معماهای تازه درباره مرگ مشکوک رئیسی؛ موبایل خلبان چگونه به جیب نماینده خامنه‌ای پرید؟

ایران اینترنشنال: منصور ارضی، مداح بیت خامنه‌ای، می‌گوید جسد رئیسی در جریان سانحه سقوط هلکوپتر آنقدر سوخته بود که نتوانستند او را غسل بدهند. در عین حال یک هفته پس از این اتفاق، پخش مستند تلویزیون جمهوری اسلامی هم که روز گذشته پخش شد، بر ابهامات درباره ماهیت این اتفاق افزود.

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۴
Adamat7775 - خارکف، اوکراین
نقدی بر دو سطر اول متن بالا (زیر تصویر)، - مگر واژه‌ی شهید را برای ایشان -از آن جهت که هنگام خدمت فوت‌ شدند- به‌کار نمی‌برند؟، - خب پس در این حالت، از دیدگاه قوانین اسلام، بدن شخصی‌ که از او با نام شهید یاد می‌کنند، نیاز به غسل ندارد !، - اما در دو سطر متن بالا، صحبت از عدم انجام این کار به‌خاطر سوختگی شدید آورده شده !!!
‌سه شنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۴
۴۹
Nagonsar - مونیخ ، آلمان
مسلک شیعه ۱۲ الاغی ۲x۲ میشه ۱۱ کی به کی . امام زمان گفته. وقتی دزدی مثل زگنه که در جین دچار یبوست شد و سقت شد مییشه شهید چرا میر فضب رییسی نشه
‌سه شنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۲
۴۹
Nagonsar - مونیخ ، آلمان
...یاد شعری میفتم زمان مدرسه مد شده بود...پاسدار خیار خورده اسهال گرقته مرده اما امام ما گفته شهید شده نمرده
‌سه شنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۹
۴۴
Adamat7775 - خارکف، اوکراین
کلا این ماجرا، با روایت‌ها و عکس و فیلمی‌هایی‌ که براش مطرح کردند، خیلی‌ سوتی درش زیاد هست، که یک نمونه‌ی بسیار تابلوش (سوتی تابلو در حد لیگ برتر)، همین موردی هست که بالاتر عرض کردم. / حالا شاید یکی‌-دو دهه‌ی دیگه، چنین ماجرهایی چون هواپیمای اکراینی و همچنین این مساله‌ی روی صحبت، رمزگشایی بشن، و اصل ماجرا روشن بشه. / در ضمن، این رو هم باید در نظر گرفت، که خودزنی و یا گسترش شایعه در مورد خودزنی، یکی‌ از رمز‌های راز بقا برای هر دستگاهی هست. الان ایرانی‌جماعت مخالف دستگاه، که از این قضیه خوش‌حال هست، اصلا فکر این رو نمی‌کنه که مگر کل دستگاه دچار وارونگی شده؟، و مثلاً از فردا قرار هست که سینما و تلویزیون ایران بشه مثل قبل از ۵۷؟ (که مردم اینقدر خوش‌حال هستند!). - اصل دستگاه سرجاش هست، و با فوت‌شدن ایکس و یا ایجاد فضایی از طرف دستگاه که مثلاً ایکس دیگه فوت شد، - خب دستگاه، ایگرگ رو می‌گذاره سر جای او، و اصل، همچنان پابرجا خواهد بود.
‌سه شنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۷
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.