فرمانده سپاه: اسرائیل در دسترس است / نتانیاهو: هر کسی که به ما حمله کند هدف قرار می‌دهیم

العربیه: در ادامه واکنش‌ مقامات ایرانی به حمله به ساختمان [مجاور] کنسولگری تهران در دمشق و تهدید به اتخاذ اقدامات تلافی‌جویانه، حسین سلامی، فرمانده سپاه پاسداران گفت که «اسرائیل در دسترس ایران است».

سلامی در جریان سخنرانی خود در «روز قدس» با اشاره به حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق که منجر به کشته‌شدن تعدادی از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران شد، گفت: «اسرائیل در دسترس و معرض است و آن‌ها می‌دانند چه خواهد شد» و افزود که «هیچ عملی علیه جمهوری اسلامی بدون پاسخ نخواهد ماند».


سلامی همچنین گفت: «پیام‌هایی که از درون غزه به ما منتقل می‌شود، این است که می‌گویند ما هیچ مشکلی برای ادامه استقامت نداریم.»

محسن رضایی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز در خصوص حمله دمشق گفت: «ملت ایران مطمئن باشد اقدامی پشیمان‌کننده در انتظار اسرائیل است.»

از سوی دیگر محمدرضا آشتیانی، وزیر دفاع ایران در گفت‌وگو با شبکه «المیادین» گفت که «اسرائیل به دلیل ترور مستشاران ایرانی در سوریه ضربه محکمی خواهد خورد.»

سردار محمدرضا زاهدی، فرمانده ارشد سپاه پاسداران ایران از جمله افرادی است که در حمله روز دوشنبه به محوطه سفارت ایران در دمشق، کشته شد.

راهپیمایی‌های روز قدس در ایران، سالانه در آخرین جمعه ماه رمضان در حمایت از فلسطینیان برگزار می‌شود.

رسانه‌های ایران گزارش دادند که زیاد النخاله، دبیرکل گروه فلسطینی الجهاد نیز در راهپیمایی امروز در تهران شرکت کرد.

حمله به ساختمان مجاور کنسولگری ایران در دمشق یکی از شدیدترین حملات اسرائیل محسوب می‌شود که طی آن فرماندهان ایرانی در سوریه را هدف قرار داد.

ایران متعهد شد که به این حمله قاطعانه پاسخ دهد و این مسئله نگرانی‌ها نسبت به احتمال وقوع جنگی گسترده‌تر در منطقه را افزایش داد.

این درحالی است که ارتش اسرائیل روز پنج‌شنبه، مرخصی تمامی یگان‌های رزمی را به حالت تعلیق درآورد.

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل نیز روز گذشته گفت: «هر کسی که به ما حمله کند یا قصد انجام این کار را داشته باشد، هدف قرار می‌دهیم.»
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۳۸
PERTAPANI - بن، آلمان

این همه هارت و پورت این همه زارت و زورت!! خیلی راحت میتونند از ایران یک میلیون نفر رو بسیج کنند بفرستند سوریه و حمله کنند پس چرا این کار رو نمیکنید؟ در عوض فقط زر میزنید!!
جمعه ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۴
۴۴
قوقولی مقولی - مادرید، اسپانیا

به نظر من این بازی کثیف ایران و آمریکا و اسرائیل برای بردن مردم از کف خیابون به خونه و پشت پنجره است، خوب رفتار مردم ایران رو شناختن و مواظبن تا حکومت به دست مردم سرنگون نشه، همین که بوی جنگ بین اینا میاد مردم شل میشن و میرن در حالت انتظار.
جمعه ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۲
۴۹
Persian2600 - استکهلم، سوئد

آخوند و ملاه مفتخور و سپاهی ج.کش اضافه بر دزدی و جنایتو لواطکاری برای گ. خوری و زر مفت زدن هم ساخته شده. اینو خودتون هم خوب میدونید که اگه دست از پا خطا کنید اسرائیل با f35 هاس تا اتاق لواطکاریتون هم میاد و در حین لواطکاری با باجناقتون بدرک واصلتون میکنه. اینو حتا بسیجی های مغز فندقی و ساندیس خورتون هم میدونند.
جمعه ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۳
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

جمهوری أسلامی شیره، منتها پاکتی! هم حسن نصرالله زر زر الکی کرده بعد از کشته شدن ٧٠ تا فرمانده هاش هم این جا.ش های سپاهی. سرمایه مملکت رو به فنا دادن حتی یک دفاع خشک و خالی نمیتونن از خودشون بکنن.
جمعه ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۱
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد
زر و زر میزنن
جمعه ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۴
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.