تحمیل حجاب اجباری- پرتاب زنی کنار جدول و بازداشت باکشیدن پتو بر سرش

این ویدیو از بازداشت خشن یک زن به دلیل نداشتن حجاب اجباری به دست ماموران گشت ارشاد را «آموزشکده توانا» منتشر کرده است.  
 

گفته شده این اتفاق روز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت در خیابان مطهری تهران افتاده است. در این ویدیو دیده می‌شود دو مامور زن گشت ارشاد جلوی زنی را که به نظر می‌آید روسری بر سر ندارد می‌گیرند، سپس سعی می‌کنند او را به زور سوار ون کنند. آنها زن را آنقدر می‌کشند که لباس زن از تنش در می‌آید. آنها سپس زن را به سمت جدول پرتاب کردند و او را روی زمین کشیدند. یکی از ماموران زن با آوردن پتویی از داخل ون و کشیدن آن بر روی سر زن او سوار ون می‌کنند.

 
پس از اجرای طرح جدید پلیس ایران برای اعمال حجاب اجباری در هفته‌های گذشته،  تصاویر و گزارش‌هایی متعددی  از بازداشت‌های خشونت‌آمیز زنان، استفاده از شوکر و آزار جنسی هنگام بازداشت منتشر شده است.
 
منتقدان می‌گویند برخوردهایی از این نوع که موجب کشته شدن مهسا ژینا امینی شده است،‌ همچنان در خیابان‌ها و بازداشتگاه‌های ایران تکرار می‌شود.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۴
دیارکو - قره تپه، آذربایجان

نماینده جنبش فحاشان دلش میخواد عریان باشه خب چیکارش دارید بزارید بازاری ها لذت ببرند زیاد سخت نگیرید
‌سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۴
۴۴
Momijii - توکیو، ژاپن

در هیچیک از ممالکی که زیر سایه نکبت بار و مشمئزکننده اسلام هستند ، حکومت‌ها چنین رفتار وحشیانه و غیر انسانی رو با شهروندانشان نمی کنند ! همه این آتیشا از گور اون سید علیل خامه عنی مفعول چلاق و ابلیس درمیاد !! ک*ک* نمی میره هم !
‌سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۱
۴۴
Momijii - توکیو، ژاپن

اوشگول ، معلومه از اون د..... صفر کیلومتر زن کُشی !! از همونائیکه دست رو زن بلند میکنه و سر زنش رو می بُره و .......کِیفه میگیره !
‌سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
۸۴
siavash786 - شیکاگو، ایالات متحده امریکا

ازآنجایی که هر کشوری نیازمند به نظم و امنیت می‌باشد محتاج با مامور است که به آن پلیس میگوییم نه سرکوبگر و نه اغتشاشگر. به انها که اینجور به مردم حمله میکنند را چه مینامید ، پلیس برای نظم و امنیت ؟
‌چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۰۰
۴۴
Ginger - چگو، اسپانیا

چرا فیلم ضرب و جرح یک خانم را اینقدر ساده بیان می کنید در فیلم به وضوح روشن است که خانم در حال مقاومت است طوری که لبا سش بالا می رود اما آن دو زن قاتل او را به زمین زده و در زیر چادر انقدر با لگد به سر و صورتش زده تا بی حال شود بعد پتو را برای پوشانده خون ریزی از سر و صورت مقتول به روی او توسط خواهران اسلامی قاتل انداخته می شود و او را که بی حال است کشید می برند
‌چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۳۰
۳۶
Munchen - مونیخ، آلمان

آخر این وحشی بازیها شکسته.برای ۸۰ میلیون که نمیتونند مامور بگذارند.شر اسلام ننگین خصوصا مذهب ساختگی شیعه از ایران کنده خواهد شد.چون یک‌ کشور ‘اسلامی” نداریم عمده مردمش بزور کتک و شکنجه اسلام رعایت کنند،مگر اینکه از اسلام بیزار باشند.
‌چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۳۷
۲۴
آرش ایران نژاد - تبریز، ایران

قیام بزرک نزدیک است زن و بچه همینارو همیجوری تیکه پاره کنار جوبها رها خواهند کرد
‌چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۴:۴۵
۶۴
zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان
زیر الکی‌ نزن. چه اسمی هم برا خود گذاشته؟ آرش ایران نژاد. مثل این است که عفریته این سایت پیرزن اسم خود را بگذارد.سوفیا لورن. آخر چه ربطی‌ به صیونیست دارد ؟ تربیت شده حوزه علمی است. شیعه اردبیلی. هر .. را ربط می‌‌داهی. به صیونیست. حقوق از کی‌ می‌‌گیری ؟
‌چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۹
۴۴
Adamat7775 - خارکف، اوکراین
۱) پدربزرگ من (پدر پدرم)، سال ۲۰۰۵ در ایران فوت کرد (هنگام فوت، حداقل صد سال داشت). ایشان در دهه‌ی هفتاد تعریف کرد که وقتی‌ با مادربزرگ‌ دیگر ازدواج کرده بودند، قانون "کشف حجاب" از سوی رضا شاه به‌اجرا می‌رسد. - روزی در همان دوران، ایشان و مادربزرگ، به سمت درب خانه‌شان که در جنوب تهران (خانی‌آباد) بوده، نزدیک می‌شوند. - پاسبانی که آن‌جا گشت می‌داده، می‌آید سمت مادربزرگ، و با عصبانیت می‌گوید چادر‌ت را بردار!، - مادربزرگ این‌کار را نمی‌کند، - پاسبان با باتوم، بیشتر نزدیک مادربزرگ شده، و حرف‌اش را با شدت و خشونت بیشتری تکرار می‌کند، بعد کامل نزدیک مادربزرگ می‌شود، و قصد کشیدن چار او را داشته، که اما پدربزرگ سر او داد می‌زند، - پاسبان که باوجدان بوده، می‌گوید آقا ببخشید، این دستور هست که به ما دادند، من خودم هم زن و بچه دارم، و سپس می‌رود. / - اگر پدربزرگ کنار همسرش نبود، مثل خیلی‌ زن‌های دیگر چادری که آن‌زمان تنها در کوی و برزن می‌رفتند، مادربزرگ‌ نیز حداقل با کشیدن چادر از طرف پاسبان دچار می‌شد، و می‌توانست حتا پرت شود روی زمین، و حتا ضربه‌ هم از جانب پاسبان دریافت کند. - (ادامه. ~
‌چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۲
۴۴
Adamat7775 - خارکف، اوکراین
۲) من به‌شخصه، با سیستم "حجاب اختیاری" موافق‌ام، - اما سه نکته‌ی قابل تامل نیز برای ایران دیروز و امروز و فردا، همیشه وجود داشته، که؛ آ) در سیستم شرقی‌-مکتبی‌-مذهبی‌، چه در تفکر حاکمان و چه در تفکر مردم، همیشه یا صفر وجود دارد و یا صد، یعنی یا افراط هست یا تفریط، درحالی‌که بین صفر تا صد، ۹۹ حالت دیگر هم هست، اما شرقی‌-مکتبی‌-جماعت، همیشه دگم و افراطی‌تفریطی فکر می‌کند. - ب) رضا‌شاه می‌بایست دستور حجاب اختیاری را انجام و نهادینه می‌ساخت، و نه دستور کشف حجاب. - س) درصد قابل توجهی‌ از اعمال ما، و آن‌چه که دچار آن می‌شویم، بر طبق سیستم گردشی هست که دیگران در جا و مکانی یک‌سان، در دوران‌های مختلف انجام دادند، و هرچند دهه‌ یک‌بار، دیگرانی‌دیگر نیز باز دچار آن حالت آنرمال از روی دوم سکه‌ی آن می‌شوند. - نتیجه؛ دستور "کشف حجاب و چادر کشیدن از زن‌ها با زور" توسط رضا شاه،‌‌‌‌‌‌‌ هایی‌ بود ناعادلانه، که هووی ناعادلانه‌ی آن نیز، از ۵۷ تا کنون با دستور "حجاب اجباری با زور"، انجام می‌شود.
