رائفی پور: از زمانیکه حضرت عیسی به دنیا آمده تا الان ۳۵۰۰ ثانیه گذشته است /حضرت عیسی درون کرمچاله هست

رائفی پور گفت: حضرت عیسی درون کرمچاله هست و از زمان عروجش تا امروز ۱ ساعت از عمرش گذشته است.

 به گزارش خبرآنلاین، بخشی از فیلم سخنان علی اکبر رائفی پور در فضای مجازی بازنشر شده که در آن گفته است: هر جسمی که از کرمچاله عبور می کند، اتصاء زمانی را تجربه می کند.


وی ادامه داد: یک روز در کرمچاله برابر ۵۰ هزار سال در زمین است. یعنی اگر یک روز از کرمچاله عبور کنید با این نسبت پیر می شوید.

رائفی پور گفت: از زمانیکه حضرت عیسی به دنیا آمده تا الان ۳۵۰۰ ثانیه گذشته است. می گویند عیسی را عروج دادیم یعنی این ۳۵۰۰ ثانیه، یک ساعت بر حضرت عیسی گذشته است. برای همین وقتی به زمین برمی گردد جوان است.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۳۳
Hassan1479 - تهران، ایران

کرم چاله ، یعنی چاله ای که کرم دارد . این چاله در کجا هست ؟ آیا امام زمان و جنتی هم در آن چاله زندگی می‌کنند؟ و شاید کرم هایش از روده رائفی پور خارج شده است .
دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۶
۴۴
Momijii - توکیو، ژاپن

از غارت پول مملکت و بذل و بخشش به دیگران و فساد بیش از حد و اندازه ، عقلش رو تعفن برداشته و به کُ* شعر گویی افتاده ! احتمالا مزخرفگویی بعدیش این هست که عیسی و مهدی هر دو از پائین با هم بده و بستون دارند و هر دو دست در دست و باهم از غیبت خارج و ظهور میکنند !!
دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۴
۷۴
Maghshoosh - میامی، ایالات متحده امریکا

اینارو ولش کن، از بابات بگو، ااز مامانت بپرس از مرگ یاسر عرفات تا حالا چند ثانیه گذشته؟
‌سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۹
۲۴
آرش ایران نژاد - تبریز، ایران
دوستان وقتی گفته میشه ص ه. ی و ن ی ز م رگ کردنتون بیرون نزنه دقیقا این داره کابا لا تبلبغ میکنه و این باور یک ص ن ز م هست
‌سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۹
۶۱
یا فاطمه زهرا - کپنهاگ ، دانمارک
شما وقتی با سرعت نور حرکت کنی، گذشت زمان با نسبیت زمان زمینی کاهش و وقتی برگردی همه پیر ولی شما جوان ماندی. برای درک این موضوع احتیاج به فهم و شعوری دارد که عده‌ای خاص فقط آن را درک می‌کنند. استاد رائفی‌پور از نوابغ زمان معاصر هستند.
‌سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۹
۴۴
Adamat7775 - خارکف، اوکراین
۱) زمانی‌که یک ستاره (و شاید سیاره نیز هم) عمر‌ش تمام می‌شود، -و به‌زبان ما انسان‌ها "ستاره در فضا می‌میرد"-، انفجار برای آن ستاره ایجاد می‌شود، و نیروی حاصل از انفجار، به‌جای آن‌که برونی باشد، به درون خود ستاره وارد، و سبب می‌گردد که وزن ستاره ثابت بماند، اما جسم آن به‌شدت کوچک شود (یعنی در خود فرو می‌رود)، که اگر مثال بزنیم، یک توپ بسکتبال، تبدیل می‌شود به یک نارنگی یا پرتقال، - اما چون وزن‌اش ثابت است، گوله شده و به پایین می‌افتد، و یک تونل عمودی (رو به پایین) ایجاد می‌شود، - درست مثل اینکه یک کیسه‌ی پلاستیکی‌ بزرگ داشته باشیم، که از بالای آن (که سرش باز است)، یک نارنگی‌ را به درون آن بیاندازیم، که در نتیجه نارنگی در انتهای کیسه‌ی بزرگ می‌ایستد، و بالای سر خود، جایی‌ تونل‌مانند ایجاد می‌کند، که دارای قدرت ربایش و مکندگی بسیار قوی هست، - بعد شروع به گردش می‌کند، و هر جرم فضایی که اطراف‌اش باشد را می‌بلعد (حتا نور را)، و در نتیجه، این تونل عمودی، بزرگ‌تر و بزرگ‌تر می‌شود، - نام آن هست؛ "سیاهچاله فضایی" - (ادامه. ~
‌سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۵
۴۴
Adamat7775 - خارکف، اوکراین
۲) حال پرسش این که، بین "سیاهچاله فضایی" و "کرمچاله" چه فرقی‌ وجود دارد؟. - تفاوت آنها در فرایند و ساختار‌شان است، که در "پایین چاه گرانشی" آن‌ها قرار دارد. - برای سیاه‌چاله‌ها، این چاه به یک جسم عظیم ختم می‌شود - و برای کرم‌چاله‌ها، به یک خروجی در قسمت دیگری از کیهان ختم می‌شود. - پی‌نوشت؛ در طول تاریخ برای بشر، همیشه مفاهیمی چون "تونل زمان"، "سفر در فراسوی ترانس (همچون امواج، بدون اصطکاک با اجسام مادی)"، "خروج و به‌پرواز‌درآوردن لایه‌ی اول از روح -توسط خود شخص زنده در حالت خواب- (یعنی لایه‌ی اول از روح که بالای لایه‌ی دوم [حامی‌] قرار دارد"، و امثال آن وجود دارد، که تمام این مفاهیم به‌نوعی متافیزیکی، واقعی‌ هستند، و توسط قوانین خود فیزیک، به‌اثبات می‌رسند. - افرادی که خواب آن‌ها صادقه است، در هنگام خواب، لایه‌ی بالای روح‌شان، از بدن جدا‌شده، در امتداد زمان حرکت می‌کند، -وقایع آینده را می‌بیند-، و سپس آن لایه‌ی بالایی‌ روح، به بدن باز‌می‌گردد. - زمان ثابت است، و این ما هستیم که در امتداد آن حرکت می‌کنیم. - (در صورت ایجاد دیالوگ، پاسخگو نخواهم بود. با احترام خدمت همگی‌).
‌سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۶
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.