یک مدیر حوزه علمیه در زنجان در تیراندازی با ۵ گلوله کشته شد

ایران وایر: بنا بر گزارش‌های خبرگزاری‌های ایران، «حجت اعتبار»، مدیر حوزه علمیه امام صادق شهر قیدار، بر اثر تیراندازی یک فرد مسلح در یکی از شهرهای استان زنجان کشته شده است.

گفته می‌شود، مهاجم با اسلحه کُلت وارد مسجد شده و اقدام به شلیک کرده است. پنج گلوله به مدیر حوزه‌های علمیه قیدار شلیک کرده که ۲ تیر به سر و ۳ تیر به بدن او اصابت کرده است.


پلیس اعلام کرده است که «در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر یک فقره تیراندازی در یکی از مناطق شهر سجاس از توابع شهرستان خدابنده (در استان زنجان)، بلافاصله مأموران انتظامی به محل اعزام شدند که در تحقیقات متوجه شدند بر اثر این تیراندازی، فردی چهل ساله از اهالی آن محل مورد اصابت گلوله قرار گرفته و فوت کرده است.»
سرهنگ غنیمتی، فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده گفته: «مأموران پلیس آگاهی شهرستان پس از شناسایی قاتل، با هماهنگی مراجع قضایی وی را دستگیر کردند و یک قبضه سلاح که در عمل مجرمانه از آن استفاده شده بود، کشف کردند.»

او تاکید کرده که «در بررسی اولیه علت و انگیزه قتل اختلافات شخصی» بوده است. با این حال همزمان با اعتراضات سراسری مردم در ماه‌های اخیر، تعدادی از روحانیون حکومتی در تیراندازی و حمله با سلاح سرد کشته شده‌اند. علاوه بر این تصاویر زیادی از عمامه‌پرانی در شهرهای مختلف ایران منتشر شد که اقدامی اعتراضی در راستای اعتراضات سراسری اخیر در ایران بود.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

بابا من همین دیروز گفتم اینا زبون گلوله رو میشناسن، دمتون گرم! این دومیش بود
‌چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۳
۴۴
Momijii - توکیو، ژاپن

بدرک اسفل السافلین به فارسی چی میشه !؟ همون !
‌پنجشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۵
۲۵
romano - تهران، ایران

هر وقت میگن انگیزه اختلافات شخصی بوده حتما قضیه ناموسی بوده ایرانیها آدم کش نیستند و خیلی فشار تحمل میکنند ولی برای شرفشون کشته میشن ( با قتل ناموسی فرق میکنه) این بی ناموس حتما به زن و بچه مردم دست برده طرف فهمیده و دیده به کلانتر و قاضی و هرجا سر بزنه همشون جانیتر از جانیند گفته خودم تو رو خنثی میکنم.
‌پنجشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۸
۳۴
arian1 - ابادان، ایران

یک کمتر از خوک به درک واصل شد. البته بایستی از خوک ها عذرخواهی کنم که آنها رابا آخوند مقایسه می کنم
‌پنجشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۵:۰۶
۳۶
Munchen - مونیخ، آلمان
عالی بود.چند خبر بسیار خوب از هلاکت چند حیوان وحشی و بیرحم در چند روز اخیر.
‌پنجشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱
۴۴
CanIR1393 - کانادا، کانادا

اگه 5 درصده کشته های اعتراضات مسلح بودن الان تمام سران نظام از بین رفته بودن و کار تمام شده بود. سال پیش 10 هزار کشته دادیم. 5 درصدش میشه 500 نفر. امیدوارم مردم سر عقل بیان و مسلح بشن و یواشکی آخوندها رو تو خیابون یا حتی خونشون بکشن.
‌پنجشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸
۴۹
Nagonsar - مونیخ ، آلمان
کاش آب‌جوش میریختن رو کاهدونیش حیف گلوله. ولی خبر بسیار خوشی است. فقط ای کثافت ارزش ۵ گلوله را نداشت.
‌پنجشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۹
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.