تهدید به قتل و تجاوز جنسی یک بازنشسته سپاه پس از اعتراض به سرهنگ نیروی انتظامی

فایل صوتی، از روایت یک سرهنگ بازنشسته سپاه پاسداران در برخورد با تذکردهندگان حجاب. در این فایل صوتی، مقام ارشد گشت ارشاد، این سرهنگ بازنشسته سپاه را، به دلیل انتقاد از رویکرد حکومت در مقابله با حجاب اختیاری، تهدید به قتل و تجاوز جنسی می‌کند.

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۴
مبارز01 - تهران، ایران
آخه خریت تا کی؟ به چه زبونی به مردم بگن که مردم اصلا و ابدا برای این جانیان مطرح نیستند. اگر فکر می کنید در نظام های دیکتاتوری، عامه مردم بجز تصویر سازی عمومی، درجه ای از اهمیت را دارند، سخت در جهالت بسر می برید. ولی دوست بازنشسته در خطر تجاوز، همین امثال تو، ( حتی از روسی خریت و یا اعتقادات مذهبی بی ارزش) به این جانیان اعتبار دادین، ولی خوشحالم که واقعیتشون رو کوبوندن توی صورتت.
‌سه شنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۲
۲۵
romano - تهران، ایران
اینها ملاکشون نه اسلامه و نه هیچ چیز دیگه ملاک فرمان بردن مردمه. اینها با حجاب به مردم مثلا دیکته میکنند برای خصوصی ترین چیزتون زورمون میرسه برای چیزهای بزرگتر که سهله. البته این نسل زندگی خواه جدید اصلا ایدلوژی نداره حتی امکان داره مسلمان باشه ولی اول براش زندگی مهمه و کلشون با هر تفکری بر روی زندگی معمولی اتفاق نظر دارند همین کار این سیستم فاشیزم مذهبی رو سخت میکنه. مثلا من میگم قانون رانندگی ماشین اینه (قانونم هم از بیخ غلطه) در مقابل من یک عده وجود دارند که میگن گور بابات ما ماشین نمیرونیم میریم سوار دوچرخه میشیم هر جور هم بخوایم میرونیم. حالا من با ماشینهای بی سرنیشن قانون بی فایده چکار کنم اصلا کسی هم منو به عنوان مجری قانون رانندگی ماشین حساب نمیکنه.
‌سه شنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۴
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.