ترامپ: جو بایدن قبل از مناظره باید تست مواد مخدر دهد

العربیه: در جریان یک گردهمایی انتخاباتی در مینه‌سوتا، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا مدعی شد که در انتخابات 2020 در این ایالت برنده شده است.

این در حالی است که نامزدهای دموکرات ریاست‌جمهوری از سال 1976 که ریچارد نیکسون، از حزب جمهوری‌خواه پیروز شد، همواره در این ایالت پیروز می‌شوند.


بایدن در انتخابات گذشته با کسب 52.4 درصد آرا مقابل 45.3 درصد ترامپ، در ایالت مینه‌سوتا پیروز شد.

ترامپ ماه گذشته نیز در جریان تجمعی در ایالت ویسکانسین که در انتخابات ریاست جمهوری گذشته شکست خورده بود، ادعای مشابهی را مطرح کرد.

او در جریان تظاهرات مینه‌سوتا، تاکید کرد که بایدن قبل از مناظره باید تست مواد مخدر دهد و با طعنه به جیک تپر (Jake Tapper)، از مجریان مناظره آینده در 27 ژوئن در «سی‌ان‌ان»، او را «فیک تپر»(تپر جعلی) خواند.

ترامپ گفت: «من فقط می‌خواهم با این مرد مناظره کنم، اما همانطور که می‌دانید خواهان تست مواد مخدر (برای بایدن) خواهم شد، زیرا نمی‌خواهم که او مانند سخنرانی پیشین «وضعیت کشور» صحبت کند. او به شدت تحت تاثیر مواد مخدر بود تا حدی که من شک کردم آیا او جو بایدن است».

ترامپ افزود: «فیک تپر(Fake Tapper) و این افراد عادلانه رفتار خواهند کرد و اگر هم این‌گونه نبودند باید با این موضوع برخورد کرد.»

مبارزات انتخاباتی آمریکا برای صندلی ریاست‌جمهوری با تعیین زمان مناظره میان بایدن و ترامپ برای ماه آینده، شدت بیشتری پیدا کرده است.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۷
golden remix - استکهلم، سوئد
ترامپ همان کسی است که طالبان را «باهوش» و «سرسخت» خطاب کرد! ((در حمایت از مذاکره با طالبان))
یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۴:۰۹
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.