توئیت جنجالی علی جوانمردی خطاب به طرفداران خاندان پهلوی

علی جوانمردی در توئیتر نوشت: پیام شفاف فرقه پهلوی به مردم بلوچستان: «شما فقط حق دارید کشته شوید و اگر در مقابل وحشیگری جمهوری اسلامی دفاع کنید، تروریست هستید!» از تلویزیون من و تو (پهلوی) تا عقبه ساواک همصدا با رژیم آخوندی خنثی شدن چندین مزدور عامل سرکوب و جنایت در راسک را با همان زبان و ادبیات آخوندی عملیات تروریستی نامیده و حتی آنرا محکوم کرده‌اند.

آنها چشم خود را بسته‌اند تا قتل و جنایت علیه بلوچ دیده نشود میترسند مجازات جنایتکاران به فرهنگ غالب تبدیل شود. هر روز بیشتر برای آزادیخواهان ایران این حقیقت واضح میشود که بین سلطنت مطلقه ولی فقیه با سلطنت مطلقه پهلوی هیچگونه اختلاف ماهیتی وجود ندارد و دو رقیب بر سر نحوه سرکوب آزادیخواهان همنظر و همفکر و از قلب یک آبشخور سربرآورده اند.


مردم آزادی‌خواه بلوچستان و سراسر ایران حق مسلم شماست در مقابل جنایت عریان استبداد سیاه، عملیات خنثی سازی را گسترش دهید. جمهوری اسلامی عامل خشونت است و دفاع مشروع در مقابل آن حق قانونی است. عمله استبداد بنفش در خارج ایران اکنون بطور واضح در مقابل شما آزادیخواهان ایران قرار گرفته‌اند و لازمست بطور متحد علیه آنها که به عامل ماندگاری جمهوری اسلامی تبدیل شده‌اند، موضع گرفت.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۵
ramin-cph - کپنهاگ، دانمارک

این‌بابا از ناف ...، پشمم اعتبار نداره. ازاده هر زری میخواد بزنه،
شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲
۳۴
ایران جویدان - جیبوتی، آنگولا

این درپیت ازگل هم از زوره عقده داره خفه می شه هر چند وقت یدفعه از خودش یه .... ول می ده که یعنی ما هم هنوز زنده ایم. عوضی تمام ج. اسهای که خودش هم مامورشه ول کرده قلابش گیر کرده به پهلوی، اگر اونسر دنیا هم یه ترفه در بشه سریع می یاد گاله رو باز می کنه که همش توطئه پهلویاس، یه مزدوره تجزیه طلب .... بمعنای واقعی کلمه.
شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶
۴۶
خردگرا - برن، سوییس

دوباره مواجب از جمهوری اسلامی دیر شده، داره واق واق میکنه.
شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴
۴۴
Ginger - چگو، اسپانیا

وقتی من مطالب گفته شده توسط اپوزیسیون در خارج از کشور را امروز می بینم تازه متوجه می شوم که اپوزیسیون قلابی رژیم اسلامی تا چه حد در خارج از کشور در رسانه ها رسوخ کرده اند و وزارت اطلاعات تا چه حد روی این افراد با شکل و شمایل مدرن اما در واقع خود فروخته و ضد مردم ایران سرمایه گذاری کرده است چون خود رژیم اسلامی از طریق این گونه افراد کراواتی دموکراسی‌خواه و روشن گر نما و جاسوس در ایران کودتا کرد امروز مطلب این آقا نشان می دهد که این سناریو کشته شدن افراد خودی رژیم اسلامی نیز توسط خود رژیم اسلامی انجام شده همانطور که قبلاً نیز در موارد بسیار خود وزارت اطلاعات افرادش را می کشد و بعد آنرا به مردم نسبت می دهد تا مظلوم نمایی کند تا تعداد ی از جوانان ایران را اعدام و مردم را سرکوب و خوراک اخبار اینکه رژیم برود ایران بلوشو می شود را داشته باشد این مقتول کردن عوامل رژیم اسلامی توسط وزارت اطلاعات با یک تیر چند نشان می زند چون می داند شاهزاده پهلوی وکیل مردم هیچوقت راضی به کشته شدن مردم ایران نیست و آن را محکوم خواهد کرد پس این حربه بر علیه پهلوی است دوم شدت سرکوب مردم را بیشتر میکند و اختلاس های
شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸
۴۴
Momijii - توکیو، ژاپن

