احمد پناهیان; ۹۹.۵ درصد فحش‌ها به شخص رهبری است،این ملعونین را باید گرفت کُشت، چه کُشتنی


احمد پناهیان، اذر-دی ۱۴۰۱:طبق تحقیق ۹۹.۵ درصد فحش‌ها به شخص رهبری است.می‌ایند روی پشت‌بام هرشب بیست دقیقه شعار می‌دهند. ول هم نمی‌کنند.کار کردن انها مثل ما نیست که عشقشان بکشد بیایند. فضای مجازی را اشباع کردند، شعار روی دیوار می‌نویسند.این ملعونین را باید گرفت کُشت، چه کُشتنی.
 
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۹
صدای خسته - بروج، بلژیک

واقعا حـ... تر . بی وجود تر. بی ناموس تر. ظالم تر. بی سوادتر . بی عقل تر از آخوند هم مگه داریم؟
‌چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۲
۳۶
dannni - سوئد، سوئد

من به آن نیم در صد مشکوکم
‌چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۷
۴۴
Momijii - توکیو، ژاپن

این حر...اده ابن الوقت هم خواست این وسط از آب گِل آلود ماهی بگیره و همه کاسه کوزه ها رو بشکنه سر مفعول ، البته هر چند باعث و بانی تمام معضلات مملکت شخص علیل وقیحه ، ولی گناه و مجازات همه این اهریمنان خونخوار کمتر از رهبر که همانا طناب داره نیست ، از جمله همین بیشرف تخم صیغه پناهیان !!
‌چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۳
۶۷
اقای شاکی - برمن، آلمان

باسنش پاره است مادر کار کشته ش. ب کار، از باسن مبارک با تیر برق بتونی پذیرایی خواهیم کرد. به دوشیزگان خانواده سلام من را برسونید و بهشون هدیه بدهید از طرف بنده یک شئی مناسب😊
‌چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۵
۶۴
zavareh - رودسر، ایران
مگر همین مردمی که بی شرمانه تهدیدشان میکنی همان کسانی نیستند که تمامی هزینه زندگی ننگین تو و کثافتهای مفت خور امثال تو را تامین میکنند؟ چنان بلایی سر یکایک شما ایرانستیزان بیاوریم که در تاریخها بنویسند.
‌چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۰
۵۴
السا-ب - یزد، ایران
فحشها نوش جونتون گوارای وجودتون تا چشمتون از کاسه در بیاد. به زودی از تیر چراغ برق که آویزونت کردیم اونوقت اون چشمهای وق زدت که اینطور نفرت پراکنی میکنی برای همیشه از کاسه سرت میزنه بیرون. با این نظرات مشعشعت هر چه بیشتر دین متعفنتون رو معرفی کن.
‌چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۵
۴۵
سیمرغ ایران - برلین، آلمان

بدبخت چه دست و پایی میزنه که سفره مفتخوریش جمع نشه غافل از اینکه دیگه خیلی از مردم حاضر به سواری دادن به این پوفیوزها نیستند همین چندتا بسیجی هم که دور و برتون موندند یک هفته جیره شون قطع بشه تره هم براتون خرد نمی کنند.
‌چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۹
۴۷
piruzie nazdik - پاریس، فرانسه

خواهیم به دار اویختت، چه دار اویختنی. خواهیم به دار اویختت، چه دار اویختنی. مفتخور مفعول.
‌چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۲
۳۴
BrainWorm - لیون، فرانسه

به همون عمامه خودت و رهبره الدنگه جاسوس نوکر روسیه ات باید ر.. و بعد هم دارتان زد آخوندهای آدمکش هزار پدر
‌چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۹
۳۴
newyork333 - نیویورک، ایالات متحده امریکا

رهبر خره کیه دیگه ؟ هدف ما زدودن این دین شیطانی هست که از توش داعش ایرانی و عربی و امثال اون در میادو هزاران هزار انگل کثیف و هرزه مثل تو و خانوادت به نام اخوند ازش تغذیه میکنند
‌چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۵
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا

توپ تانک فشفشه، پناهیان شغل شریفی نداره
‌چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۵
۳۸
سعید رحیم زاده - برلین، آلمان

آخه احمق دوزاری، کی فقط به رهبرت فحش داد ؟) هم به خودت،هم به نظامت،هم به دین و رسالتت،هم به خدات، هم به تموم طرفدارهای نظام، هم به سپاهی ها، هم به والده محترمه،و هم قوم و خویش تو داریم فحش میدیم. بعد توی بوزینه با چه دستگاه فحش شماری تونستی بفهمی که ۹۵ درصدش واسه رهبرته؟ حالا ما شما رو خواهیم کشت و چه کشتنی جناب ))) شب درازه مرتیکه دوزاری.
‌چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۸
۴۴
لائیر - تل اویو، اسرائیل

آنقدر فشار به خود الدنگت نیار قاچ آقا میترکی .. میزنی به همه جا، قبر پدر خودت با اون رهبر الدنگت چلاق تریاکی مفعولت . به اون دسته از مزدوران طویله خامنه‌ای که در این سایت حضور دارن درخواست می کنم تا به مافوق های بی وجود شون برسونه که ما هنوز منتظر انتقام سخت هستیم که وعده دادین بد از کتلت شدن شاش قاسم. اگر عرضه دارین با ما طرف شید نه با مردم بی سلاح. بی بوته های بی وجود . سربازان گمنام حضرت موسی هر وقت که اراده کنند توی هر شرایطی بهتون دسترسی دارند. نکبت های یک مادر هزار پدر تن لش . زن زندگی آزادی
‌چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۸
۳۸
سعید رحیم زاده - برلین، آلمان

