علم الهدی لو داد: علی خامنه‌ای همزمان با حمله موشکی و پهپادی سپاه به اسرائیل به مشهد رفته بود!

کیهان لندن: احمد علم‌الهدی امام جمعه مشهد در خطبه‌های دوم نماز روز ۲۱ اردیبهشت، لو داد که علی خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی همزمان با پرتاب ده‌ها موشک و پهپاد توسط سپاه پاسداران به اسرائیل، به مشهد رفته بود!

او در این خطبه‌ها که ویدیوی آن با تأخیر در شبکه‌های اجتماعی بازتاب پیدا کرد می‌گوید، «اون روزی که بنا بود وعده صادق اجرا بشود و اسرائیل را موشک‌باران کنند مقام معظم رهبری مشرف شدند مشهد در مشهد تشریف داشتند. حتی یکی از نزدیکان می‌گفت که در شورای نظامی در تعداد موشک‌های بالستیک در اونجا نظرشان این شده که اضافه کنند. می‌خواستند از آقا اجازه بگیرند برای اضافه کردن موشک‌های بالستیک زنگ زدند مشهد، مشهد از آقا سؤال کردند. وعده صادق تمام تحت فرماندهی مقام معظم رهبری صورت گرفت. اونهم در یک شکلی در یک وضعی که نه اونها بتوانند جواب بدهند نه بتوانند قصه را به جنگ مبدل کنند و در عین‌حال نمایش عظیمی در برابر چشم جهانیان از قدرت این کشور و از توانمندی‌های دفاعی این مردم ارائه بشود.»


علم‌الهدی در همین خطبه‌ گفته بود «مردم باید از امام رضا به خاطر اینکه چنین رهبری به ما ارزانی داشته، تشکر ویژه و خاص بکنند.»

در این حمله اولین اصل جنگ گه «غافلگیری» است رعایت نشده بود و مقامات اسرائیلی و سایر متحدان آن در منطقه از ساعت‌ها پیش خبر داشتند که این موشک‌ها و پهپادها از خاک ایران  پرتاب  شده است.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۴
Momijii - توکیو، ژاپن

خوب ری** بوده بخودش و فکر کرده ، امکانش هست که اسرائیل محل زندگیش رو بزنه و کتلتش کُنه ! ولی دمش گرم ، این بدن ضعیف و علیل و مغز کثیف و ذات پلید رو باید حفظ کُنه تا بوقتش ملت تیکه پارش کنند ، حیفه که بی عذاب کتلت بشه .
دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۲
۲۴
آرش ایران نژاد - تبریز، ایران

این مردک یکی از گماشتگان صهیونیست در ایرانه و داره به نفع اونا کار میکنه سیگنال رو داد که برای ویرانی ایران مشهد رو هم به لیست صهیونیتها اضافه بکنن.
دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۸
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.