این علی چاخان رو که دیگه همه شناختنش ! اخیراً مگس هم نزدیکش نمیشد ، فقط و فقط واسه اینکه فراموش نشه و بگه منم هستم این گُ. خوری اضافه رو کرده ! در زمان حیات ، زنده یاد روح الله زم خیلی میخواست مثل اون باشه و خبرهای دست اول رو کُنه ، ولی از اونجائیکه دستش به ....مرحوم زم هم نمیرسید مجبور بود که هی چاخان تحویل بده و پیش بینیهای مسخره و خالی سر هم میکرد !
شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد

نه اقا علی تو داری اشتباه میکنی بخاطر اینکه امثال شماها زبان و قلم سیاسی را ندارید ! شماها یاد گرفتی خبری بدست اورید و ان خبر را به دلخواه خود تفسیر کنید تا خواننده یا شنونده داشته باشید. اقا علی با جنگ چریکی و پارتیزانی بر ضد نظام اخوندی و نا امن کردن ایران نه اینکه نظام اخوندی تضعیف یا نابود نخواهد شد بلکه خیلی قدرتمند و پا برجا خواهد شد. همین کردهای خودمان در زمانی با نظام پست اخوندی مجبور شان کردن بجنگند که از طرفی مشکلات داخلی و اختلافات بین مردم و طرفداران خمینی دجال زیاد بود و از انطرف عراق به ایران حمله کرده بود و داشتن با نیروهای ارتش ایران و نیروهای مردمی ایران و نیروهای مزدور سپاه پاسداران میجنگیدن . در هرحال این جنگهای کوچک و بزرگ , کردستان و عراق و فرقه فرقان و فرقه مسعود رجوئی باعث شد نظام اخوندی نظامی قوی و مستبد و دیکتاتور شود. اقا علی خواهش میکنم انرژی خودت را برای زیر سوال بردن اقای رضا پهلوی تخلیه نکن اگر واقعا" مشکل با نظام اخوندی دارید برو هر چه از دستت بر میاید انجام بده بغیراز دفاع از عملیات چریکی و تروریستی !
شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹
۴۵
سیمرغ ایران - برلین، آلمان

این مردک اسمش علی چاخان هست تا حالا چندین بار ادعا کرده خامنه‌ای و خانواده‌اش از ایران فرار کردند با اینکه دروغ چاخاناش در میاد اصلا به روی مبارکش هم نمیاره یعنی وقیح تر و پر روتر از خودش فقط بین آخوندا پیدا میشه
شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷
۶۴
zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان

علی‌ چاخان باز ظهور کرد. اسمش هم خبر نگار است. یادتان می‌‌یاد؟ ۲۰۱۹ میلادی. در یک نضرسنجی دقیق رضا پهلوی در بین محبوب‌ترین افراد اپزیسیون مقام دوم را به دست آورد. یک ماه بعد. اشتباه کردم نظر سنجی درست حساب نشد. در موردروح‌الله زم چه گفت ؟ در اصل قرار بود من را بدزدند. ولی‌ تیم شجاع محافظ کرد بنده این را فاش کرد. حالا چرا تیم شجاع کرد ایشون به روح‌الله زم پیام نداد. هلو همکار عزیز. سربازان امام زمان عقیده خود را عوض کردند.دیگر نمی‌‌خواند من راه بدزدند .هدف شما هستید. تا به امروز این پاسخ را به ما بدهکار است. در سیستم کاپیتالیستی امپریالیستی در وسط امپریالیست که این آقا به آن می‌‌جنگد.می‌ گویند سر به گور کردن رقیب رادیو آای مزاحم. زمان هم که رفیقت ایلان ماسک باشد دیگر حساب مشخص است چقدر شما ضد امریالیست هستند. کامبیز حسینی چی‌ ؟ از رادیو آمریکا اخراج شد چون آلت تناسلی خود ار به یک همکار زن نشان داد. یک هفته بعد. اشتباه کردم مست بودم. حتما خانه ایلان ماسک و ویسکی‌ مجانی.
شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲
۴۴
Mamad_Zendoni - لندن، انگلستان

جوانمردی کورد کمله تجزیه طلب حـ... امیدوارم هر چه زودتر مثل بقیه رفقای تجزیه طلبت به گور بری
شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲
۴۴
Ginger - چگو، اسپانیا