‌چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۴
۴۴
Ginger - چگو، اسپانیا
دوست عزیز از طرف آدم فوت شده سخن گفتن و داستان بافی کار آخوند و انسان های پول گیر تاریخ ساز است شما گوش به حرف آدمی مثل خارکف اوکراین نکن که بدون فکر یا بخاطر حقوق یا به خاطر یک تاریخ نویسی اجیر شده برای پول پشت کسی حرف می زند شما به نتیجه عمل آن فرد نگاه کن و بعد متوجه میشود آیا آن فرد کاری اشتباه انجام داده یا نه مثلا اسلامیون ،علی و محمد و را مهربان و خوب نشان داده و داستان سرایی زیاد در وصف خوبی آنها کرده اند اما نتیجه اسلام چه است نشان دهنده اینکه علی خونریز و محمد بازرگانی زرنگ و برده دار و زن باره بوده مشخص می شود از همین ۴۶سال حکومت اسلامی آنچه ۱۴۰۰سال پیش بوده مشخص است لازم به تاریخ و سناریو اسلامی ها نیست اینکه محمد رضا شاه چه ایرانی را تحویل گرفت و چه تحویل آخوند آدم کش هست هم مشخص است که همین نشان می دهد پهلوی ها کی هستند هر چقدر هم تاریخ نویسان مزد بگیر رژیم اسلامی بنویسد تأثیر ی در مردم ایران ندارد و آب در هاون کوبی است
‌چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۰
۴۴
Adamat7775 - خارکف، اوکراین
؟!، با درود. خوب هستین؟. شما من رو در بازگویش آوردید، آن‌گاه در خطاب به من، پشت سر من، به شخصی‌ دیگر تمام این موارد را می‌گویید؟. / من فقط صحبت مستند مرحوم پدربزرگ‌ام را بازگو‌کردم، و همچنین نه ایشون آخوند بود و نه من (اتفاقا با اینکه مثل خیلی‌ها، مذهبی‌ ملایم‌سنتی‌ بود و از زمان بازنشستگی‌اش، صبح‌ها و شب‌ها می‌رفت مسجد نماز می‌خواند، اما خیلی‌ هم مخالف سیستم پس از ۵۷تی بود - مثل خیلی‌ها). - دیگه این‌که، من جیره‌بگیر کسی‌ یا اجیرشده نیستم، فقط به‌عنوان یک انسان حقیقی‌ و بی‌طرف، دیدگاه‌ام رو می‌گم. از هیچ دینی هم طرفداری نکردم - چون اصلا هیچ دینی ندارم، حالا هرچه که دوست‌دارید، گمان کنید. - سلامت باشیم همگی‌ ~ هم جسمی‌ و هم روحی‌ ~ - در ضمن، نام کاربری بنده Adamat آدمت -که قبل‌ها نیز بدون اعداد آن با این نام عضو این سایت محترم بودم-، بر‌عکس‌شده‌ی واژه‌ی Tamada هست، که از زبان گرجی وارد زبان روسی شده، - Tamada به‌معنای مجری مراسم شادمانی (به‌ویژه مجری جشن عروسی‌ هست)، - که بهترین برگردان آن به‌فارسی‌ می‌شود "مطرب" - چون قدیم‌ها در ایران، وقتی عروسی‌ بوده، مطرب خبر می‌کردن ~
‌پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۹
۳۲
agha_ehsan - تهران، ایران
آبروی ترکها رو هم نبر ا*حمق ....
‌پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۵
۳۲
agha_ehsan - تهران، ایران
قشنگ مشخصه . دین خفاش های سیاه که ایرانو هزار و چهارصد ساله غصب کردن . کجای دنیا همچین دین و خدایی وجود داشته . تازه ادعا هم میکنه همون آفریدگار همه چیه !! 😲
‌پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۷
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.