شایعه جداشدن همسر زاکانی، شهردار تهران پس از لو رفتن ازدواج شوهرش با خواهر حججی؟

همسر علیرضا زاکانی، معصومه پاکتچی است. پاکتچی پیش از ازدواج با زاکانی، همسر یک شهید بوده و یک فرزند نیز داشته‌است. پاکتچی دارای تحصیلات سطح ۳ حوزه علمیه می‌باشد که سالیان متمادی در مدیریت حوزه‌های علمیه استان تهران مشغول به فعالیت می‌باشد. وی از سال ۱۳۸۶ مسئولیت واحد خواهران بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود را عهده‌دار بوده و تندیس مهدی‌یاوران را در همایش بین‌المللی دکترین مهدویت در زمینه مدیریت در سال ۱۳۹۱ دریافت کرده‌است.
 
زاکانی دارای ۳ فرزند دختر به نام‌های طیبه، مریم و زینب است. دختر اول او در دوره دبیرستان و دو دختر بعدی پس از ورود به دانشگاه ازدواج کردند. مریم زاکانی دومین فرزند اوست که لیسانس مهندسی کامپیوتر را از دانشگاه صنعتی شریف و فوق لیسانس علوم انسانی دیجیتال را از اکول پلی‌تکنیک فدرال لوزان دریافت کرده‌است. او یکی از اولین گروه فارغ‌التحصیلان این رشته در این دانشگاه است و به همراه همسرش حسین حیدری به ایران بازگشته است.
 
 
رسانه‌های متعددی در باب تحصیل دختر علیرضا زاکانی و تولد نوه وی در سوئیس منتشر کرده‌اند. مریم زاکانی برای دریافت مدرک فوق‌لیسانس خود در رشته علوم انسانی دیجیتال به دانشگاه اکول پلی‌تکنیک فدرال لوزان رفت. او هنگامی که مشغول به تحصیل در ترم دوم فوق‌لیسانس بود، فرزندش را به دنیا آورد؛ به همین دلیل گفته می‌شود که نوه علیرضا زاکانی دو تابعیتی است. زاکانی در واکنش به این اخبار اطلاعیه ای را از ستاد خود منتشر کرد که دختر وی هیچ‌گونه بورسیه تحصیلی از داخل و خارج ایران دریافت نکرده و هیچ تعهدی نسبت به دانشگاه و کشور محل تحصیل ندارد و فقط به جهت سابقه ممتاز تحصیلی در این دانشگاه به صورت رایگان مشغول به تحصیل شده‌است.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۴
Momijii - توکیو، ژاپن

زنیکه چه اشتباهی میکنه !؟ داره به زندگی لاکچری و پولهای غارت شده توسط شوهرش پشت میکنه ! مصلحتیه ، زن ، بذار بگیره !! اینم رو صیغه ها و نم کرده های دیگه اش ، مثل مابقی مسئولین پفیوز !
‌سه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸
۳۳
Hassan1479 - تهران، ایران

زنهای ایرانی در هر لباسی حتی اسلامی از چند همسری مردها خودشان مخالفت می‌کنند. خیلی از آخوندها حتی خمینی هم یک زن بیشتر ندارند .
‌سه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶
۴۵
سیمرغ ایران - برلین، آلمان

چرا؟ این ها که دائم برای چند همسری تبلیغ می‌کنند
‌سه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰
۶۳
mina minavand - هانور، آلمان

اول اینکه کمک به خواهران کرده.دوم اینکه چرا مرگ خوبه برای همسایه؟سوم اینکه هر آنچه که کاشتند درو خواهند کرد.به قول آلمانی‌ها آسیاب خدا کار میکنه اما آهسته کار میکنه.
‌سه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹
۵۴
Qasim.Rimbaud - پاریس، فرانسه

انصاف داشته باشیم.جداشدن همسرباامور سیاسی دخالتی ندارد.الان در دوره شهرداری او خبری از فسادمالی نیست.تمام امور بهینه سازی شهر بخوبی پیش می رود.قراراست کلی درخت درتهران و اطرافش کاشته شودواین بخشی ازپروژه مقابله با گرمایش زمین است.ساخت چندین مدرسه وبیمارستان با بهترین مصالح وایمن سازی ساختمانهاوشناسایی بافتهای ساختمانی فرسوده وجلوگیری از بلندمرتبه سازی.متروها تاغرب وشرق تهران گسترش یافته.یک استادیوم ورزشی جدید(درجنوب شهر) قراراست ساخته شود.تمام شیک وزیباوتمیز.تهران الان از تهران سی سال یا چهل سال پیش خیلی بهتراست.ده روز مسافرت بروید حرفمو تایید میکنید.
‌سه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

گور بابای زن و خواهر حججی هم کرده! من فعلا کف این سم هستم: وی تندیس مهدی‌یاوران را در همایش بین‌المللی دکترین مهدویت در زمینه مدیریت در سال ۱۳۹۱ دریافت کرده‌است" 😀😀 مهدی یاوران!؟؟؟ اونهم بین المللی؟؟؟ لابد یه چند تا حوثی و لبنانی اوردن شده بین المللی!! بعد اونوقت تو چه رشته ای!! دکتورین مهدویت! یعنی سر تا ته این جمله محلی از اشکال و خار..سه بازیه. پول ملت رو ببینین خرج چه اتینا هایی میکنن.
‌سه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶
۵۷
ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا

این زنیکه خودش رو گنج خوابیده فقط نمیخواد سالار شوهرش را با کس دیگه تقسیم کنه الا باجناق
‌سه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳
۴۴
Momijii - توکیو، ژاپن
بله زنه خودش از قِبَل شهردار حسابی پول و پله داره ، ولی مطمئناً ، زاکونی با زنش کاری نداره و حتی کنار همدیگه هم نمیخوابن ! زنیکه هم یقیناً یه جَوونه ترگُل ورگُل تو دستش داره که بکشه رو خودش ! اینطور که شنیدم از برکت جمهوری ترمالی و امام زمان ، اونطرف خیلی از زنان شوهردار مُتِمَوِل دوست پسر دارند !!
‌سه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
۵۴
shirzan - برلین، آلمان

تهران از سی سال یا چهل سال پیش بهتره؟؟؟ لطفا یک نگاهی به کشورهای منطقه مثل دبی ؛ عربستان سعودی، امارات، قطر و ... از سی یا چهل سال پیش به این طرف بندازید بعد بگید ایران در زمان آخوندها چقدر پیشرفت کرده وگرنه میتونیم بگیم در زمان شاه هم موبایل و کامپیوتر و اینترنت نبود میخواهید این رو هم به حساب آخوندک ها بزارید
‌سه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۳
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
این رو نگه چه زری بزنه؟؟ بعد جالبه که این بزغاله فکر میکنه ایران همون تهرانه!! شما جاده تهران قزوین رو که بری میبینی دریغ از یک کارخونه جدید از ٣٥ سال پیش. حتی تابلو کارخونه ها هم مال ٣٠ سال پیشه. این بدبخت فکر میکنه پیشرفت = shopping mall!! تازه درست هم نگاه کنین میبینن حتی مال ها هم اصولی درست نشده! خانوم پله برقی اش عرضش قدری است که باید کج وایستی روش 😀😀
‌چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۴
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.