ویدیویی قدیمی از حضور شاه در میان زلزله زدگان و گوش دادن به حرفهایشان


ویدیویی قدیمی از حضور شاه در میان زلزله زدگان و گوش دادن به حرفهایشان.
 
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۲
Chokam - ری، ایران

شاید مال قبل دهه ۵۰ است که می رفت توی مردم. اما بعدش زیاد با ملت حرف نمی زد ، فروغی کفیل وزارت خارجه رو برای مشورت خواست بهش همینو گفت. گفت چرا شمادیگه بامردم حرف نمی زنید،باتلویزیون ملی،بارادیو. اینهمه برعلیه شما صحبت میکنن خب شماهم صحبت کن،توضیح بده مردم بشنوند.هیچ، اصلا یکدفعه خفه خون گرفته بودبعداز ۱۹۷۰
‌پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹
۵۴
Qasim.Rimbaud - پاریس، فرانسه

بااین چیزها نمیتوانید برای خاندان پهلوی اعتبار بخرید.یکبارنوشتم:حداکثر 300هزارنفردرداخل و از 4میلیون نفردرخارج 2میلیون طرفدار دارید.همین وبس.
‌پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰
۱۰۱
تنها در اینجا - کپنهاگ، دانمارک

بزرگ مرد تاریخ معاصر ایران یادت همیشه جاودان
‌پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹
۵۴
100Haloo - تهران، ایران

خدا روح بزرگت رو بیامرزه، خدا پدرت رو بیامرزه، خدا بچه هات رو بیامرزه که فوت کردند، پنجاه و هفتی ها خیانت بزرگی بتو کردند و هر چه کردند، گریبانگیرشان شده. کو تا حالا حالا ها تقاص پس بدهند. شاها، خلایق هر چه لایق.
‌پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸
۴۴
no-more-silence - تهران، ایران

وجود یک دلسوز دلگرمی و امید به آینده رو در دل زنده میکنه / شاه فقید بدون واهمه در بین اونهمه جمعیت حاضر شد/ الان خامنه ای تو قصر نشسته و اصلا به مردم مصیبت زده کوچکترین اهمیتی نمیده / چقدر هم اصرار دارن جمعیت ایران بیشتر بشه و مردم رو به فرزند آوری تشویق میکنن !!!
‌پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷
۳۹
مطلب روز - تهران، ایران

بابا شما ها کشتین خودتونو با این شاه شاه این اگه شاه بود مملکت رو رها نمیکرد فرار کنه بره که حال روز مردم بشه این به نظر من نه شاه درست بود نه این رژیم حال . کار از بنیان خرابه چون هرکه میاد به فکر تخت سلطنت خودشه نه بفکر مردم !
‌پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹
۴۴
Momijii - توکیو، ژاپن

رهبری برازنده اش بود هم خودش و هم پدرش که پدر ایران نوین بود ! طی بیش از چهار دهه ، بارها زلزله هایی با تلفات و خرابیهای زیاد در ایران پیش آمده ، آیا یکبار شد که اون هندیزاده و یا این مفعول مفلوک به محل زلزله برن و با مردم باشن و درد و دل مردم رو بشنوند و به اونها دلداری بدهند !!؟ اینها اگر یک چهره مطرح و مردمی هم حسابی برای کمک به آسیب دیده های بیچاره باز کُنه ، اون حساب رو مسدود میکنند و صاحب حساب رو به دردسر میندازن ، خود ضد ایران و ایرانی بیشرف و بی ناموسشون هم که تا ، باشه کمک به لبنان و یمن و تروریستهای دیگه میکنن و مردم ایران هم مرخص !!
‌پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸
۶۱
یا فاطمه زهرا - کپنهاک، دانمارک

امت هرگز گول همچنین دسیسه‌‌ای را نخواهند خورد. این سیاست کاخ‌نشینان است که گاهی در جمع کلوخ‌نشینان ظاهر تا به چپاول‌شان ادامه دهند.
‌پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۲
۴۴
Momijii - توکیو، ژاپن

فاطی ، باز تو پفک خوردی و افتادی به مزخرف گویی !؟ از بالا که مثل این چهار پنج نفر بالایی دچار اسهال شدی که اینقدر بیربط سخن روان میکنی و منفی میگیری ، اگر در خوردن پفک زیاده روی کنی از پائین هم ، حال و روزت خراب تر از این که هست میشه و پیسه پناهندگی به خطر میوفته !! مگر همون کیک و ساندیسی که رژیم بهت میده کمه !؟
‌پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۵
۷۴
Sasan 55 - پاریس، فرانسه

روحت شاد و یادت گرامی و جاوید .شورشیهای سال ۵۷ که بی مطالعه و کاملاً احساسی تن به حکومت تبهکار اسلامی و سقوط دولت مشروطه پادشاهی شدند را نمی توان هر گز بخشید چرا که در این اشتباه بسیار بیگناهان قربانی شدند .شورشیان آن زمان حتی اگر با جان خود اشتباهشان را بخواهند جبران کنند کار زیادی نکرده اند .
‌پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۱
۳۱
chris.it.dude - شیکاگو، ایالات متحده امریکا

خوشم میاد این سایبری های بیوطن... تا این حد حتی از کلیپهای شاهنشاه اریامهر میترسند که تندی شروع میکنند به پرت و پلا گویی. بالا برید پایین بیاید خاندان پهلوی مورد احترام تمام ایرانیان واقعی هست؛ حالا هی بیاید خودتونو پاره کنید 😂🤣
‌پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۵
۳۱
chris.it.dude - شیکاگو، ایالات متحده امریکا

