وقاحت یک حجاب‌بان مترو در برابر مادر سیاوش محمودی: مامور وظیفه داشته پسرت رو بکشه

تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که یک «حجاب‌بان» در متروی تهران به لیلی مهدوی، مادر سیاوش محمودی تذکر حجاب می‌دهد و در ادامه بحث بین آن‌ها بالا می‌گیرد.

این حجاب‌بان به خانم محمودی که می گوید به پسرش شلیک کرده‌اند و کشته‌اند می گوید: پسرت نباید از خانه بیرون می‌آمد و مامور وظیفه داشته به او شلیک کند.

حرف‌های این مامور حجاب‌بان واکنش سایر مسافرین مترو را هم برمی‌انگیزد. سیاوش محمودی، متولد ۱۳۸۴، در جریان اعتراضات «زن_زندگی_آزادی» در تهران با شلیک نیروهای حکومتی به سرش کشته شد.

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۴
Momijii - توکیو، ژاپن

معلومه از بچگی تو مسجد به بسیجیها میداده ، اونم از عقب که اینقدر پُر رو متعفن شده ! باز صدر رحمت به صیغه ایهای حکومتی !! این .....* خانوم رو باید بگیرن و آبجوش تنقیه کنن .... !!
شنبه ۰۲ تیر ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۰
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

ای تو روح اون فاطمه زهراتون که شما لجن زاده ها ازش پیروی میکنید. لعنت به این آیین کثیف. از اینکه تا هجده سالگی نماز خواندم و روزه گرفتم شرمنده ام. شاید ندانسته به رشد این سرطان کمک کردم.
شنبه ۰۲ تیر ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۲
۶۵
بینوایان1 - دوسلدورف، آلمان

این خداوندشان چه بیرقت هایی آف ریده
شنبه ۰۲ تیر ۱۴۰۳ - ۰۲:۱۷
۳۲
agha_ehsan - تهران، ایران

به خود تو بگن به این سجده کن میکنی ؟
شنبه ۰۲ تیر ۱۴۰۳ - ۰۴:۴۸
۸۴
siavash786 - شیکاگو، ایالات متحده امریکا

با سلام ، جر دادن با دادن فرق داره
شنبه ۰۲ تیر ۱۴۰۳ - ۰۵:۵۶
۳۴
arian1 - ابادان، ایران

این کمال شعور و شخصیت یک زن مسلمان و طرف دار حکومت اسلامی را نشان می‌دهد. یک انگل و جانور به تمام معنا که هیچ خاصیتی برای بشریت نداشته و ندارد. لعنت بر امام علی و امام حسین
شنبه ۰۲ تیر ۱۴۰۳ - ۰۶:۱۹
۳۷
azadi2011 - تورنتو، کانادا

کاش شما مادران به جای جر و بحث بر سر یک تکه پارچه، بر سر این بحث می کردید که چگونه ایران را جای بهتری برای فرزندان خود بکنید، چگونه دموکراتیک شود، چگونه بچه ها تون امنیت داشته باشند و در مترو آواز شادی باشد. ولی مسیح علی نژاد برایش »روسری سفید« و برای جبهه ی مخالف »روسری سیاه« از ایران »مهمتر« است
شنبه ۰۲ تیر ۱۴۰۳ - ۰۶:۲۵
۵۴
Persiangulf2535 - لند‌ن، انگلستان

یه مشت لجن متافن بی وجدان که حتی سگ هم رقبتی به نزدیک شدن به اینها رو نداره.
شنبه ۰۲ تیر ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۰
۴۴
Momijii - توکیو، ژاپن

با درود ، این پتیاره فکر نمیکنم چیزی ازش باقیمونده باشه ، حسابی جو دونیش صاف و راست ، روده شده ! یا بقول شما جر و واجر . بهمین خاطر اینطور وقیح و پاچه پاره س !
شنبه ۰۲ تیر ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۲
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.