«غُر نزن قِر بده» ؛ خط و نشان یک طرفدار جلیلی برای رای دهندگان به پزشکیان

خبرآنلاین: در ویدیویی وایرال شده، زنی جوان به هواداران پزشکیان می‌گوید که در آینده، حق «غر» زدن ندارند و باید مثل ایام انتخابات، «قر» بدهند. با توجه به محتواهای منتشر شده در این چند روز، تهدید به تنبیه رأی دهندگان، واکنش بخشی از فعالان سایبریِ عصبانی از باخت، بوده است.
سالی که رئیسی دولت را تحویل گرفت

گوشت کیلویی ۱۰۰ تومن شده بود و حالا ۷۰۰ تومن شده‌.

یکسری از اقلام از سال ۱۴۰۱ تا ۱۴۰۳ درپایین هست.
روزهایی که تماما  در دست دولت رئیسی بوده و هست
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۲
paksan - ایران، ایران

این زنهای خراب رو خوبه که بشناسیم. خراب بودن و بدکاره بودن این روزها فقط از روی چادر و سیاه پوشیدن افراد قابل ردیابی هستش. اینها بدکاره های سیاسی و زنهای خرابی هستند که در پروسه سیاستهای عنقلابیون ظاهر میشوند و بعد دست به دست میشوند بین آقایان مذهبی با ذکر صلوات.
‌پنجشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۶
۵۴
Persiangulf2535 - لند‌ن، انگلستان

بابا یکی بگیره ببنده اینو، این انگار قرصا شو سر ساعت نخوره پاک بالا خونه تعطیل شده.
‌پنجشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۰
۳۴
پیر خردمند - تورونتو، کانادا

اینها رو به سد علی گدا خامنه ای بگو اوسکول سیاه باز٬ سد علی گدا ۸سال ریس جمهور بوده ۳۵سال رییس جمهور انتخاب کرده ٬چه گلی به سر ملت زده؟
‌پنجشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۶
۳۲
agha_ehsan - تهران، ایران

طرفدار جلیلی چیه . ایشون بهاره جنگنورده که در کارنامه اش قتل دخترهای ایرانی رو بخاطر حجاب داره . کسی که همون دختر تو مترو رو هل داد و سرش خورد به جدول و به دست این ملعون تازی کشته شد
‌پنجشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۶
۴۵
Ali Nazari - میامی، ایالات متحده امریکا

خاک تو سر تو و جلیلی و پزشکیان و رهبرتون و دین و حکومتتان. مردم ایران سال ۵۷ همه چیزشون را از دست دادند. حالا تو پتیاره از یک دزد و آدمکش مقابل یک دزد و آدمکش دیگه حمایت میکنی ؟ مردم ایران خواهان نابودی و سرنگونی همه شما هستند.
‌پنجشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۳
۳۸
freedom of the press - تهران، ایران
باید امه شما احمقها قر بدهید چون همتون ۴۵ ساله در انتخابات اول قر دادید و بعد وقتی دیدید چه چیزی کردن تو اونجای ناموستان شروع کردید غر زدن. هنوز خر و احمق در بین مردم ایران هست به وفور ام هست که فکر می کنند بریم رای بدهیم به پزشکیان شاید کاری برایمان بکند. وقتی که خر ۶ست چرا خر سوار نباشد. ملتی که خواهان سواری دادن هستند اگه ازشون سواری نگیری نشانه حماقت و خریتت است. طرف درب خانه اش را باز گذاشته که بفرمایید داخل هر چه خواستید بخورید و بنوشید و ببرید و یه کامی هم از زنان خانه بگیرید،خب احمقی اگه نری داخل و فقط نگاه کنی و بگذری!
‌پنجشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۴
۴۶
keyanrad - منچستر، انگلستان
اول اینکه باید رید..صلا به این پاچه پاره ولایی پرستوی خدایی این اجازه رو داده که حق تعیین میکنه؟ ... کدوم تو که حق تعیین میکنی
‌پنجشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۷
۶۵
بینوایان1 - دوسلدورف، آلمان
اینا بیکار و علاف شدند دنبال مشتری میگردند راستی زن رییسی داره به برادران عراقی مجانی خدمت میکنه پدرش هم ژتون. فروشی میکنه
‌پنجشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۲
۵۷
hamidesabz - لندن، انگلستان
ای وای نا محرم صداتو شنید و تحریک شد! حالا خودت تن به صیغه میدی یا تقویمت پره!!؟ البته با این خوش رقصی هات جلوی دوربین فکر کنم مهریه ات حسابی بالا رفته و فقط توسط رانت خواران قابل پرداخت باشه!
جمعه ۲۲ تیر ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۴
۳۳
Hassan1479 - تهران، ایران
خانم قری ، در طی ۴۵ سال که قیمت ها هزاران برابر شده ، چه اشخاصی قر دادند ، چه اشخاصی غر زدند؟!؟ تقصیر کی بود؟ اصلاحطلب ؟!؟ از نظر مردم اصلاح طلب ، اصولگرا دیگه تمام ماجرا .
جمعه ۲۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۴
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.