سرگرمی حسین فریدون، برادر رئیس جمهور سابق، در اوین

فرهیختگان: برادر رئیس جمهور سابق! فکر می‌کنم اشتباه می‌بینم که مسئول فرهنگی با اشاره سر تایید می‌کند که خودش است و بعد از اینکه از جلویش عبور می‌کنیم، می‌گوید: «در حال خواندن زبان فرانسه است.»

خبرنگار فرهیختگان در گزارش امروز خود که درباره سوژه مطالعه و کتاب در زندان است نوشته:


وارد کتابخانه زندان اوین شدیم. فضای کتابخانه خیلی بزرگ نیست، اما از گوشه‌گوشه آن استفاده کرده‌اند تا همه فضا را پوشش دهند. ابتدا میز و صندلی‌هاست که با وجود اینکه ساعت ۱۰ صبح است، همه صندلی‌ها پر و همه در حال کتاب خواندن هستند.

جلوی در کمی مکث می‌کنم، تصور این همه استقبال را نداشتم. انگار گیج شدم. نگاهی را حس می‌کنم، سرم را بلند می‌کنم و می‌بینم کتابی به زبان خارجی جلویش باز است.

برادر رئیس جمهور سابق! فکر می‌کنم اشتباه می‌بینم که مسئول فرهنگی با اشاره سر تایید می‌کند که خودش است و بعد از اینکه از جلویش عبور می‌کنیم، می‌گوید: «در حال خواندن زبان فرانسه است.» به سمت قفسه کتاب‌ها می‌روم و اجازه‌ای می‌گیرم تا با مسئول کتابخانه که می‌خواهد اسمش را علی خطاب کنم، صحبت کنم. از تعداد کتاب‌های داخل کتابخانه می‌پرسم و نگاهی به کتاب‌ها می‌اندازد و می‌گوید: فکر می‌کنم حدود ۱۰ هزار و ۲۸ عنوان کتاب در کتابخانه داریم.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۹
Nagonsar - مونیخ ، آلمان

ایم خبر رود؟آطلاعرساتی در باره برادر دزد سرافتابجی چلاقعلی مفعول است.از زنداتیهاز عقیدتی سیاسی یا آنها گه برای اعدام رفتن تو صف چه خبر؟
شنبه ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶
۴۹
Nagonsar - مونیخ ، آلمان

....بود و نبود این انگل تخمه صیغه چه فرقی برای جامعه داره حز آن که یک دله دزد کمتر در جامعه علنا در حال دزدی دیده میشه؟
شنبه ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷
۲۴
varied - ریزه، ترکیه

همه جای ایران برای این تخم و ترکه عرب هتل 5 ستاره است برا اینها فرق نداره تو زندان باشند یا تو خونه
شنبه ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.