رویت صدام حسین در استادیوم آزادی

رادیو فردا: تصویر فردی با چهره و پوشش صدام حسین که وارد استادیوم آزادی شده بود، در شبکه‌های اجتماعی با عنوان «بدل صدام» بازنشر می‌شود.

این ویدیو مورد توجه رسانه‌ها و کاربران عراقی هم قرار گرفته است.


روند انتشار فیلم‌های جنجالی از بازی پرسپولیس و سپاهان ادامه دارد. رقابتی پرحاشیه از هفته بیست و پنجم لیگ برتر که با تساوی بدون گل پایان یافت.

در این ویدیو که برخی سایت‌ها به همین مسابقه نسبت داده‌اند، فردی با گریم صدام حسین و در معیت افراد موسوم به کلاه مخملی‌، در طبقه دوم ورزشگاه آزادی ظاهر می‌شود.

با اینکه ۳۵ سال از پایان جنگ عراق و ایران می‌گذرد و اکثریت تماشاگران نیز در سالیان جنگ به دنیا نیامده بودند، با این حال صدام را به جا آورده و مشغول تصویربرداری از او شدند.

صدام که ۲۴ سال پست ریاست جمهوری عراق را در اختیار داشت، پس از شناسایی و دستگیری داخل گودالی واقع در خانه‌ای روستایی، محاکمه و در سال ۲۰۰۶ اعدام شد.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۶۵
Gharibeh-Ashena - هانوفر، آلمان

وای بر ملتی که بدل جنایتکاری که بر کشور آنان حمله کرده وبه سرزمین و مردم آن تجاوز کرده اینطور تشویق میکنند. خلایق هرچه لایق. چه بر سر این مردم آورده ج ا کودک کش.
شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۶
۵۴
زنده باد رضاشاه دوم‌ پهلوی - پاریس، فرانسه
صدام حسین ۲ متر قد داشت! این کوتوله بادمجون چه اعتماد بنفسی هم داره!
شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۹
۵۷
مدافع حق - مادرید، اسپانیا
چه چیزی رو این کلاه مخملی های بی‌خاصیت میخواستن ارائه بدن .خودشون منفور هستن یه از خود منفورترین رو آوردن تو یه مکان ملی که داره نشون میده پیروز وخوشحاله و حال یک فاتح رو داره
شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۸
۳۷
azadi2011 - تورنتو، کانادا
شتر و خر هم بزرگند، چه رسد به صدام 2 متری شما و این بدل خائن به وطن ما ایرانیان، البته با پوزش و احترام به جناب شتر و خر
یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۳
۵۴
زنده باد رضاشاه دوم‌ پهلوی - پاریس، فرانسه
شما هم کوچک بنظر نمی رسید! 😂
دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۴
۳۳
Hassan1479 - تهران، ایران
اگر بدل هیتلر را در اسراییل بنمایش بگذارند آیا مردم بهمین صورت از او استقبال خواهند کرد ؟!؟ متاسفانه مردم ایران بهمان صورت که قاتلین اجدادشان یعنی اعراب را پس از ۱۴۰۰ سال میپرستند ، بهمان صورت قاتلین فامیل درجه یک شان را یعنی صدام را اهمیت می‌دهند. متاسفانه در آینده نزدیک ممکن است که شاهد دخیل بستن بقبر خمینی و خامنه ای باشیم .
‌سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۲۲
۳۷
azadi2011 - تورنتو، کانادا
خواهش میکنم جناب، کوچک شما هستم! 😀
‌سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۵
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.