کاش هنگام انتقام هم باشرف باشیم!

کودکی که امروز مجبور شد صحنه هولناک اعدام پدرش را تا آخر با ترس ببیند
خبر فوری نوشت: یک مرد ۳۶ ساله اهل قزوین به اسم ناطق حسینی همراه با اذان صبحِ امروز اعدام شد ، او سه سال پیش در یک درگیری به هنگام معامله خانه ناخواسته طرف مقابل را هل داده بود و سر طرف مقابل بر اثر اصابت به دیوار خونریزی کرد و فوت شد.

نکته دردناک این که خانواده مقتول دیروز درخواست کردند که فرزند ۶ ساله قاتل سر صحنه اعدام حتما حضور داشته باشد ، مادر کودک به گمان اینکه خانواده مقتول به خاطر این کودک بیگناه قصد بخشش را دارند فرزندش را به محل اعدام  آورد و اما خبری از بخشش نبود و مقابل چشمان وحشتزده ی کودک پدرش قصاص شد.


اگر به دنبال انتقام هستیم حرفی نیست اما با شرف باشیم ، این کودک تا پایان عمر صحنه دست و پا زدن پدرش را فراموش نخواهد کرد.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۴
Momijii - توکیو، ژاپن

قدیم ندیما مردم خیلی با گذشت و دل رحم بودند ! یه پیرمرد یا یک پیرزن که فوت می‌شد ، اهل محل ماتمزده و غمگین میشدند . از صدقه وجود نکبت جمهوری اسلامی و علیل وقیحش ، اکثر مردم از انسانیت فاصله گرفته اند و شدند موجوداتی بیرحم و سفاک ! اونقدر که گذشت میتونه به شخص با گذشت ، بزرگی و آرامش بده ، انتقام بر عکس ذات وجودی و روح شخص بی گذشت و بیرحم رو فاقد ارزش و چرکین و حیوانی میکنه ! مادر این طفل معصوم وقتی دید راه حلش جوابگو نیست و گذشتی هم در کار نیست ، باید اجازه میخواست و بچه رو به خارج از محوطه اعدام میبرد !! احمق !!
یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۱
۴۴
Ary@mard - ما لاگا، اسپانیا

با عرض معذرت از دوستان، بعد ۲۰ سال زندگی در ایران و ۳۲ سال در اروپاخیلی وقتها و نه بعضی وقتها متاسف میشم از ایرانی بودنم
یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۲
۳۶
Blackcap - اینهوفن، هلند

چطوری مسعول بخش اعدام‌اجازه داده بچه اونجا باشه . خیلی خر تو خر بوده پس
یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۲
۴۵
amirHassna - سیدنی، استرالیا

بعدش یه سری دوستان حرف از تاریخ کهن ایرانی جماعت میزنن بیسوادی دینی و قیمه خوری ایرانی جماعتو ماستمالی می کنن. هر امتی به چیزی میرسه که لیاقتشو داره نه آرزوشو. تمام.
یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۲
۴۵
danyou - تل آویو، اسرائیل

مردم وحشی و بی‌رحم. بعد میان سنگ تروریست‌های حماس رو به سینه میزنن . شهر عجیبیه !!!!
یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۳
۵۶
Azadi hame - تهران، ایران

مرده شور ج۰اسلامی۰ را ببرند با این قانون های وحشی اسلامی۰ کثافتهای بچه آزار ۰ ۰ بیشرفهای با مغز پوسیده۰۰ کی وجدان این خانواده بیدار میشه۰۰۰ ننگ بر شما با این قانون تجاوز به حقوق بچه۰۰۰ شرم بر ما که ایرانی هستیم۰۰
یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۷
۴۱
Homeland - هلسینکی، فنلاند

یاخدا ، چه جنایت هولناکی ، افسوس که از کل دنیا این اتفاقات فقط در ایران میافتد
یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۵
۴۹
Nagonsar - مونیخ ، آلمان

واقعا این ملت فقط اخوند به دردشون میخوره
یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۰
۵۷
دلاور - استهکلم، سوئد
اگر اخوند همه کاره ایران نباشند مردم هم دل و رحم بخشش را میداشن وجود حکومت اخوندیست در بین جامعه ایران غیرت و مروت و بخشش آدم‌ها هم پر کشیدن!
‌سه شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۳
۴۹
Nagonsar - مونیخ ، آلمان
ملت باور کرد خمینی میخواد اونها را ادم کنه .تا پیش از بوگندو ملعون مردار سیک خمینی ملت باور داشتن که آدم نبودن
‌پنجشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۸
۳۹
iran1 - آرلون، بلژیک
به نظرم بهتره افرادی که این فکر به سرشون زده رو هم کشت، هر چقدر از این حر. ها کمتر بینمون زندگی کنن دردسر کمتر. حیفه زنده بمونن
جمعه ۲۹ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۴
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.