سوءاستفاده ستادهای انتخاباتی پزشکیان از ترانه «برای» شروین حاجی‌پور

تصاویری از یکی از ستادهای مسعود پزشکیان منتشر شده که از آهنگ «برای» شروین حاجی پور برای تبلیغ پزشکیان سوءاستفاده شده است.
 
این در حالی است که  این خواننده تا این لحظه با هیچ کاندیدایی دیدار نکرده و هیچ کاندیدایی حمایت نکرده است. ویدیوهای ستاد پزشکیان که آهنگ شروین را پخش کرده‌اند، می‌بینید.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۴
رُک و صریح - لندن، انگلستان

به چه راحتی این ملت هیجانی و احساساتی بخصوص این بچه های هجده بیست ساله رو با این آهنگ بطرف خودشون جذب می‌کنند. در این ویدئو فقط بچه های هیجده بیست سال رو میشه دید . بنظرم این ملت هیچ فرقی با ملتی که در ۵۷ هیجانی شدند و شورش کردند ندارد. این ملت، ملت هیجان و شعار هست. ۵۷ همش مرگ بر این مرگ بر اون می‌گفتند. حالا هم مرگ بر این مرگ بر اون میگویند(چه در داخل اپوزیسیون و چه خارج از اپوزیسیون). پس چیزی عوض نشده و این ملت هنوز آمادگی برای بیدار شدن ندارد. فقط متاسفم.
‌پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۶
۸۴
siavash786 - شیکاگو، ایالات متحده امریکا
این ستاد از آهنگی که خواننده اش به زندان محکوم شده سوءاستفاده نکرده بلکه دزدید و از این آهنگ خوب استفاده کرده . ستادهای انتخاباتی مجوز همه کار های خلاف را دارند وکسی هم نباید ایراد بگیرد . برنده این انتخابات به پست ریاست گروه دزدان میرسد که رهبرش خامنه ای یک دست است
‌پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۹
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
از شرافت و عطوفت و انسانیت و مهمان نوازی ملت شریف ایران همیشه سوء استفاده ها شده. باید مثل اروپایی ها و آمریکایی ها آدم های دریده ای باشیم که حق خود را از حلق حکمرانها بیرون بکشیم.
‌پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۱
۳۷
azadi2011 - تورنتو، کانادا
در ایران رییس جمهوری معنی ندارد، چون نام کاربردی آن همان اصطلاح است که قجری ها اختراع کرده بودند: رییس الوزرا، بنابراین تفاوت ندارد چه کسی باشد
‌پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۸
۱۸
pirzan e irani - استکهلم، سوئد
باید مثل اروپایی ها و آمریکایی ها آدم های عاقل وباسواد،سکولار،باشعور باشیم، که حق خود را از حلق حکمرانها بیرون بکشیم.فرقی نمیکند حکمران اسلام پناه باشد یا خود آخوند!همانطور که پوز دیکتاتوری چون سایه خدا زده شد😜،پوزاینها هم باید به خاک مالیده بشود!
‌پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۳
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.