آخوند: رضا شاه وقتی آمد جلوی ازدواج موقت و تعدد زوجات رو گرفت


 یکی از خدماتی که رضاشاه به زنان ایران کرد ممنوعیت چند همسری و کودک همسری بود.
 
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۴
Persiangulf2535 - لند‌ن، انگلستان

رضا شاه کبیر شما بیشرفان مفتخور رو خوب شناخته بود و برای سگ درب خونه اش بیشتر از جماعت شما ارزش قائل بود و همین باعث کینه بی پایان شما نسبت به اوست.
دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۲
۳۴
گارد جاویدان - فرانکفورت، آلمان

توی عربستان یک مردی چهار تا زن داره!! خب الاغ جون اگر ریاضیات بلد بودی میدیدی که خدا نیومده به ازای هر مذکری چهار تا مونث خلق کنه !! با این کار یک عده بی زن میمانند و لواط رایج میشه واسه همینه که فیضیه اینقدر بچه پررو مثل تو تولید میکنه
دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۵
۲۴
varied - ریزه، ترکیه

پیامبر زنباره اسلام بخاطر شهوات درونی خودش این قانون ضد زن را وضغ کرد و آخوندهای مفت خور هم آنرا ادامه میدهند سوره احزاب را بخوانید فکر کنم آیات 50 ببعد باشد این شارلاتان حتی به زن پسر خوانده خودش زید هم رحم نکرد زینب زیبا روی را با مکر و حیله از زید قاپید
دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۹
۳۱
chris.it.dude - شیکاگو، ایالات متحده امریکا

رضا شاه خوب میدونست اخوند=بیناموس، بیوطن، دزد، مفتخور، حر…زاده و بیپدر. واسه همین هم اصلا آدم حسابتون نمیکرد. فقط یک اشتباه کرد اونم این بود که ترتیب همتون رو نداد و اسلام رو غیر قانونی نکرد.
‌سه شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۱
۷۴
Maghshoosh - میامی، ایالات متحده امریکا

همین! « ازدواج موقت و تعدد زوجات»! همین دو تا کلمه نشون میده پدرکشتگی و کینه شما اراذل با رضاشاه کبیر از کجا سرچشمه میگیره! رضاشاه باید یکی یکی شماها رو میگرفت و اخته تون میکرد! اینجوری تا هزارسال ما از شر شما راحت بودیم!
‌سه شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۰۴:۲۶
۴۸
Aztek - قم، ایران
در ساواک به زندانی هایی که همکاری نمیکردند تجاوز میکردند . خامنه ای یکی از آنها بود که اصلا با ساواک همکاری نکرد.
‌سه شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۸
۶۷
خوش باور - تهران، ایران
مذهبی که تمامی ان از زیر ناف به پایین تشکیل شده و حتی خدای آنها خانه ای بنام بهشت درست کرده ، فقط کردن .زنان را در زمین و در بهشت وسیله شهوت رانی خلق کرده ،سک بریند بر آخوند و مذهب او .
‌سه شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۷
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.