خاطره بد عادل فردوسی پور از ۴ انگلیسی در آلمان: سیگار رو رو دستم خاموش کردند

خاطره بد عادل فردوسی پور از 4 انگلیسی در آلمان: سیگار رو رو دستم خاموش کردند.

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۳۶
Munchen - مونیخ، آلمان

همه میدونن که تماشاچیان و طرفداران فپتبال انگلیس اوباش و وحشی هستند و هر جا میروند دردسر و دعوا و شر به پا میکنند.در همین آلمان فیلمها و گزارشش هست ،چند روز پیش به هواداران تیم آلمان بشدت توهین میکردند و اونها رو مسخره میکردند و دنبال شر بودند ،اونهم درحالیکه اینجا در خاک آلمان مهمان بودند و حتی با آلمان مسابقه هم نداده بودند فقط از روی حسادت و عقده.بارها تیم انگلیس توسط یوفا ازداشتن تماشاچی محروم شده بخاطر وحشیگری همین اوباش.هیچکس از اینها خوشش نمیاد.
‌چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۵
۴۴
دیارکو - قره تپه، آذربایجان

یک مار با شجاعت مردن بهتر از صد بار با ترس زندگی کردن،. خاک تو سرت بزدل ترسو، از طرز جرف زدنت و حرکات بدنت مشخصه بدرد حمام عمومی زنانه چهارراه سیروس میخوری. چقدر از آدم سوسول و ترسو بدم میاد، عادله چون جات تو ایران نیست پاشو برو کانادا یا سوئد با هموطنان سوسولت حال کن، فقط انگلیس نه جای امثال تو نیست
‌پنجشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۳ - ۰۲:۲۰
۲۵
romano - تهران، ایران

شما که دائم سنگ اینها رو به سینه میزنی اصلا کلا هرچیزی مال غربه خوبه شما لذتش رو ببر و بهش افتخار کن.
‌پنجشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۳ - ۰۵:۰۶
۴۴
رُک و صریح - لندن، انگلستان

همه انگلیسیه همینطوری بد ذات هستند، حتی اونهایی هم که در تنهایی بظاهر آروم و بی آزار نشان می‌دهند ولی در فرصت مناسب که در جمع خودشون باشند شخصیت واقعی‌شان را رو می‌کنند. انگلیسی‌ها واقعا از خانواده گابلینها (اجنه) هستند و اصلا نمیشه بهشون اعتماد کرد.
‌پنجشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۳ - ۰۵:۳۳
۴۴
Adamat7775 - خارکف، اوکراین

گرامی‌، عذر می‌خوام، بنده وکیل‌وصی‌ کسی‌ نیستم، اما کامنت کاربر "Munchen - مونیخ، آلمان"، کاملا درست و منطقی‌ هست، یعنی ایشان، -بر طبق محتوای صحبت آقای فردوسی‌پور-، مساله رو برسی‌ داشت، که؛ "تماشاچیان و طرفداران فوتبال انگلیس اوباش و وحشی هستند و هر جا میروند دردسر و دعوا و شر به پا میکنند" ، - به بیان دیگر، در بین دوست‌داران فوتبال در اروپا، تماشاگران انگلستانی، وحشی هستند (که خبر موثقی هست)، - و در ضمن، بهتر می‌دانید، که واژه‌ی "غرب"، یعنی امریکا و کانادا، و هیچ ربطی‌ به کشورهای اروپایی (که شامل انگلستان و آلمان و فرانسه و غیره می‌شوند) ندارد. / - عموی بزرگ‌ام، سال ۲۰۰۷ فوت شد. جراح بود و بسیار هم ثروت‌مند و هم نیکوکار. - ایشان قبل از ۵۷، با همسر و فامیل همسرشان (که همگی‌شان هم مد روز بودند و اروپایی)، رفته بودند توریستی انگلستان، - از لات‌بازی برخی‌ از این انگلستانی‌های اوباش، خاطره‌ها تعریف می‌کرد.
‌پنجشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰
۳۶
Munchen - مونیخ، آلمان
اگر کسی تونست ربط این قضیه به مسائل سیاسی را پیدا کنه بهش جایزه میدم. وقتی میگم عقایدت با عقاید ایدئولوزیستهای بسیج و هواداران رژیم مو نمیزنه،منظورم همینه.یک تصویری در ذهنتان دارید از "غرب" ،و این لولو را بد میدانید،یک تصویری هم ساختید از مسلمانان و آفریقاییهای "مظلوم و ستمدیده" که فرشته معصوم هستند و تمام عقب ماندگیها و جهالتهایشان تقصیر اون لولو غربیه. ما نفهمیدیم کی در سر شما کرده که همه چیز یا سفیده یا سیاه. من اینجا بیشتر در مطالب سیاسی اجتماعی نظر میدم،این مورد مسئله ورزشی فرهنگی بود و بی ربط به سیاست.به یاد هم نمیارم از انگلیسیها جایی حمایتی کرده باشم.مشخصه نمیدانی،بین فرهنگ اجتماعی،رفتار و طرز فکر تک تک کشورهای اروپایی با یکدیگر تفاوت فاحش وجود داره.
‌پنجشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۶
۳۹
کیانپور - ونکوور، کانادا
تاریخ انگلیس پر از جنایت و خشونت و استعمار بر ضد ملتهای دیگر و غارت منابع آنان است. این رفتار خشونت آمیز انگلیسی ها ریشه در استعمار انگلیس دارد. فریب کاری تکبر نژادپرستی و خشونت بر ضد اقلیتها از خصوصیتهای مردم انگلیس است
شنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۴
۳۲
agha_ehsan - تهران، ایران
مقایسه کن نجابت و تمدن ایرانی رو با این انگلیسی ها که تمدنشون هزار ساله است ولی الان به جبر اسارت توسط فرقه تبهکار ، ما ایرانی ها رو وحشی میدونن !
‌پنجشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۹
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.