اتفاقاً رژیم اسلامی تا دندان مسلح و قاتل باید بطریق چریکی از میان برداشته شود اما اینکه خود رژیم اسلامی ۱۰نفر مردم را بکشد و بگوید جنگ چریکی،،،نه این را نمی شود بخورد مردم آگاه ایران داد جنگ چریکی روش خود را دارد باید در یک زمان مراکز مهم سپاه بسیج نیروهای مزدور متشکل از عراقی ها و لبنانی ها و فلسطینی ها و پاکستانی و چینی و روسی و سوریه ای مستقل در ایران منفجر شود و آنوقت است که مردم بقیه کارهای نابودی رژیم اسلامی را انجام خواهند داد
شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳
۶۴
zarduscht1 - فرانکفورت، آلمان

ادامه : .حالا امت ۵۷ . رضا اینجا رضا آنجا. کسی‌ که بعد از یک هفته نظر سنجی خود را پس می‌‌گیرد. تیم کرد شجاع او به سربازان امام زمان می‌‌گوید. ایشون را نمی‌‌شود دزدید ، برید همکارش را بدزید و اعدام کنید. برا بدر کردن رقیب تلویزیونی .گیر به دودول رقیب می‌‌دهد. چنین کسی‌ اصلا ارزش جوان دادن دارد چه آنکه از او نقل کرد؟ این همه ذلیل ؟این نتیجه پول مفت دمکرات‌ها آمریکا و جیره پلیس مخفی‌ کردستان عراق است. یا عقده خود بزرگ بینی‌.مهم نیست چه شکلی هستی، بدون شخصیت هیچ نیستی.
شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸
۶۴
zavareh - رودسر، ایران

ای کاش این مردک هر از گاهی نوک حمله اش را بسوی دشمن اصلی ایران و ایرانی یعنی جمهوری اشغالگران اسلامی هم نشانه میرفت.
شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶
۴۲
paksan - ایران، ایران

نظرش اهمیتی نداره. اگر این آدم میدونست تو‌ مرز فقط سربازها و درجه دارهایی که پارتی و سابقه بسیجی و زدوبتدی ندارن هستند ولی همین جیش العدل جرات داره به مراکز وپایگاههای سپاه حمله کنه….
شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴
۴۸
chi begam ke nagoftanesh - در ماموریت، نورد

علی تجزیه. بدون شرح
شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۵
۴۷
سرزمین اریا - کویت ، کویت

تجزیه طلب طرفدار کومله از مردم بلوچستان صحبت میکنه .کفتارها و گرازهای دشمن ایران به جون هم افتادن .خدایا عمر جمهوری اسلامی رو بلند بدار تا دهن هرچی تجزیه طلب هست رو سرویس کنه و خواهر مادر نداشته شون رو به عزاشون بنشونه
شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۰
۴۴
antifascism - تهران، ایران

باز یاران رضا پالانی و سیدعلی پنجزاری وحشی شدن. ببندید اون دهن فاضلابتون رو. ملت ایران از هر نوع وحشی چه ولایی چه سطلانطلب متنفره
شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۶
۷۰
senator x - تهران، ایران
پس شما هم بفروش رفتی. دیدم مدتی از تو خبری نبود ؛پس بعداز خرید مشغول بازسازی ات بودند.حالا چند خودتت را فروختی؟فکر میکنم خریدار مغبون شده اگر20هزارتومان بیشتر داده
یکشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد
دوست عزیز کاشت انچه من میدانستم در مورد بدی جنگ چریکی با نظام جنایتکار اخوندی تو هم میدانستی !
جمعه ۰۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۴
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • بیرانوند: نه تنها ۲۰ میلیارد تومان جریمه را نمیدم، بلکه آن ۵ میلیاردی که شیرینی ازم گرفتند، پس می‌گیرم
  • فاکس: می‌دانیم شما با بمباران مردم مخالفید، شاهزاده رضا: نمی‌خواهم هموطنانم بار دیگر رنج بکشند
  • (تصاویر) بازدید ارزشی ‌ها از اتاق بستری شدن خمینی
  • حسین سلامی، فرمانده سپاه: ترجیح میدم جای سخنرانی نتانیاهو، کارتون گوریل انگوری ببینم
  • ظریف: «شهرک‌نشینان اسرائیلی از نظامیان بدترند، سرباز اسرائیلی زورکی می‌جنگد»
  • شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • (تصاویر) چرا زنانی که اندام پُرتری دارند برای مردان جذاب ترند؟
  • دفاع عجیب نماینده سابق تهران از هیتلر در کشتن یهودیان: هیتلر درست تشخیص داد
  • +456شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +304پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +285رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +283یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +237سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +226‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +198کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +191نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +185پاسخ وزیر دادگستری اسرائیل به پُست علی خامنه‌ای: «به پایان سلام کن»
  • +165«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد