرد!" - "بایدن به‌طور تصادفی‌، زلنسکی را رییس‌جمهور روسیه معرفی‌ کرد!". / - صحبت بنده؛ حالا این بحث به‌کنار، اما مسله‌ی اصلی‌، چهره و صدای پودر‌کشیده‌ی معتاد این شخص هست، که کاملا هم پیداست که با سمت چپ بینی‌ش، پودر استنشاق می‌کنه، و کاملا تکیده شده، و اصلا معلوم نیست که با این اوضاع اعتیادش، بتونه ۲ سال دیگه هم زنده بمونه ؟!. - وای به‌حال کشوری که پرزیدنیت‌ش معتاد هست، و ده‌ها میلیون شهروندش هم دو سال و نیم هست که مفت‌خور و سربار کشورهای جهان اول هستند. - من دل‌م برای تمام سال‌های جوانیم، که این‌جا با جون و دل، در زمینه‌های تحصیلی‌، دانش‌گاهی‌، کاری، زندگی‌ متاهلی و امثل آن داشتم می‌سوزه (و براش ارزش قایلم)، که اگر دل‌م نمی‌سوخت، من هم مثل خیلی‌های دیگه، این‌جا رو ترک می‌کردم. (ادامه. ~
جمعه ۲۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۶
۴۴
Adamat7775 - خارکف، اوکراین
۲) چند روز پیش، با یکی‌ از همسایه‌های سابق‌ام -(که در طی‌ سال‌های ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۹)، چهاردیواری‌هامون در یک خانه‌ی پنلی‌بتونی‌ ۹طبقه بود-، تلفنی صحبت می‌کردم. - ایشان گفت که فلان زوج که بازاری و پول‌دار بودن و در همین طبقه‌ی پنجم ما، آپارتمان سه‌اتاقه داشتن رو یادته؟، گفتم بله، - گفت آقاهه چند سال پیش فوت شد، اموال‌ش رسید با خانم‌ش (که خود این خانم هم پول‌دار هست، و مغازه‌ی فروش پالتوهای پوست زنانه در بازار داشت)، - بعد دو سال و نیم پیش، خانمه از اینجا -مثل یک جنگ‌زده- رفت سوییس!!!، - حالا در وایبر که باهم صحبت می‌کنیم، از کیفیت زندگی‌ و مواد‌غذایی سوییس، مات‌ش برده!، می‌گه با اینکه در خارکف، همیشه مواد‌ خوراکی گرون می‌خریده، اما در سوییس، کیفیت بقدری بالاست، که در عمر‌ش به این خوشمزگی چیزی نخورده بوده!. - من (نگارنده) در جواب گفتم؛ نوش جون‌ش، فقط امیدوارم که پس از چند ماه دیگه، نندازن‌ش بیرون که دوباره برگرده اینجا! به این دیوانه‌خانه!.
جمعه ۲۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۷
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.