شجاعت بینظیر یک دختر جوان در برابر دو مرد آمر به معروف در اصفهان

 این زن با قدرت مقابل این دو نفر از حق انتخاب پوشش خود دفاع می‌کند و اجازه دخالت درباره پوشش خود را به انها نمی‌دهد.

در این ویدیو شاهدیم که مرد جوانی که به نظر کارگر ساختمانی ست با پوشش ساده و مندرس به دفاع از این زن و حق انتخابش می‌پردازد.
 
این نشانه جامعه‌ای ست که از فرهنگ طالبانی و داعشی گذر کرده است. ازادیخواهی و از جمله ازادی انتخاب پوشش دیگر محدود به اقشار مرفه بالای شهر نیست. مردم ایران برای مقابله با تحجر و ظلم کنار یکدیگرند.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۳۴
Munchen - مونیخ، آلمان

اوج عقب موندگی و‌کثیفی هستند این جور افراد.طالبان شیعه.هرچه میگذره باورش مشکلتر میشه که یک مذهب اینقدر شرارت آمیز ،ضدبشری و جاهلانه باشه که خودش را بزور به مردم تحمیل کنه و اسم اینکار رو هم با وقاحت امر به معروف و نهی از منکر بگذارند.چطور میشه با اینجور مذهب evil ستیز نکرد و اون رو شخصی و محترم‌ دونست!؟ وقتی مثل ویروس مرگبار مسری و تهاجمیه؟
‌پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰
۴۷
piruzie nazdik - پاریس، فرانسه

ببینید، این شیر دختر همه حرفا رو زد، حتی من دیگه حرفی واسه گفتن ندارم. یک شیر دختر، سمبل برای پرچم ازادی ایران. درود به شرفت.
‌پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۱
۵۷
ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا

خیلی دوست دارم بدونم زن دختر یا خواهر و حتی مادر این دو پوفیوز الان .... خوابیدند. ولی به این شیر دختر که از پس این دو مفتخور در اومد افتخار میکنم
جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۴
۴۴
Momijii - توکیو، ژاپن

ای آمرین به معروف و ناهیان از منکر یا همون فضولها به زندگی دیگران ، چرا اینقدر بد ریخت و نکبت و شپشو و حال بهمزنن !؟ یه چهره و استایل ، درست درمون توشون پیدا نمیکنی ! هپلی و میکرب ! ولی آفرین به این شیر دختر که حسابی حال این کثافتهای ننگ بشر رو جا آورد .
جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۰۴:۰۴
۴۹
Persian2600 - استکهلم، سوئد

واقعا که باید صد آفرین به این شجاعت مثال زدنیه زنان ایران امروز گفت. اگر این زنان و بانوان شجاع و نترس با این کاراشون نتونن از پس آخوندای جنایتکار و کودک کش بر بیان پس هیچ کس دیگه هم نخواهد تونست.
جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۰۶:۱۹
۱۰۱
تنها در اینجا - کپنهاگ، دانمارک

آفرین دختر ایران زمین درد و بلات بخوره تو سر امثال فاطی
جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۰۶:۲۷
۲۵
romano - تهران، ایران

اونهایی که به این تمدن امیدی ندارند جدای صحبت شیر دختر ببینند که پسر کارگر با شلوار سوراخ و خاکی میگه آقا من با این هیچ مشکلی ندارم این حقوق بشره ایشون میخواد اینطور زندگی کنه من چیزی رو نپسندم چشمهام رو میبندم! (این شعور یکی از فقیر ترین و محروم ترین مردم دنیاست) یاد صحبت کوتاه ۳ نوجوان با بی بی سی با فرناز قاضی پور که چند وقت پیش پخش شد بیفتید متوجه میشید چه ثروت عظیمی از درک و فلسفه در این مردم نهفته. این مردم و تمدن، آینده بسیار روشنی داره و اگر کسی بهش شک کنه باید به تاریخ و انسان شک کنه. من دلم بسیار روشنه و آرزوی سعادت و آسایش برای این ملت بزرگ دارم که تمام تاریخ بشر نه بربریت داشته اند و هم منشاء خدمت به انسان بوده‌اند.
جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۹
۴۲
Chokam - ری، ایران
این کار مهسا امینیه، مهسا میشه پیامبرجدیدایران، مثل اروپاکه مریم مقدس پیامبرشون شدایران هم مهسای مقدس.
جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰
۶۱
یا فاطمه زهرا - کپنهاک، دانمارک

همانطور که خداوند گفته، اول با زبان خوش تذکر دهید، بعد ازشان دوری کنید. اگر بازهم شنیده نکردن با نوازش مصلحت‌آمیز.
شنبه ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۶
۳۴
گارد جاویدان - فرانکفورت، آلمان
تا حالا چند تا اختلاسگر را با زبان خوش تذکر دادی؟؟ آیا تأثیر داشت؟ اگر نداشت پس از این چرندیات دیگه در نکن
شنبه ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.