پای مراجع تقلید و پلیس ایران به همستر کامبت باز شد

بی بی سی: همزمان با داغ شدن بازار کسب امتیاز سکه از بازی همسترکامبت  کامبت، پلیس فتای ایران اعلام کرده در حال تحلیل و بررسی تهدیدات این بازی است و دفتر آیت‌الله مکارم شیرازی، یکی از مراجع  تقلید، کسب درآمد و سرمایه‌گذاری در این بازی‌ها را جایز ندانسته است.

در همین حال نگرانی‌های زیادی درباره امنیت  کاربران در بازی همستر کامبت وجود دارد و درباره آن هشدار داده شده است.


در عین حال کاربران شبکه‌های اجتماعی از زاویه طنز این ماجرا هم غافل نشده‌اند و ویدیوهای طنز بسیاری مرتبط با این بازی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۲۴
آرش ایران نژاد - تبریز، ایران
اهای مردم داخل مراقب این بازی خانهخراب کن باشید این بازی فقط برای ایران و بعضی کشورهای دیگر ساخته شده برای اینکه ۱ بتوننددر به سمت تنبل شدگی کشیده شدن اذهان عمومی برای کسب ثروت کمک بکنند۲ کشیدن ثروت از جیب مردم فقیر و بردن ان به خارج از ایران اروپا و امریکا و کانادا بازی از این دست برای کشورهایی با مردمان ساده لوح ساخته میشه در اروپا و امریکا و کانادا پول اضافی در کار میسن که بیارن تو کار همسنر و از این دسن بازیها. ۳ گور پدر اخوند .مراقب خود و بچه هاتون باشید و ثروت دار شدن شانسی نیست بلکه باید زحمت کشیدو کار کرد. ۴ کمک کنید به دولت و نیروهای انتظامی در بر چیدن بساط این شارلاتانها که نمایندگانی .از جنس اخوند دز داخل کشور دارند و خودشتم هم که در غرب دارن برای چاپیدن ایران جولان میدن
یکشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۳:۱۱
۴۹
Queen.of.bees - نوشهر، ایران
ایرانی ملت همیشه در صحنه .
یکشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۵:۵۶
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.