یادم رفت بگم آخوند شپشوی دوزاری،اگر قرار باشه دست از آدم کشی بر ندارید و یک مشت احمق خود فروخته مزدور رو تحریک کنی که جوون های وطن رو بکشن به تو قول میدم از این به بعد ما هم مردم رو تحریک به نابودی دونه دونه از شما مزدوران عرب میکنیم به بدترین شکل ممکن و مطمئنن خودم هم میگم گور بابای دموکراسی و وجدان شخصی و چند تا از شما رو به خاطر کشتن جوون های بدبخت وطن عزیزم ایران و به خاطر تجاوز به دختر های یتیم ایرانی ، به سزای اعماتون به بدترین وجه میرسونم. لعنت به توی آخوند دروغگوی متعفن عرب پرست. درود و پاینده ایران. مرگ بر دشمن ایران و ایرانی. خون و جانم در راه وطن و مردم عزیز ایران از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب.
‌چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۱
۳۱
chris.it.dude - شیکاگو، ایالات متحده امریکا

تف به روی خودت، رهبر بیناموست، همه امامان خانم باز و مفتخورت از دم. ننگ‌بر اون ..... و نابود باد تمامیت دین شیطانی و ضد بشر اسلام با تمام مبلغانش.
‌چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۱
۴۲
paksan - ایران، ایران

وقتی یک نفر تمام امور کشور رو در دست گرفته و همه بدبختی های مردم از این فرد هستش باید به کی فحش بدهند؟ تمام اقتصاد صادرات و واردات و مجلس و قوه فسادیه و دولت ارتش و سپاه همه چیز دست اینه و همشم میگه من هیچکاره ام. تقلب در انتخابات کار خودشه و گرانی ها هم سودش تو جیب اینه. اختلاسهای کلان و دزدی های کلان همش یا با دستورشه یا دستگاههای زیر نظرش مثل سپاه و سپاه قدس و سایر بنیادها از بقل اختلاسها سود میبرند و همین آدم اختلاس رو میگه دزدی نیست و میتونه طرف اصل پول رو برگردونه و تمام. حالا پس چرا مردم عادی اگر اینکار رو بکنند اعدام میشوند ولی ایشون 92 هزار میلیارد از فولاد اختلاس کنه و باهاش لپ تاب و لوازم خونگی وارد کنه و به مناسبت دستور خودش واردات رو ممنوع کنه و فقط خودشون وارد کنند که پول اختلاس شده پنج برابر سود کنه و آخرشم بگند ما پول رو برگردوندیم!؟ کسی هم جرات نکنه بپرسه کی برداشت کی گرفت و کی برگردونند. فحش باید داد بهش. خامنه ای ه ولایتش باطله
‌چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۴
۳۱
chris.it.dude - شیکاگو، ایالات متحده امریکا

و تف به سرتاپای ....جنایتکار و بیشرفت. روزی که ایران آزاد شد دوست دارم ببینم میتونی داخل باسن اون رهبر معلوم الحالت قائم بشی (مثل امام‌ته چاه فاضلاب جمکران) تا مردم پیدات نکنن؟
‌چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۶
۵۵
arya_japan - توکیو، ژاپن

از آخوند کثیف تر نیست .اینها با پول همین مردم زندگی میکنند درامد اینها از کمک مردم هست.و اینچنین جنایتی میکنند .
‌پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۴
۵۷
ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا

نه اینوری نه اونوری صد در صدش تو چیز رهبری. این اخوند فکر ماتحت خودشو میکنه که 5 درصد مردم ماتحتش را هدف گرفتند
‌پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۵
۹۳
جنابِ سروان - مونرآل، کانادا

تو دیگه چی داری تو این هاگیرواگیر بلغورمیکنی؟هاهاها
‌پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۰۲:۲۸
۷۰
senator x - تهران، ایران
باید خیلی مارو ببخشید از امشب بشما فحش میدیم که از خماری دربیای. ای خار مادرتو.تف تو روح نجسو کثافتت. بر پدر و مادرت لعنت ای مفتخور بی غیرت:خب برای امشبت بسه تا فردا
جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۱
۴۲
Chokam - ری، ایران
قبلا هم فحش به رهبر میدادن، اولش۸۸انتخابات شروع شد وقتی توی اون نمازجمعه معروف گفت احمدنژاد بمن نزدیکتراست. یکدفعه شعار رای من کو؟ تبدیل شدبه مرگ بردیکتاتور، ۵میلیون بودن توی خیابون. چون همه مردم رو کشونده بودن پای صندوق حتی بیسوادش،اما وقتی اون نتیجه رو دیدن عصبی شدن که دستشون انداختن،واقعا عصبی بودن ،حمله کردن به یه پاسگاه پلیس خیابون آزادی، اگه مسلح میشدن خیلی کنترلشون سخت بود،
شنبه ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۹
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.