به توی افغانی ضد ایرانی هیچ ربطی نداره که در مورد شاهنشاه ایران نظر بدی. تو برو در مورد رهبر عرب صفت مفلوک بدبختت نظر بده. معنای واقعی چپاول و دسیسه هم وجود خود جیره خوارته. در ضمن اون کوخ نشینه بیسواد نه کلوخ نشین.
‌پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۰
۳۱
chris.it.dude - شیکاگو، ایالات متحده امریکا

به توی افغانی ضد ایرانی هیچ ربطی نداره که در مورد شاهنشاه ایران نظر بدی. تو برو در مورد رهبر عرب صفت مفلوک بدبختت نظر بده. معنای واقعی چپاول و دسیسه هم وجود خود جیره خوارته. در ضمن اون کوخ نشینه بیسواد نه کلوخ نشین.
‌پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۰
۸۰
واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان

من از کاربران عزیز صمیمانه درحواست میکنم جواب یک مشت فرومایه. یک مشت عقب مانده . یک مشت جیره خوار اخوند . یک مشت زیر لحاف پر کن ملا ها را توجه نکنید چون اینها انقدر بیچاره و بدبخت هستند که لااقل زلزله خوی را دیده و شنیده اند اما دوباره این مزخرفات را بلعور میکنند . این طبقه دریده تر از خود اخوند ها هستند. طبقه مفعول مارک دار
‌پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۶
۵۶
مهدی52 - روتردام، هلند
تو این وضعیت خود خامنه ای که هیچی اگه بین مردم بره تیکه تیکش میکنند حتی تا اگه یکی از نماینده هاش هم بره بجز فحش و بد و بیراه چیز دیگری نثارشان نخواهند کرد
‌پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۲
۵۵
arya_japan - توکیو، ژاپن
مردم نمک نشناس ، آخوند به دردتون میخورد تا بهتر بفهمید فرق بین شاه و آخوند دوزاری را !!
‌پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۸
۱۰۱
تنها در اینجا - کپنهاگ، دانمارک
فاطمه کابلی تو در حدی نیستی که در مورد ایران پادشاهی حرف مفت ول کنی بشت گفته کردم تو نهایت اجازه داری در مورد کابلستان نظر ول کنی وگرنه منم و تو وو یک نوشابه دو لیتری بدو کفشا‌ها رو جفت کن تا نیامدم کبودت کنم
‌پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۹
۶۰
اسرار زرسالاران - مونیخ ، آلمان
. asef.1s Profilbild. asef.1. همونطور که در جریان هستید معادن طلای خوی به چین فروخته شده. پروژه کوچبین که یکی از بزرگترین پروژه های کلاه برداری ایران بود هم کار چین بود. با این هدف که مردم خوی پولی برای آباد کردن خوی و مهاجرت نداشته باشن. خوی یکی از مهم ترین و قدیمی ترین شهر های ایران هستش و اخبار معادن زیر زمینی حاکی از وجودمعادن عظیم لیتیم دارد. چین که اختیار تام معادن خوی را دارد حق اسخراج لیتیم نهفته اعماق خوی را دارد. برای استخراج باید حفره های فولادی حفر کند و آنهارا مقاوم سازی کند تا به لیتیم نرم برسد. ولی این کار هزینه بسیار زیادی دارد که هیچ کشوری از جمله چین متقبل پرداخت آن نیست. بنابراین برای نرم کردم لیتیم باید زلزله های مصنوعی ایجاد کند تا لیتیم های نهفته را نرم و سپس استخراج کند. برای این کار بهترین گزینه اشعه هارپ است که با گرم کردن لایه های زیر زمین و ایجاد جریان های همرفتی موجب بروز زلزله های پی در پی و چندین ریشتر میشود تا لیتیم هارا برای استخراج نرم کند. علت دیده شدن نور توسط افراد در اطراف شهر های زلزله زده نور موشک یا شلیک هرگونه مواد انفجاری نیست ، این نور همان اشعه هارپ است.
‌پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۵
۶۰
اسرار زرسالاران - مونیخ ، آلمان
. هدف چین استخراج لیتیم است. به هر قیمتی وحشت مردم یا بی خانمان کردن آنها. مشابه همان طوفان شن هایی که برای به دست آوردن منابع نفت و گاز در خوزستان به راه می اندازد تا شهری بدون سکونت را در اختیار داشته باشد
‌پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۵
۴۸
Ghooloo - آبادان، ایران
گوش مردم دیگه از اینجور تبلیغات شاه و شیخ پر است! مرگ بر ستمگر، نه شاه می‌خواهیم نه رهبر !!!
یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +568شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +478پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +354یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +268ویدیوی تخریب سردیس قاسم سلیمانی در «باغ ایران» در لبنان توسط ارتش اسرائیل
  • +249نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +246وزیر دفاع اسرائیل: حمله ما به ایران «کشنده، دقیق و به ویژه غافلگیرکننده» خواهد بود
  • +212کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +201حمله اسرائیل به ساختمانی نزدیک سفارت ایران در دمشق؛ محل ملاقات فرماندهان سپاه و حزب‌الله
  • +198عکس روز: سردار اسی کوهن؛ زود قضاوت کردیم
  • +170نخست‌وزیر پیشین اسرائیل: تل‌آویو باید به رهبران و تأسیسات هسته‌ای ایران حمله کند