مویه‌های سوزناک پدر محمد مهدی کرمی، معترض اعدام شده


این ویدیو از مراسم سوم محمد‌مهدی کرمی منتشر شده که نشان می‌دهد پدر او بر سر مزار پسرش بی‌قرار و بی‌تاب است.

محمد‌مهدی کرمی و محمد حسینی، دو نفر از بازداشت‌شدگان اعتراضات سراسری ایران هستند که اعدام شدند.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۳
KuriGyan - استکهلم، سوئد

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 چقدر دردناک
دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۵
۳۴
مطالبه گر - تورنتو، کانادا

همه سوختیم و میسوزیم
دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۵
۴۹
venus100 - تهران، ایران

هر ایرانی که در برابر ظلم جنایتکاران اسلامی داعشی شعیه دوزاده الاغی سکوت کند اول به خود و خانواده اش وبعد به نسل اندر نسل ایرانی خود خیانت کرده است , بیدار شین از خواب خرگوشیتون , ایران رو پس بگیرید. به این هیچ کدوم از صیغه زاده های عرب رحم نکنید , از علی چلاخ بگیر تا این جلاد صلواتی پفیوز و بقیه پروستات لیسان مغزپهن .
دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۲
۴۹
venus100 - تهران، ایران

در کامنتم از کلمه الاغ اسفاده کردم , با پوزش از الاغ زحمتکش . آدم می مونه نمی دونه چه صفتی برای این جانیان اسفاده کند. زشترین و کثیف ترین کلمه برای القاب دادن این جانیان کم میاره.
دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۶
۶۸
مبشر جاروندی - گتنبرگ، سوئد
با احترام به خوانندگان این مطلب ، بگذارید کمی واقعی و صادقانه حرف بزنم،. این رژیم از از رهبر ش خامنه ای تا سپاهی و بسیجییش بدانند که چنان خواهر ، مادر و فرزندی و سپس از خودشان خواهیم که امام حسینتان از مقعد مادرتان بیرون اید ، جایشان بیشرف نوبت خودتان خواهد رسید ، با پوزش از خوانندگان ، چون واقعاً واژه های بهتر نیافتم
دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۶
۳۱
chris.it.dude - شیکاگو، ایالات متحده امریکا

هر کسی که ذره ای شرف و وجدان داشته باشه نمیتونه با دیدن چنین صحنه هایی سکوت کنه. متاسفانه من گمان میکنم که رژیم بیگناهان بیشتری رو اعدام خواهد کرد مخصوصا اینکه سید علی مخالفین رو خائن خطاب کرد؛ مگر اینکه بهش فرصت این‌ قصابیها داده نشه.
دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۲
۴۸
Aztek - قم، ایران

مرگ بر ضحاک کودک کش. مرگ بر خامنه ی مفعول.
دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۰
۵۴
100Haloo - تهران، ایران
خامنه ای چلاغ، مچل، یک مفعول، یک مفعول زاده کسی که او را زائیبه، با مردان زیادی رابطه داشته، بخاطر همین هست که خودبینی دارد، و فکر میکند بزرگ است، قافل از اینکه قد و قوارهراش از..... یک خر هم همتر هست. ای دجال، ای مفعول، ای خامنه ای، هر جا که بروی هم خودت و هم هم خونانت، در امان نخواهید بود، به بد ترین وجه انتقام میگیریم، مثل تو ابله شعار نمیدهیم، ترکیبی از کاری که به سر یکی از قهرمانان ملیمان فرخزاد عزیزمان آوردید و بختیار. بد ترین انتقامها در انتظار خودت و خانواده خرت خواهد بود. ننگ بر تو ای ..... ناپاک. مرگ بر تو. رکیک ترین فحشها نصیبت باد و روانه صورتت.
‌سه شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۱
۷۷
hassan1326 - تهران، ایران
مشکل اصلی تیوری ضد بشری اسلامی میباشد ، که باید مشابه نازیسم و فاشیسم افشای ریشه ای شود. البته سواستفاده شیادان فرصت طلب مثل اخوند ها را هم نباید ندیده گرفت
‌سه شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۰
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.