احمدی‌نژاد برای شورای نگهبان خط و نشان کشید

کانال‌های حامی احمدی‌نژاد ویدیویی از خط و نشان کشیدن‌های وی برای شورای نگهبان را دست به دست می‌کنند.

همزمان با جدی شدن گمانه کاندیداتوری احمدی‌نژاد در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری ویدئویی از تهدید و خط ونشان کشیدن وی برای اعضای شورای نگهبان از سوی کانال‌های حامی وی درفضای مجازی دست به دست می‌شود.

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۳۴
Stopmindcontrol - سائو پائولو، برزیل

لمپن به لمپن میگه لمپن
‌سه شنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۴
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

جونوریه این. از همه آتو داره. عین اره رفته تو ماتحت خامنه ای. از اونطرف هم جاسوس إسرائیل. باور ندارین؟ این بابا همه میدونیم از یک روستایی است به اسم آرادان. جهت اطلاع عرض کنم که در إسرائیل هم شهری است به آراد که تصادفا اولین معبد قوم یهود قبل از معبد سلیمان اونجا بوده. اون روستا خیلی هاشون یهود مخفی هستن.
‌سه شنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۲
۴۴
Momijii - توکیو، ژاپن

این مموتی هم یه فرصت طلبی هست که همیشه یکی به نعل و یکی به میخ میکوبه ، هم از توبره میخوره و هم از آخور !!
‌چهارشنبه ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۹
۵۷
دلاور - استهکلم، سوئد
احمدی نژاد اصل و نصبش از قوم یهود باشد یا هرچیزی او هم یک سیاست مدار است و تا بحال که در مبارزه با مجلس فسیلهای شورای نگهبان گارد گرفته کار بسیار مفید دارد انجام میدهد و همین احمدی نژاد بود توانست اکبر رفسنجانی خبیث , تروریست پرور , جنایتکار را به حاشیه برد و در اخر توسط خود نظام حذف شد. احمدی نژاد را دستکم نگیرید امکان دارد نجات مردم از چنگال اخوند تبهکار توسط همین احمدی نژادها صورت گیرد.
‌چهارشنبه ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۴:۵۶
۵۶
Azadi hame - تهران، ایران

خوب حرف تو درسته. همه میدونند ایران را تا خرخره کردید توی بدبختی. اما وقتیکه رییس جمهور شدی که از شون میترسیدی. چی میگی؟. اگر ....داری الان کاری بکن. هی نگو بگم بگم. بعد خفه شی. پس بگو یک بار مرگ و یک بار شیون..
‌چهارشنبه ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۵:۳۹
۲۴
آرش ایران نژاد - تبریز، ایران
این زیورچی نماینده غیر مستثیم صهیونیزم در ایرانه بیشتر باید مراقب این افراد بود این ضد ایران و ایرانیته
‌چهارشنبه ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۶:۱۶
۵۶
کهنه سرباز - بروکسل، بلژیک
مموتی از زمانیکه هاله نور دید توهم زده شد و از ان هم بیرون نیومد زمانیکه رییس جمهور شد قدرت بیحد و حصری به سپاه داد .اختلاس دزدی فرار مغز ها در دوران مموتی به حد اعلا رسید بیچاره هنوز فکر میکنه قدرت داره و اگر مادارو مرد راحت میره ننه مادارو را بغل میکنه.
‌چهارشنبه ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۳
۳۲
agha_ehsan - تهران، ایران
اولین کاری که محمود کرد تا اطلاعات به خودش بیاد سریع دوید شش ساعت تو یه قسمت محرمانه اطلاعات که رییس جمهور هم حق نداره بره شش ساعت تمام هرچی اطلاعات مخفی و آتو از افراد بود جمع کرد که شش ساعت بعد فهمیدن و انداختنش بیرون ولی کارش رو کرد . حتی یه بار مشایی هم اشاره کرد که اگر اتفاقی برا مموتی بیافته اطلاعاتی در دست کسانی تو اکاناداست که بیاد بیرون کل ج ا از هم میپاشه
‌چهارشنبه ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۷
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
قبول دارم. من این رو یه جورایی از نزدیک میشناسم. زمانی که توی علم و صنعت درس میداد دقیقا دفتر کناری اش یکی از دوستان اساتید بود که از امریکا برگشته بود. خیلی خوب میتونه نقش بازی کنه. و مهمتر اینکه از همه آتو داره. حتی از یک جوجه خبرنگار.
‌چهارشنبه ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۷
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.